• Anonym (Molly)

    Vad tycker ni yngre om en äldre snygg man eller kvinna kollar in er?

    Vad tycker ni yngre och Hur reagerar ni om en äldre kvinna eller man kollar in er och den äldre kvinnan eller mannen är riktigt het och snygg?

    Jag pratar om åldersskillnader på typ 20 år!

    Som Laila Bagge och Korosh ser ju lyckliga ut...

  • Svar på tråden Vad tycker ni yngre om en äldre snygg man eller kvinna kollar in er?
  • Anonym (/)

    Om en äldre snygg kvinna kollade in mig?

    Jo det hade varit trevligt och smickrande skulle jag tro.

  • Smecker

    Om jag ens hade lagt märke till det så hade jag förmodligen inte brytt mig. Det är ju fritt fram att titta.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Molly)
    Smecker skrev 2019-05-12 19:30:20 följande:

    Om jag ens hade lagt märke till det så hade jag förmodligen inte brytt mig. Det är ju fritt fram att titta.


    ja om de stött på dig då?
  • Smecker
    Anonym (Molly) skrev 2019-05-12 19:44:16 följande:

    ja om de stött på dig då?


    Beror på hur de gör det.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Hoppla)
    Anonym (Molly) skrev 2019-05-12 19:44:16 följande:

    ja om de stött på dig då?


    Om jag funnit attraktion och förstått att hon stötte på mig, mkt mkt smickrad, och klart flörtat tillbaka.
  • Precum

    Har ett par gånger fått mycket smickrande kommentarer (och direkta förslag) av äldre fruntimmer. Svarade med ett leende då jag tyvärr inte var ledig. Båda två var mycket stiliga och enligt Min mening heta. Tummen upp för äldre.. . Vet inte om åldersskilnaden känns lite tabu men i rätt stund hade jag nappat på kroken.

  • Anonym (Maturefan)

    Jag har alltid gillat äldre. Är nästan 50 skälv men ändå gillar jag äldre. Helst med stora bröst och behöver egentligen inte va skitsnygga. Dom lite tråkigt till utseendet kan jag bli kåt på.

  • Anonym (Hanna)

    Hade blivit extremt förvånad, tror inte att jag skulle kopplat det dock.

  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Hanna) skrev 2019-05-21 07:21:55 följande:

    Hade blivit extremt förvånad, tror inte att jag skulle kopplat det dock.


    Ursäkta missförstod frågan, tänkte tvärtom men jag hade iochför sig blivit extremt förvånad om en 20årig äödre ,an kollade in mig pckså.
  • Anonym (Molly)
    Anonym (Hanna) skrev 2019-05-21 07:23:25 följande:

    Ursäkta missförstod frågan, tänkte tvärtom men jag hade iochför sig blivit extremt förvånad om en 20årig äödre ,an kollade in mig pckså.


    Men varför skulle du bli förvånad?
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Molly) skrev 2019-05-21 22:28:20 följande:

    Men varför skulle du bli förvånad?


    Folk brukar inte kolla in mig. Så jag skulle bli förvånad oavsett ålder på den som gjorde det.

    Men jag missförstod som sagt frågan och är alltså inte yngre i allmän bemärkeöse ävenmom jag förstås är ymgre i jämförelse med mån som är 20 år äldre än mig.

    När jag var ung och det hände att nån i mina föräldrars ålder visade intresse tyckte jag att det var extremt konstigt, jag tyckte att de personerna var väldigt märkliga. Då handlade det om foök jag inte kände som visade intresse ute på lokal typ. Jag antar att det kan vara annorlunda om man känner varandra väl och något annat växer fram ömsesidigt, men det har jag inte varit med om. Åldern på den som är yngre spelar ju också roll förstås, skillnad om den yngre är 20 eller 45 tycker jag.
  • Anonym (...)

    Är väl klart att man hade tagit det som en komplimang om en SNYGG äldre man kollat. Hade jag inte tyckt att han var snygg hade nog istället blivit lite äcklad.

  • Anonym (Gammaltrussin)
    Osannolikt. Ytterst få 70-åriga kvinnor som är heta Drömmer
  • Anonym (Smickrad)

    Om en äldre man som jag finner attraktiv skulle kolla in mig på ett snyggt sätt hade jag troligen funnits det smickrande och känt mig lite extra snygg för dagen. Om jag uppfattat det och det inte är på ett obehagligt sätt så klart.

Svar på tråden Vad tycker ni yngre om en äldre snygg man eller kvinna kollar in er?