• Anonym (André­a)
    Mon 13 May 2019 13:44
    2562 visningar
    15 svar
    15
    2562

    Killar, vad gör en tjej riktigt bra i sängen?

    Vad tycker ni egentligen gör en tjej bra i sängen? Allt annat än att bara leka död sill kan jag förstå är bra, men mer då? Utveckla gärna, inte bara "hon ska rida bra" Hur rider hon bra tycker du då? Känns som att det är svårare för en tjej att vara riktigt bra eftersom att det kan vara svårare att ta initiativ, sen går ju det också såklart. Men hit me with your facts

    Förstår att det är individuellt, måste nämnas så jag inte blir påhoppad

  • Svar på tråden Killar, vad gör en tjej riktigt bra i sängen?
  • Mon 13 May 2019 13:51
    #1

    Engagemang att det hon gör, gör hon för att hon verkligen gillar det, trovärdig oc intelligens.

  • Mon 13 May 2019 13:52
    #2

    För min del räcker det om hon är ung och ödmjuk och villig till sex. Resten löser sig.

    Men det är just dessa faktorer jag tror som andra omskriver till allt annat.

  • Anonym (50 years of grey)
    Mon 13 May 2019 15:50
    #3

    Oblyg Orädd Lekfull Kreativ

  • Mon 13 May 2019 15:50
    #4
    Anonym (Andréa) skrev 2019-05-13 13:44:51 följande:

    Vad tycker ni egentligen gör en tjej bra i sängen? Allt annat än att bara leka död sill kan jag förstå är bra, men mer då? Utveckla gärna, inte bara "hon ska rida bra" Hur rider hon bra tycker du då? Känns som att det är svårare för en tjej att vara riktigt bra eftersom att det kan vara svårare att ta initiativ, sen går ju det också såklart. Men hit me with your facts

    Förstår att det är individuellt, måste nämnas så jag inte blir påhoppad


    Hon gör allt som är upphetsande och skönt för båda.

    Exakt vad det är, varierar ju såklart från person till person.

    Ska man bara följa min smak, så är hon undergiven, men inte passiv, bra på att kåta upp mig, suger som en gudinna, vill bli knullad hårt i alla hål, men kan också uppskatta mjukt smek, massage och oralsex, låter mig komma där jag vill.

    Mycket handlar om kompatiblitet.
    Vill hon allt som jag vill så är de tekniska färdigheterna inte hela världen, de går att öva upp.
  • Mon 13 May 2019 17:32
    #5
    Anonym (Andréa) skrev 2019-05-13 13:44:51 följande:

    Vad tycker ni egentligen gör en tjej bra i sängen? Allt annat än att bara leka död sill kan jag förstå är bra, men mer då? Utveckla gärna, inte bara "hon ska rida bra" Hur rider hon bra tycker du då? Känns som att det är svårare för en tjej att vara riktigt bra eftersom att det kan vara svårare att ta initiativ, sen går ju det också såklart. Men hit me with your facts

    Förstår att det är individuellt, måste nämnas så jag inte blir påhoppad


    Att åtrå och känna lust till mig. Det kvittar eg hur hon vill ha mig. Bara att hon vill ha just mig.

    Någon som vill ha avancerade övningar och naggar fantasier i övrigt, blir fruktansvärt oattraktiv om jag bara är en dildo av kött och blod....

    Jag skulle aldrig få upp den ens, om jag var den tionde samma månad. Oavsett om hon ger oralt, analt eller vadsom....

    Men kvinnan som inte legat sista veckan/månaden som vill att JAG tar henne i missionärer eller annat riktigt vaniljssex. Smäller otroligt mycket högre än all uppfinningsrikedom i världen. Om det kvittar vem som är utförare......
  • Anonym (enrik­tigkar­l)
    Mon 13 May 2019 17:33
    #6

    Kåt och lever ut sin kåthet ohämmat.

  • Anonym (Bruno­)
    Tue 14 May 2019 11:34
    #7

    Jag säger som en gammal vän sa en gång för många år sedan: "de ska knulla som om det vore deras sista gång i livet".

    Det är som flera skrivit en individuell sak. Vad man som kille föredrar. Den ena är inte den andra lik.

    Personligen uppskattar jag i motsats till många andra kvinnor som inte riktigt vill, eller snarare att de vill men ändå stretar de emot lite. Inte så att det blir våldtäkt, utan snarare att ett visst motstånd förhöjer njutningen (på alla hål och kanter Flört).
    Hon gör allt noga och med inlevelse, suga, rida, etc. Många kvinnor fejkar att de njuter vilket de flesta killar märker, men säger inget där och då...det går oftast bort i längden. Det finns kvinnor som uppriktigt sagt njuter av att suga en mans kuk och svälja såsen, men de är utrotningshotade. Tyvärr. Men män slutar aldrig att leta efter dessa rariteter.

    Tillgänglighet och villighet är också en viktig faktor. En bra kvinna ställer alltid upp med ett av sina tre hål. Utan tjafs! Sådant värdesätts enormt. Som en annan vän sa en gång för länge sedan: "en bra kvinna studsar mellan sängen och knytnäven". Jag stämmer inte in i våldet, men just villigheten är viktigt.

    Sist men inte minst vill jag trycka på vildheten. Att som kvinna våga släppa på sin stelhet, våga släppa mammarollen, våga släppa prydheten, våga släppa tankar i stil med "så kan jag ju inte göra" och istället våga släppa fram horan, skökan, det lilla ludret inom sig och fullkomligt explodera i en vildsint extas. Då knullar hon sönder mannen både fysiskt och mentalt. Då knullar hon innerligt och galet som on det vore hennes sista gång i livet.

    Som en gammal vän en gång sa: "det är bara de fula brudarna som kan knulla så". Då frågade jag vännen: "varför är det just de fula som gör det?". Varpå vännen svarade: " Jo, för de vet om att detta kan vara sista gången de får knulla någonsin".

  • Tue 14 May 2019 11:46
    #8
    Anonym (Bruno) skrev 2019-05-14 11:34:26 följande:

    Tillgänglighet och villighet är också en viktig faktor. En bra kvinna ställer alltid upp med ett av sina tre hål. Utan tjafs! Sådant värdesätts enormt. Som en annan vän sa en gång för länge sedan: "en bra kvinna studsar mellan sängen och knytnäven".

    Som en gammal vän en gång sa: "det är bara de fula brudarna som kan knulla så". Då frågade jag vännen: "varför är det just de fula som gör det?". Varpå vännen svarade: " Jo, för de vet om att detta kan vara sista gången de får knulla någonsin".


    Vidrigt.
  • Anonym (Bruno­)
    Tue 14 May 2019 12:02
    #9
    annabellelee skrev 2019-05-14 11:46:53 följande:
    Vidrigt.
    På vilket sätt då? 
  • Tue 14 May 2019 13:31
    #10
    Anonym (Bruno) skrev 2019-05-14 12:02:38 följande:

    På vilket sätt då? 


    Du utgår från att kvinnan är skapt för att behaga mannen.

    Sex är ömsesidigt och jag skulle aldrig bli upphetsad och vilja ha sex med någon som inte är lika sugen på sex, med just mig.

    Ingen ska behöva "ställa upp". För då handlar det bara om en parts njutning.

    (Är iof en sak om frun vill ge mig en avsugning när jag är kåt men inte hon. Där jag någon annan dag slickar henne till njutning när jag inte är kåt. Men det är en annan typ av övernskommelse som då också är på samma villkor åt båda hållen.)
  • Anonym (Bruno­)
    Tue 14 May 2019 14:52
    #11
    Sgtwolf skrev 2019-05-14 13:31:35 följande:
    Du utgår från att kvinnan är skapt för att behaga mannen.

    Sex är ömsesidigt och jag skulle aldrig bli upphetsad och vilja ha sex med någon som inte är lika sugen på sex, med just mig.

    Ingen ska behöva "ställa upp". För då handlar det bara om en parts njutning.

    (Är iof en sak om frun vill ge mig en avsugning när jag är kåt men inte hon. Där jag någon annan dag slickar henne till njutning när jag inte är kåt. Men det är en annan typ av övernskommelse som då också är på samma villkor åt båda hållen.)
    TS efterfrågade vad killar ansåg gjorde en tjej bra i sängen. Jag bidrog med ett svar.

    Om du gillar sojasex och dela lika så bra för dig! 

    Finns ju människor som inte delar dina preferenser. Finns många som finner njutning av att vara undergiven. Har du inte sett 50 nyanser av...? 
  • Anonym (Alla hål)
    Tue 14 May 2019 15:11
    #12

    Trygga och självsäkra kvinnor som kan förklara vad de njuter av är det sexigaste som finns. Självklart ska de kunna suga och vilja bli knullade i alla hål också.

  • Tue 14 May 2019 19:02
    #13
    Anonym (Bruno) skrev 2019-05-14 14:52:29 följande:

    TS efterfrågade vad killar ansåg gjorde en tjej bra i sängen. Jag bidrog med ett svar.

    Om du gillar sojasex och dela lika så bra för dig! 

    Finns ju människor som inte delar dina preferenser. Finns många som finner njutning av att vara undergiven. Har du inte sett 50 nyanser av...? 


    Fast det du beskriver här är något helt annat än det sa först.

    Att ha dominanslekar odyl där båda är med på grejen, är fortfarande sex på lika villkor.

    Det du beskrev i början kan tolkas som att du kräver att få köra in den i valfritt hål när du har stånd, där tjejen ska "ställa upp" oberoende om hon vill eller inte.

    Det blir fel och osmakligt.

    Det är i princip våldtäkt. Dvs du vill ha kvinnor som tyst låter sig våldtas.
  • Anonym (Att vara bra i sängen är översk­attat)
    Tue 14 May 2019 19:14
    #14
    +1

    Att vara bra i sängen tycker jag är överskattat för tjejer. Det viktigaste är att hon vill vara där och försöker så gott hon kan efter förmåga. En kvinna kan vara hur skicklig som helst med mun, händer, ridande osv. men finns inte lusten där så blir det inte roligt ändå. Effektivt och snabbt avklarat kanske, men inte alls lika roligt.

    Så helst vill man ju ha allt, bra och lustfyllt men jag personligen tar hellre en tjej som är nyfiken och vill men inte har en aning om vad hon gör än ett proffs som kan varje grej som finns att kunna.

  • Sveden­borg
    Tue 14 May 2019 19:19
    #15
    Anonym (Att vara bra i sängen är överskattat) skrev 2019-05-14 19:14:08 följande:

    Att vara bra i sängen tycker jag är överskattat för tjejer. Det viktigaste är att hon vill vara där och försöker så gott hon kan efter förmåga. En kvinna kan vara hur skicklig som helst med mun, händer, ridande osv. men finns inte lusten där så blir det inte roligt ändå. Effektivt och snabbt avklarat kanske, men inte alls lika roligt.

    Så helst vill man ju ha allt, bra och lustfyllt men jag personligen tar hellre en tjej som är nyfiken och vill men inte har en aning om vad hon gör än ett proffs som kan varje grej som finns att kunna.


    skitbra svar
Svar på tråden Killar, vad gör en tjej riktigt bra i sängen?