• Anonym (Jag)

    Ni kvinnor som röker

    Ni ikvinnor som är rökare.

    Om ni skulle hitta en man som gillar kvinnor som röker. En man som tycker att detta är sexigt.

    Hur skulle ni ta detta? Skulle ni se det som ett plus eller skulle ni bara bli reserverade?

  • Svar på tråden Ni kvinnor som röker
  • Anonym (rökare)

    Skulle tycka detta var ytterst märkligt. Är själv rökare men inte stolt över det. Är inte för rökning. Vill inte att någon annan ska börja röka. Skulle tycka det var en väldigt udda och märklig läggning...

  • Pussan

    Jag vet som alla andra att rökning inte är bra och att det är onyttigt.
    Tyvärr hjälps det inte - rökning är en njutning, sex är en annan njutning, och att koppla ihop dem känns inte fel. Gärna ett glas vin också!

  • Anonym (ivar)

    jag lyckades sluta efter 25 års rökning. jag har varit rökfri i 1 år. var tvungen att säga det bara. förlåt.Skrattande

  • Anonym (Jag)

    Ja det är hälsosamast att inte röka

  • Anonym (Jag)

    Om jag skulle välja mellan en kvinna som röker och en som inte röker, så skulle jag ta rökaren.

  • Anonym (Sven Olof Bengtsson)

    När jag var i tidiga tonåren rullade jag och rökte 'cigg' av toapapper, nu är jag steril :/

  • Pussan
    Anonym (Jag) skrev 2019-05-15 06:39:55 följande:

    Okej det låter riktigt mysigt!


    Det är mysigt, tyvärr får man väl säga men ändå.
    Är nog lite fetisch för mig, att t ex lugnt och stilla sitta och rida en kille medan vi tar varsin cigg och delar ett glas vin, njuta av att känna kuken i mig och blåsa lite rök på varandra....ja, jag gillar det. Mycket!
  • Anonym (Jag)

    Jaa det förstår jag, instämmer, grymt sexigt.

    Har du ngn kille nu, eller är du ensam?

  • Anonym (Ansg)
    Anonym (Jag) skrev 2019-05-15 20:02:51 följande:

    Om jag skulle välja mellan en kvinna som röker och en som inte röker, så skulle jag ta rökaren.


    Lite konstigt att välja en ointelligent person framför en med fler knivar i lådan...
Svar på tråden Ni kvinnor som röker