• Anonym (Hjälp­)
    Wed 15 May 2019 19:38
    2503 visningar
    109 svar
    109
    2503

    Vad gör man när ens kille har en liten?

    Min kille har en liten kuk, jag har aldrig fått orgasm med honom pga det. Vad fasiken gör man? Jag vill leva med honom resten av livet.

  • Svar på tråden Vad gör man när ens kille har en liten?
  • Wed 15 May 2019 20:08
    #11
    +1
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 20:00:24 följande:

    Jag vet inte? Har knappt fått orgasm vid sex tidigare heller. Men nu ska jag leva med den här mannen resten av livet tänkte jag.


    Kommer du när du leker med dig själv?

    Få kvinnor kommer av in och ut i musen. Ofta krävs det mer stimulans. Känner du din egen kropp så kan du hjälpa till, alt att du lär din kille hur han ska stimulera när han kör ut och in.

    En annan grej är att han får köra i röven och du har en dildo i musen. Då lär du iaf vara välfylld. Men törs gissa att du behöver gnida på klitoris ändå, för att de ska komma.
  • Anonym (Samma­)
    Wed 15 May 2019 20:10
    #12
    +1

    Kommer inte heller av samlaget.

    Smek och oralt har inget med storleken att göra.

  • Anonym (Samma­)
    Wed 15 May 2019 20:10
    #13

    Kommer inte heller av samlaget.

    Smek och oralt har inget med storleken att göra.

  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Wed 15 May 2019 20:10
    #14
    riboflavin skrev 2019-05-15 20:04:23 följande:

    Så för att du är van vid något så kan det inte utvecklas?

    Hur många tror du har himlastormande sex precis i början egentligen? Hur ser dina egna erfarenheter ut? Kan du får orgasm vid onani? Onanerar du? Har ni oralsex? Du får ursäkta mina nyfikna frågor men jag försöker luska lite i varför du tror att problemet är att han har liten kuk.


    Haha klart det kan utvecklas, vi provar ju nya ställningar hela tiden. Ne men vi har varit ihop ett år nu så jag borde få orgasm någon gång tänker jag.

    Ja vid onani får jag orgasm såklart. Oralsex har vi som förspel.
  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Wed 15 May 2019 20:12
    #15
    Sgtwolf skrev 2019-05-15 20:08:42 följande:

    Kommer du när du leker med dig själv?

    Få kvinnor kommer av in och ut i musen. Ofta krävs det mer stimulans. Känner du din egen kropp så kan du hjälpa till, alt att du lär din kille hur han ska stimulera när han kör ut och in.

    En annan grej är att han får köra i röven och du har en dildo i musen. Då lär du iaf vara välfylld. Men törs gissa att du behöver gnida på klitoris ändå, för att de ska komma.


    Ja när jag onanerar får jag orgasm. Hmm jag vill inte onanera under sex :/ han vill inte heller ta därnere vid sex.
  • Anonym (K)
    Wed 15 May 2019 20:15
    #16
    +1

    Vad har storleken på partners penis med förmågan att få orgasm under sex att göra? Sex är så mycket mer än bara penetration/samlag/kuk i fitta! Är det förresten det du menar när du säger ?vanligt sex?, ts?

    Faktum är att de allra flesta kvinnor inte ens KAN få orgasm enbart av penetration, alltså kuk i fitta. Jag kan det inte heller. Vi, alltså majoriteten av kvinnor, behöver stimulering av klitoris för att uppnå orgasm. Bästa sättet för mig att komma med min partner är att han slickar mig (helst med ett eller ett par fingrar i min vagina som stimulerar g-punkten samtidigt). Vid enbart samlag finns det inte en chans att jag kommer!

    Jag skulle heller inte acceptera ett sexliv som enbart bestod utav samlag, där alltså bara min manliga partner får orgasm. Visst, ibland kör vi en snabbis med enbart kuk i fitta, men nästa gång kan han slicka mig till 5 orgasmer innan vi till slut har samlag tex.

    Kräv mer! Be om att bli slickad, fingrad eller på annat sätt stimulera klitoris! Kanske smeka dig själv under samlag, använda vibrator osv. Det finns massor sätt att njuta av sex på som kvinna, även om man inte kan komma under samlag och oavsett storlek på ens partners penis! Jag har haft partners med både stora och små och ofta har jag haft ett bättre sexliv med de med mindre kukar, de har ofta varit mer måna om mig och gett mig njutning med mun, tunga och fingrar också istället för att bara förlita sig på sin stora penis.

    Om din partner inte slickar, fingrar eller tillfredsställer dig så prata med honom, säg att du vill att han gör det. Och berätta gärna att du inte får orgasm vid samlag och att du behöver mer, så att ni kan utforska tillsammans. Din partner verkar ju inte förstå att enbart samlag inte räcker för dig (som det inte gör för de flesta av oss kvinnor!) och att du också vill bli tillfredsställd, han tror ju att du också kommer. Därför måste du berätta sanningen och börja kommunicera med honom om sex. Om han inte går med på det så fråga om han hade velat ha sex men aldrig någonsin få komma, fråga vad han hade känt inför det! Lycka till!

  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Wed 15 May 2019 20:25
    #17
    Anonym (K) skrev 2019-05-15 20:15:49 följande:

    Vad har storleken på partners penis med förmågan att få orgasm under sex att göra? Sex är så mycket mer än bara penetration/samlag/kuk i fitta! Är det förresten det du menar när du säger ?vanligt sex?, ts?

    Faktum är att de allra flesta kvinnor inte ens KAN få orgasm enbart av penetration, alltså kuk i fitta. Jag kan det inte heller. Vi, alltså majoriteten av kvinnor, behöver stimulering av klitoris för att uppnå orgasm. Bästa sättet för mig att komma med min partner är att han slickar mig (helst med ett eller ett par fingrar i min vagina som stimulerar g-punkten samtidigt). Vid enbart samlag finns det inte en chans att jag kommer!

    Jag skulle heller inte acceptera ett sexliv som enbart bestod utav samlag, där alltså bara min manliga partner får orgasm. Visst, ibland kör vi en snabbis med enbart kuk i fitta, men nästa gång kan han slicka mig till 5 orgasmer innan vi till slut har samlag tex.

    Kräv mer! Be om att bli slickad, fingrad eller på annat sätt stimulera klitoris! Kanske smeka dig själv under samlag, använda vibrator osv. Det finns massor sätt att njuta av sex på som kvinna, även om man inte kan komma under samlag och oavsett storlek på ens partners penis! Jag har haft partners med både stora och små och ofta har jag haft ett bättre sexliv med de med mindre kukar, de har ofta varit mer måna om mig och gett mig njutning med mun, tunga och fingrar också istället för att bara förlita sig på sin stora penis.

    Om din partner inte slickar, fingrar eller tillfredsställer dig så prata med honom, säg att du vill att han gör det. Och berätta gärna att du inte får orgasm vid samlag och att du behöver mer, så att ni kan utforska tillsammans. Din partner verkar ju inte förstå att enbart samlag inte räcker för dig (som det inte gör för de flesta av oss kvinnor!) och att du också vill bli tillfredsställd, han tror ju att du också kommer. Därför måste du berätta sanningen och börja kommunicera med honom om sex. Om han inte går med på det så fråga om han hade velat ha sex men aldrig någonsin få komma, fråga vad han hade känt inför det! Lycka till!


    Långt inlägg, ska försöka svara på det. Ja med vanligt sex menar jag ju samlag, för det är ju vanligt sex hehe. Ja de flesta kvinnor kanske inte kommer så men jag vill komma vid sex!

    Min partner tycker inte om oralsex eller att ta på mig därnere. Jag vill inte tvinga honom direkt.
  • Wed 15 May 2019 20:25
    #18
    Anonym (K) skrev 2019-05-15 20:15:49 följande:

    Vad har storleken på partners penis med förmågan att få orgasm under sex att göra? Sex är så mycket mer än bara penetration/samlag/kuk i fitta! Är det förresten det du menar när du säger ?vanligt sex?, ts?

    Faktum är att de allra flesta kvinnor inte ens KAN få orgasm enbart av penetration, alltså kuk i fitta. Jag kan det inte heller. Vi, alltså majoriteten av kvinnor, behöver stimulering av klitoris för att uppnå orgasm. Bästa sättet för mig att komma med min partner är att han slickar mig (helst med ett eller ett par fingrar i min vagina som stimulerar g-punkten samtidigt). Vid enbart samlag finns det inte en chans att jag kommer!

    Jag skulle heller inte acceptera ett sexliv som enbart bestod utav samlag, där alltså bara min manliga partner får orgasm. Visst, ibland kör vi en snabbis med enbart kuk i fitta, men nästa gång kan han slicka mig till 5 orgasmer innan vi till slut har samlag tex.

    Kräv mer! Be om att bli slickad, fingrad eller på annat sätt stimulera klitoris! Kanske smeka dig själv under samlag, använda vibrator osv. Det finns massor sätt att njuta av sex på som kvinna, även om man inte kan komma under samlag och oavsett storlek på ens partners penis! Jag har haft partners med både stora och små och ofta har jag haft ett bättre sexliv med de med mindre kukar, de har ofta varit mer måna om mig och gett mig njutning med mun, tunga och fingrar också istället för att bara förlita sig på sin stora penis.

    Om din partner inte slickar, fingrar eller tillfredsställer dig så prata med honom, säg att du vill att han gör det. Och berätta gärna att du inte får orgasm vid samlag och att du behöver mer, så att ni kan utforska tillsammans. Din partner verkar ju inte förstå att enbart samlag inte räcker för dig (som det inte gör för de flesta av oss kvinnor!) och att du också vill bli tillfredsställd, han tror ju att du också kommer. Därför måste du berätta sanningen och börja kommunicera med honom om sex. Om han inte går med på det så fråga om han hade velat ha sex men aldrig någonsin få komma, fråga vad han hade känt inför det! Lycka till!


    +1 på denna. Jag KAN komma av enbart samlag, men det händer väl typ 2 % av gångerna. I övrigt stimulerar någon av oss, eller en leksak/vattenstrålen i dushen, klitoris eller så gör ställningen att klitoris stimuleras av hans kropp. Jag kommer inte oftare av enbart samlag med en större kuk heller.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Wed 15 May 2019 20:31
    #19
    +1
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 20:12:48 följande:

    Ja när jag onanerar får jag orgasm. Hmm jag vill inte onanera under sex :/ han vill inte heller ta därnere vid sex.


    Se till att ta dig över den tröskeln och onnanera under sex. Det är inte "skämmigt" och du får det skönt. Din kille kommer att uppskatta sex mer pga att han ser dig njuta.
  • Anonym (Varfö­r)
    Wed 15 May 2019 20:36
    #20
    +1
    Anonym (20) skrev 2019-05-15 19:52:24 följande:

    Skaffa en älskare som är välhängd.


    Varför uppger du och den andra killen sin penisstorlek vid den här tråden?

    Som att det skulle ha någon betydelse när hon ska få råd.
Svar på tråden Vad gör man när ens kille har en liten?