• Nancymaddo

    Komplicerat sex

    Hej jag vill bara säga att detta är väldigt jobbigt och skriva om och kommer vara svårt och förklara så var snälla i era svar.

    Det är såhär att när jag förlorade min oskuld så var det med mitt ex, en kille som jag egentligen inte ville ha sex med. Så på grund av det kunde jag aldrig komma och det gjorde fruktansvärt ont hela tiden. Han tvingade sig på mig.

    Så jag har bara kunnat komma när det har varit med någons händer eller när jag gör det själv. Det är bara det att jag känner att det inte räcker, det trycker på där nere hela tiden och det känns som att något är oavklarat, om ni förstår vad jag menar. Och jag är egentligen den sista människan som bryr sig om sex eller så, har egentligen aldrig varit så mycket för mig. Förutom när jag gör det själv.

    Men nu finns där en kille som jag känner något för och börjar känna en väldig dragning till honom på sexbiten, mer än jag gjort förut, men jag är väldigt rädd att mitt ex ska ha skapat någon rädsla i mig. Om det skulle bli något med den här killen så är jag rädd att det ska göra ont, att jag inte ska kunna komma.

    Så jag funderade på att prova mig fram med dildo eller liknande. Vilket till och med det skrämmer mig. Borde jag prova det? Vad tycker ni? Och har ni tips om det?

    Och vill också fråga hur ni tjejer gör när ni känner att ni ska kissa på er precis innan ni ska komma? Vilket är en del till varför jag inte vågar komma också.

    Ps: Det är bara sexbiten som skrämmer mig, förutom det gillar jag mycket passion och hårda tag.

  • Svar på tråden Komplicerat sex
  • Anonym (...)

    Det låter jättebra att du tänker pröva dig fram med dig själv. Onani är ett utmärkt sätt att lära känna sin egen kropp! :)

  • Tom Araya

    Om det blir något med killen, var öppen och ärlig om vad du känner och om dina erfarnheter.

    En vettig kille som tycker om dig kan anpassa sig om han vet om dina svårigheter och grubblerier.

Svar på tråden Komplicerat sex