• Anonym (Man)
    Sat 18 May 2019 12:31
    379 visningar
    9 svar
    9
    379

    Kåt av att bli nekad sex..

    Konstigt kanske men jag blir kåt av att bli nekad sex av min flickvän. Jag brukar försöka få till lite sex när hon inte är riktigt mottaglig för det så hon säger nej, typ när hon är trött och vill sova eller om hon är lite stressad och ska åka bort eller om vi väntar gäster.

    När hon säger orden, inte nu, du får vänta eller det blir inget nu så blir det som ett pirr i kroppen.

    Jag skulle önska att hon när jag är riktigt kåt och verkligen vill ha sex, att hon säger åt mig att jag får vänta. Jag vill inte säga åt henne detta så hon gör det på grund av detta utan att det ska komma spontant och för att hon vet att jag gillar det.

    Kan jag berätta detta för henne utan att stämningen liksom förstörs? Hur kan jag visa det utan att säga det rakt ut? Tips emottages tacksamt.

    Ibland brukar jag säga åt henne att jag inte vill ha orgasm och att jag vill vänta, då får jag det, men jag skulle önska att hon bestämmer detta om ni förstår.

    Någon som kan relatera till detta?

  • Svar på tråden Kåt av att bli nekad sex..
  • Anonym (?)
    Sat 18 May 2019 13:34
    #1

    Hmmm.. är det därför alla oskulder verkar vara så kåta?

  • Anonym (Dk)
    Sat 18 May 2019 14:04
    #2

    Jag är kvinna som funkar lite lika dant. Jag blir skitkåt när jag vet att det inte kommer att bli. Men jag hatar det. Blir arg och vresig. Det är sällan en kåt kvinna blir nobbad så det är ju tyvärr min självkänsla som får sig en törn varenda gång han säger att jag får vänta eller att det inte blir nått den dagen.

    Men jag tycker absolut att du ska prata med henne om det. På ett icke perverst sätt. En kvinna vill inte vara en akt i en snuskig fantasi. Säg att du har kommit underfund med att du blir extra kåt när du inte har tillfälle att få utlopp. Och att du har en tanke hur ni kunde använt det.

    Det finns ju mängder som tänder på denail. Tillsammans kan ni hitta nått som funkar för båda.

  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Sat 18 May 2019 15:37
    #3
    Anonym (Dk) skrev 2019-05-18 14:04:07 följande:

    Jag är kvinna som funkar lite lika dant. Jag blir skitkåt när jag vet att det inte kommer att bli. Men jag hatar det. Blir arg och vresig. Det är sällan en kåt kvinna blir nobbad så det är ju tyvärr min självkänsla som får sig en törn varenda gång han säger att jag får vänta eller att det inte blir nått den dagen.

    Men jag tycker absolut att du ska prata med henne om det. På ett icke perverst sätt. En kvinna vill inte vara en akt i en snuskig fantasi. Säg att du har kommit underfund med att du blir extra kåt när du inte har tillfälle att få utlopp. Och att du har en tanke hur ni kunde använt det.

    Det finns ju mängder som tänder på denail. Tillsammans kan ni hitta nått som funkar för båda.


    Tack du gav mig en idé

    Jag får berätta för henne att jag kommit på att jag blir extra kåt när jag inte får eller kan komma och i samma mening nämna att hon nu vet hur hon kan göra om hon vill göra mig ännu kåtare. Att hon bara behöver neka mig ibland.
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Sat 18 May 2019 15:37
    #4
    Anonym (Dk) skrev 2019-05-18 14:04:07 följande:

    Jag är kvinna som funkar lite lika dant. Jag blir skitkåt när jag vet att det inte kommer att bli. Men jag hatar det. Blir arg och vresig. Det är sällan en kåt kvinna blir nobbad så det är ju tyvärr min självkänsla som får sig en törn varenda gång han säger att jag får vänta eller att det inte blir nått den dagen.

    Men jag tycker absolut att du ska prata med henne om det. På ett icke perverst sätt. En kvinna vill inte vara en akt i en snuskig fantasi. Säg att du har kommit underfund med att du blir extra kåt när du inte har tillfälle att få utlopp. Och att du har en tanke hur ni kunde använt det.

    Det finns ju mängder som tänder på denail. Tillsammans kan ni hitta nått som funkar för båda.


    Tack du gav mig en idé

    Jag får berätta för henne att jag kommit på att jag blir extra kåt när jag inte får eller kan komma och i samma mening nämna att hon nu vet hur hon kan göra om hon vill göra mig ännu kåtare. Att hon bara behöver neka mig ibland.
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Sat 18 May 2019 15:37
    #5
    Anonym (Dk) skrev 2019-05-18 14:04:07 följande:

    Jag är kvinna som funkar lite lika dant. Jag blir skitkåt när jag vet att det inte kommer att bli. Men jag hatar det. Blir arg och vresig. Det är sällan en kåt kvinna blir nobbad så det är ju tyvärr min självkänsla som får sig en törn varenda gång han säger att jag får vänta eller att det inte blir nått den dagen.

    Men jag tycker absolut att du ska prata med henne om det. På ett icke perverst sätt. En kvinna vill inte vara en akt i en snuskig fantasi. Säg att du har kommit underfund med att du blir extra kåt när du inte har tillfälle att få utlopp. Och att du har en tanke hur ni kunde använt det.

    Det finns ju mängder som tänder på denail. Tillsammans kan ni hitta nått som funkar för båda.


    Tack du gav mig en idé

    Jag får berätta för henne att jag kommit på att jag blir extra kåt när jag inte får eller kan komma och i samma mening nämna att hon nu vet hur hon kan göra om hon vill göra mig ännu kåtare. Att hon bara behöver neka mig ibland.
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Sat 18 May 2019 15:41
    #6

    Oj, skulle inte bli tre svar

  • Anonym (A)
    Sat 18 May 2019 15:53
    #7

    [quote=79633457][quote-nick]Anonym (Dk) skrev 2019-05-18 14:04:07 följande:[/quote-nick]

    Det är sällan en kåt kvinna blir nobbad så det är ju tyvärr min självkänsla som får sig en törn varenda gång han säger att jag får vänta eller att det inte blir nått den dagen [/quote

    Prata för dig själv!

    Jag är en kvinna strax över 40, som hela mitt liv har haft väldigt stark sexdrift & har fortfarande har (när jag mår bra).

    Men jag kan då räkna gångerna när jag blivit nobbad till betydligt fler än de få gånger jag har haft sex!

    Är tydligen för fet & ful för alla fula & feta killar också!

    Och ju äldre jag blir, desto mindre åtråvärd blir jag, liksom kräsen, för jag är inte så desperat att jag numera nöjer mig med de allra värsta, som kan tänka sig att "uppoffra" sig & knulla en ful kärring, när de själva knappast ens når upp till en 3:a på 10-poängs-skalan!

  • Sun 19 May 2019 07:45
    #8

    Prata med henne, absolut, men gör det i en icke erotisk situation, som när ni är ute och går, så hon inte känner sig hotad eller krävd av det.

    Skön tanke du har, jag skulle också vilja att hon gjorde motstånd någon gång, så jag fick dominera henne...

  • Anonym (Dk)
    Sun 19 May 2019 08:25
    #9
    Anonym (A) skrev 2019-05-18 15:53:54 följande:

    [quote=79633457][quote-nick]Anonym (Dk) skrev 2019-05-18 14:04:07 följande:[/quote-nick]

    Det är sällan en kåt kvinna blir nobbad så det är ju tyvärr min självkänsla som får sig en törn varenda gång han säger att jag får vänta eller att det inte blir nått den dagen [/quote

    Prata för dig själv!

    Jag är en kvinna strax över 40, som hela mitt liv har haft väldigt stark sexdrift & har fortfarande har (när jag mår bra).

    Men jag kan då räkna gångerna när jag blivit nobbad till betydligt fler än de få gånger jag har haft sex!

    Är tydligen för fet & ful för alla fula & feta killar också!

    Och ju äldre jag blir, desto mindre åtråvärd blir jag, liksom kräsen, för jag är inte så desperat att jag numera nöjer mig med de allra värsta, som kan tänka sig att "uppoffra" sig & knulla en ful kärring, när de själva knappast ens når upp till en 3:a på 10-poängs-skalan!


    Och jag är gift... min man tänder på mig. Ändå blir jag ibland nobbad
Svar på tråden Kåt av att bli nekad sex..