• Anonym (Mandy)

    Vädjar om hjälp. Psykopati.

    Vet inte vart jag ska börja. Detta handlar om mina barns pappa. Jag valde att bryta med honom för ca. Ett och ett halvt år sedan då jag inte ville leva med honom. Han börja då hota mig osv. Jag anmälde honom och fick kontaktförbud 9 månader. Sen i våras fick jag jobb och valde då att lägga ner anmälan och fokusera på att gå vidare med mitt arbete och sluta tänka på det som varit. Han kontaktade mig ca 2 veckor efter det lades ner. Jag valde att möta honom med barnen en månad efter han först kontaktade mig. Han började genast fråga mig hur många och vilka jag varit med och om jag varit ute och festat mycket osv. Då va den karusellen igång. Vi åkte hem igen efter 1 timmes besök. Jag tog avstånd därefter. Sen kom han hem till oss på besök och på kvällen när barnen hade lagt sig tog han min telefon och gick igenom. Sen slog han sönder den för att jag hade fått den i gåva av en kille jag dejtade när jag och pappan varit isär. Han har hotat att slå mig, han har sagt massa elaka saker om mitt utseende, trycker ner mig till botten. Jag klarar knappt att äta. Jag har blockerat honom överallt men han ringer från okänt nummer konstant. Han får mig att må riktigt dåligt. Han skall tvinga mig in i en relation jag absolut inte vill ha. Jag har sagt till honom att han är endast pappan till mina barn and thats it. Jag vet inte vart jag ska ta vägen för denna människa psykar ner mig och jag är säker på att han är en psykopat. På det sättet han pratar och beter sig. Han kan ställa en fråga på tio olika vis och får han inte samma svar så får han vredes utbrott. Väldigt manipulativ är han också så jag känner att jag får panik och vet inte vad jag ska ta mig till.. detta är en väldigt svår och jobbig situation och jag behöver råd om vad jag ska göra... snälla, inga påhopp eller dylikt.. jag ber om råd..

  • Svar på tråden Vädjar om hjälp. Psykopati.
  • Anonym (skild)

    Hur har ni löst umgänget med barnen nu när ni inte bor tillsammans längre?

Svar på tråden Vädjar om hjälp. Psykopati.