Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Ni som gillar wetsex. Berätta

Mån 20 maj 02:42 Läst 0 gånger Totalt 212 svar
    Anonym (Low-c­arb-Li­na)
    Visa endast
    Mån 20 maj 02:42 -1 +3

Hej på er wetplaskare visst finns ni.
    Själv har jag aldrig önskat eller gått i gång på wet sex innan eller knappt tänkt alls på att fetischen finns.
    Är 37 år och haft en del förhållanden samt övriga mer tillfälliga sexpartners.
    Nu har jag en pojkvän sen ett år och ett dunderbra sex är det åxå.
    Vi kör det mest klassiska, missionär,mycket doggystyle,ridning,oralsex både ge och ta och sprut i mun och ansikte os.v har jag inga bekymmer med helst vill jag dock se sprutet så föredrar att han runkar i slutändan någon decimeter från ansiktet så jag jag kan se kaskaderna.
    Min pojkvän har dock berättat om att han gillar wetsex och han han och en del av hans ex sysslat med det, jag har frågat han om vad dom tjejerna gillade det och hur dom gjorde och han säger att de gav och tog på olika sätt, den sista tjejen han hade brukade huksitta och gränsla han över hans kön och tömma sig medans han runkade exempelvis, och att de brukade sitta i badkaret i varsin ända och urinade mot varann, jag är nyfiken av mig så därför har jag frågat han hur dom gjort innan och så eftersom jag eventuellt ska testa det här har jag ju velat ha reda på hur hans tidigare tjejer har gjort eftersom det nu är jag som ska kanske göra det samma.
    Känner åxå att jag behöver fler infallsvinklar vad säger ni tjejer och killar?
    Vad är det man gillar med wetsex?
    Hur handskas man med doften ? gillar man den eller bara accepterar man det även om man hinkar många liter vatten innan så tycker jag att urin luktar rätt fränt.
    Jag är dock ej ett dugg känslig eller tror att jag äcklas men frågan lyder ju tänder man ofta på doften eller accpeterar man den bara?
    Antar att det är individuellt.
    Mig kvittar det om det luktar starkt eller svagt på så vis men jag undrar om det för är för de som älskar det här är mer poäng om det luktar mycket eller smakar mycket för de som tar i munnen
    Var brukar ni skvätta? Är det på kroppen på er partner eller i munnen eller i musen eller räcker det med att ni kör nått slags lightwetsex som min pojkvän säger att om inte bägge är med på det här med att få på kroppen att bara se hur den andra kissar men inte få på sig.
    Slutligen kommer jag testa tror jag för jag vill inte va sämre än hans tidigare tjejer men han säger att jag måste vilja prova isåfall och inte ha något emot det.
    Han säger att han aldrig skulle göra det om jag ej är med på det det måste vara ömsesidigt till 100 procent och det är ju logiskt.
    Jag kommer nog ha lättare att ta emot från han än tvärtom.
    Jag kommer säkert utan problem kunna lätta på trycket över killen men det kommer nog bara kännas skrattretande konstigt.
    Är lite rädd för hur jag ska fixa det här utan att skratta och det vill jag ju inte heller det är ju inte så sensuellt kanske men och andra sidan det är väl inte direkt sensuellt det här med wet heller ,haha.
    Berätta vad poängen med wet är

• Mån 20 maj 13:13 #1

Definitivt ingen van wetsexutövare, men har varit med om det några gånger...

Jag tror att grejen med det hela framförallt är att det är så förbjudet. Tror inte att det sitter i doften eller så, utan snarare i så fall i den varma känslan?!

Olika sätt att göra det på är som du skriver... att se på varandra när man kissar utan att någon får det på sig... att ligga i badkaret medan hon kissar över hans kropp.. att sitta/stå grensle över honom och kissa på kuken medan han runkar.

Jag tycker absolut att ni ska testa. Det är mycket upphetsande. Skulle vara spännande att få veta hur detta utvecklas för er... Flört

• Mån 20 maj 17:42 #2

Jag och min fru har utövat detta en hel del.

Det som tänder är en kombination av saker. Att det är väldigt kinky, det visuella av hur kropparna är blöta och sen även doft/smak. Men kan ju gärna ha druckit en del vatten innan.

I kombination av att man är kåt så upplever jag i alla fall doften annorlunda. Är ju inte så att jag blir upphetsad av doften i sig om jag går in på toaletten efter att någon har kissat. Det är efter att man redan blivit upphetsad som man börjar uppleva det annorlunda.

I vårt fall var det bara jag som kissade över hennes kropp, kön och rumpa. Över bröst och mage och en hård stråle mot klitoris som gav henne väldigt mycket njutning. Men jag skulle aldrig tända på det om inte min partner tydligt gillade det.

• Tis 21 maj 07:55 #3

Det är varmt och det är blött. Mysigt. Gillar inte doften, så det gäller att dricka rejält med vatten innan. Då blir det både lukt- och färglöst.

• Anonym (Wetli­fe)
    Visa endast
    Tis 21 maj 14:19 #4

Wet är en härlig krydda i sexlivet, tabu, förbjudet, kinky, men framförallt väldigt intimt!

Inte alls för alla såklart, men vi har det som en del av vårt varierade sexliv. En favorit är att kunna göra det utomhus, vid en avskild strand eller lite avsides på nakenbadet. Vintertid får vi nöja oss med badrummet.

Det kan vara svårt att vara den som ger, då mentala spärrar slår till så att det helt enkelt inte går att kissa, även om man verkligen har fyllt blåsan med massor av vatten. Då gäller det att kunna slappna av ordentligt. Ett bra sätt att komma över spärren är att låta partnern vara med ofta på toaletten så att det inte blir en så stor grej när det ska bli wetsex. Har man druckit mycket vatten så blir det nästan helt smak- och luktlöst, bara rent, varmt och skönt sexigt!

Våga prova och släpp på hämningarna, lycka till!

• Anonym (Kissl­isa)
    Visa endast
    Tis 21 maj 14:25 #5

Vi har en liten udda variant som jag gick med på efter väldigt lång övertalning. Min sambo vill att jag kissar på mig så offentligt som möjligt och agera som om det vore en olycka. Första gången var på en festival där risken vr låg att någon skulle känna igen mig. Jag gjorde det mest för hans skull men blev nästan chockad över de starka känslor jag själv upplevde. Sedan har vi fortsatt men jag vägrar om jag tror någon jag känner kan vara i närheten.

• Anonym (Wetli­fe)
    Visa endast
    Tis 21 maj 14:35 #6
    Anonym (Kisslisa) skrev 2019-05-21 14:25:49 följande:

Vi har en liten udda variant som jag gick med på efter väldigt lång övertalning. Min sambo vill att jag kissar på mig så offentligt som möjligt och agera som om det vore en olycka. Första gången var på en festival där risken vr låg att någon skulle känna igen mig. Jag gjorde det mest för hans skull men blev nästan chockad över de starka känslor jag själv upplevde. Sedan har vi fortsatt men jag vägrar om jag tror någon jag känner kan vara i närheten.

Kul grej!

Kan du beskriva dina känslor av att göra detta? Vad brukar du för kläder på dig när du kissar på dig? Syns det tydligt vad som hänt för alla i din omgivning?
  • Anonym (Wtf)
    Visa endast
    Tis 21 maj 15:56 #7
    Anonym (Kisslisa) skrev 2019-05-21 14:25:49 följande:

Vilken lyckost din man är! När jag indikerade att jag tände på när tjejer kissade på sig gjorde hon slut.
  • Anonym (Kissl­isa)
    Visa endast
    Tis 21 maj 16:39 #8
    Anonym (Wetlife) skrev 2019-05-21 14:35:23 följande:

Kul grej!

Kan du beskriva dina känslor av att göra detta? Vad brukar du för kläder på dig när du kissar på dig? Syns det tydligt vad som hänt för alla i din omgivning?

En kombination av skam, berusning, busighet och även de sista gångerna upphetsning blandat med viss panik.

Det har hänt att tårar kommit för att det varit så omvälvande men det närmast gör det mer riktigt.

Jag har i regel haft tighta byxor i ljus färg, rosa, röda eller jeans (blå). Tanken är just att det ska synas och märkas av andra. Och det märks!!
  • Anonym (Hanna­Sophia­)
    Visa endast
    Tis 21 maj 17:03 #9

Låter härligt att ni närmar er wetsex - det kan vara SÅ otroligt skönt!!! I höstas delade jag med mig av mina erfarenheter i denna tråden

www.familjeliv.se/forum/thread/79261685-kissar-ni-som-har-wetsex-i-munnen-pa-varandra/2&ved=2ahUKEwjt4c2U8aziAhVmo4sKHRDPCJgQFjABegQIAxAG&usg=AOvVaw1QFT_gQANnForllJag7VNZ&cshid=1558450689864

www.familjeliv.se/forum/thread/79197070-wetsex&ved=2ahUKEwj95N7b8aziAhWNmIsKHX9cBB8QFjAAegQIAxAC&usg=AOvVaw0f4A4y36j7bUhFLx1YZJMo&cshid=1558450870641

Läs dem noga & låt oss höra hur ni leker er fram!

Lycka till & mumsa så gott!!

• Tis 21 maj 17:30 #10
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-21 17:03:14 följande:

Låter härligt att ni närmar er wetsex - det kan vara SÅ otroligt skönt!!! I höstas delade jag med mig av mina erfarenheter i denna tråden

Läs dem noga & låt oss höra hur ni leker er fram!

Lycka till & mumsa så gott!!

Läste de gamla trådarna nu. Intressant att läsa hur andra började med det.

Många som undrar både hur man börjar och var man bäst gör det.

För mig började det med att jag slickade min flickvän. Och lite i början smakade det lite kiss. Hon hade nog kissat nyligen. Tyckte det var uppkåtande och fortsatte. Efteråt så tänkte jag att måste våga ta upp det på något vis. Så jag sa att det hade smakat lite kiss när jag slickade henne. Hon bad då om ursäkt. Men jag svarade att det inte gjorde nåt och att det var lite upphetsande. Då svarade hon att jag kunde få slicka henne nån gång direkt efter att hon kissat om jag ville.

Ja, svarade jag så klart.

Då fortsatte hon direkt och sa att jag även kunde då kissa på henne om jag ville då hon hade fantiserat lite om det själv.

Sen var vi hooked.
Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll