• Anonym (Veccu_girl)

Pratar ni om onani

Att onanera gör många människor oavsett kön.
    Pratar ni om det och hur uttrycker ni er?
    Säger ni det  till era väninnor eller jobbkollegor eller partner kompisar polare eller vad det nu kan vara?
    Vilket ordval använder ni?
    Är det nån av er killar som säger till er jobbkollega typ nu ska jag gå hem och dra en runk och sen sova lite som exempel?
    Eller som kvinna nu ska jag gå hem till mister Rabbit och mysa lite eller hem och fingerpulla lite eller är ni tysta om sånt och talar inte om att ni onanerar?
    Själv säger jag och mina väninnor mycket sånt och är öppna om allt dock vet vi många som heller inget säger om sånt här.

• Svar på tråden Pratar ni om onani
  • Moder1

Min partner vet att jag Onanerar.

Annars är det inget jag pratar om direkt

• Anonym (C)

Nej, det är verkligen ingenting jag pratar om på jobbet! Inte heller med mina vänner. Om en kompis sa något sådant skulle jag tycka att den var rätt så gränslös. Det är sådant man håller privat. Jag är inte det minsta intresserad av mina vänner eller jobbarkompisars onanistunder.

• CrazyIvan

Jag och mina jämnåriga kvinnliga kompisar pratar ofta om onani... när vi gör det... hur vi gör det... tipsar om sköna leksaker... o.s.v.

Har inget minne av att jag någonsin har pratat onani med andra män i någon större utsträckning.

• Anonym (Maj & Kjell)

En sådan bör man inte ta i handen..

• Anders 386

Nej. Pratar aldrig om onani med vänner. Inte ens med min partner. 
    Det är ingen hemlighet att jag gör det, det vet hon. Men jag vet faktiskt inte om hon gör det, jag är tveksam. 

Men det kan ju vara en generationsfråga, jag är ganska gammal. 

Jag tycker att det där med onani är en sak som man inte delar med nån, det är privat område. 

• Anonym (Maj & Kjell)

För mycket gegga mojja i näven..

• Anonym (Nej)

Nej, det gör vi inte

Svar på tråden Pratar ni om onani