• Anonym (suck)

    Olyckligt, korkat, kär i en gift man.

    Anonym (Yup) skrev 2019-07-01 12:06:24 följande:

    Jag tänker inte diskutera saken mer med er då vi inte kommer att komma någonstans. Det var TS jag vände mig till så vill hon svara får hon det. Er andra kommer jag inte svara mer.


    Men oj så överraskande Flört

    Vad är ditt råd till TS?
  • Anonym (suck)
    molly50 skrev 2019-07-02 10:49:26 följande:
    Du kanske skule ta hjälp av en samtalsterapeut. Du måste gå vidare.Både för din egen skull och för hans familj.
    Men om du inte klarar det på egen hand så behöver du hjälp.
    Det kan också hjälpa dig att se saken ur en annan synvinkel.

    Däremot det här med att inte berätta. Det tycker jag är rakt igenom egoistiskt och bara ett sätt att försöka skydda sig själv från konsekvenserna. Inte att man försöker skydda någon annan. Det är bara BS.
    Kan man ju lugnt säga att hon behöver. Snacka om att leva i ett rosa litet moln.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-07-02 08:55:13 följande:
    Anonym (Yup) skrev 2019-06-29 22:00:32 följande:

    Hej TS! 

    Jag skrev i den här tråden då den var ganska nystartad och beskrev då att jag var i en liknande situation med den enda skillnaden att både han och jag är gifta med barn. Jag har följt tråden hela tiden och har sett hur du mår och vill bara berätta för dig hur jag har gjort. 

    Jag mådde tillslut så vidrigt dåligt av situationen att jag höll på att explodera. Jag förstod att det bara fanns en enda sak att göra för att JAG skulle må bra. Jag vägrade låta mig utnyttjas känslomässigt av X längre. Jag hade kommit till insikten att den enda som kan göra något åt situationen är jag och ingen annan. Jag var beredd att ge upp mitt äktenskap, men för honom har jag bara varit en leksak, ett tidsfördriv och jag hatar det. HATAR. Jag älskar honom av hela mitt hjärta men har nu sagt upp bekantskapen med honom. Det gör så ont, så vidrigt jävla fruktansvärt ont. Men jag vet att det är enda sättet att komma till rätta med problemet. Min man och jag har tack vare det kommit varandra lite närmare och jag har i dagsläget inga planer på att lämna honom. Kanske jag lämnar honom om 2 år, kanske om 5 år eller inte alls. Men just nu måste jag må bra, iaf så bra det går. 

    Jag har raderat X ur mitt liv så mycket det går men eftersom vi har så många gemensamma vänner kan jag inte ta bort honom på facebook då folk skulle börja undra. Det enda jag kan göra där är att avfölja honom för att slippa se hans inlägg. Första 2 veckorna fick jag total panik i kroppen så fort jag påmindes om honom. Det kändes som att nån skar en kniv i mig. Nu känns inte kniven lika ofta även om jag vill lägga mig ner och gråta lite då och då. Men jag är fullständigt livrädd inför att träffa honom igen vilket jag oundvikligen kommer att göra pga div saker. Fullständigt livrädd för att alla känslor ska blossa upp till max igen. 

    Det jag vill säga iaf... För din skull, inte för någon annans skull. Tillåt honom inte att utnyttja dig mer. X och jag höll också på i ett år tills jag sa stopp. Jag hade gått in i väggen mentalt om jag hade fortsatt hoppas lika intensivt som jag gjorde. Jag VET att det känns omöjligt. jag var nyss där själv. Känslorna är som en drog i kroppen och man tar allt man kan få för att man så gärna vill. Kroppen och själen skriker efter den andre men till slut mår man bara dåligt av det. Då är det inte värt det längre. Jag tänker på X flera gånger om dagen och sörjer det som aldrig blev. Jag är livrädd för att känna så resten av livet, att jag hela livet ska längta efter honom och älska honom. Men jag vill avsluta med att skriva ett citat ur Martina Haags bok Det är något som inte stämmer. Även om hennes bok inte handlar om det vi är med om finns det mycket man kan känna igen sig i. Jag rekommenderar dig även att kolla på filmen Broarna i Madison County. 

    "Jag vill berätta att man klarar sig fastän man faller tusen meter i sorg. Att man tror att man ska dö, men man överlever. Jag hade behövt höra det hundratals gånger. Allt går, på något konstigt sätt så går det till slut. Även om man dör ganska mycket på vägen."

    All styrka till dig!


    Åh så strongt av dig, kämpa på! Mår du inte bra av det så är det inget att hålla fast vid... Jag tror att jag kommer att fundera på hur framtiden med den här mannen skulle kunna se ut, dagligen. Jag älskar honom och trots att han har känslor för mig så är de för familjelivet större. Men vem vet hur det ser ut längre fram??? Jag håller fast vid nåt litet obefintligt hopp eftersom jag vet att det här är mannen jag letat efter, han är perfekt för mig! Tyvärr måste jag lägga honom åt sidan för han är upptagen och precis som alla här skrivit så långa gånger så snackar han bara skit, annars hade han såklart redan lämnat! Det får väl ta den tid det tar antar jag men jag måste över honom!

    Jag förstår att du inte lämnar din man, kul att läsa att ni har det bättre nu!!! Förstår också att du väljer att inte berätta om det som varit, det hade inte jag heller gjort!

    Lycka till med din fortsatta kamp!!!!! Kram
    Jag håller med Molly, du har ju tappat kontakten med verkligheten helt och hållet och lever i en låtsasvärld. Din besatthet av den där snubben är på en sjuklig nivå och du behöver hjälp, på riktigt !!!

    1) Du är helt övertygad om att han känner som du gör, men verkligheten säger något annat

    2) Du tror att han är perfekt för dig, men fattar inte att en man som sviker sin fru och barn med frugans väninna inte är perfekt för någon för att han inte bryr sig om någon annan än sig själv och kommer göra likadan mot dig som mot frun.

    3) Du säger att han bara snackar skit (ljuger för dig) men tycker ändå han är perfekt för dig, inser du inte hur sjukt det är?

    4) Sluta hyckla, både du och YUP vet att den enda anledningen att ni inte berättar något för den drabbade är för att ni vill skydda er själva, punkt slut. Det är riktigt jävla lågt att först svika/bedra någon och sen dessutom använda personen som en dålig ursäkt för sin egen egoism och feghet. Förstår att det säkert känns skönt att försöka se sig själv som en hjälte som stoiskt offrar sig för andras bästa, men det är bara rent skitsnack och riktigt lågt.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-07-02 08:55:13 följande:
    Anonym (Yup) skrev 2019-06-29 22:00:32 följande:

    Hej TS! 

    Jag skrev i den här tråden då den var ganska nystartad och beskrev då att jag var i en liknande situation med den enda skillnaden att både han och jag är gifta med barn. Jag har följt tråden hela tiden och har sett hur du mår och vill bara berätta för dig hur jag har gjort. 

    Jag mådde tillslut så vidrigt dåligt av situationen att jag höll på att explodera. Jag förstod att det bara fanns en enda sak att göra för att JAG skulle må bra. Jag vägrade låta mig utnyttjas känslomässigt av X längre. Jag hade kommit till insikten att den enda som kan göra något åt situationen är jag och ingen annan. Jag var beredd att ge upp mitt äktenskap, men för honom har jag bara varit en leksak, ett tidsfördriv och jag hatar det. HATAR. Jag älskar honom av hela mitt hjärta men har nu sagt upp bekantskapen med honom. Det gör så ont, så vidrigt jävla fruktansvärt ont. Men jag vet att det är enda sättet att komma till rätta med problemet. Min man och jag har tack vare det kommit varandra lite närmare och jag har i dagsläget inga planer på att lämna honom. Kanske jag lämnar honom om 2 år, kanske om 5 år eller inte alls. Men just nu måste jag må bra, iaf så bra det går. 

    Jag har raderat X ur mitt liv så mycket det går men eftersom vi har så många gemensamma vänner kan jag inte ta bort honom på facebook då folk skulle börja undra. Det enda jag kan göra där är att avfölja honom för att slippa se hans inlägg. Första 2 veckorna fick jag total panik i kroppen så fort jag påmindes om honom. Det kändes som att nån skar en kniv i mig. Nu känns inte kniven lika ofta även om jag vill lägga mig ner och gråta lite då och då. Men jag är fullständigt livrädd inför att träffa honom igen vilket jag oundvikligen kommer att göra pga div saker. Fullständigt livrädd för att alla känslor ska blossa upp till max igen. 

    Det jag vill säga iaf... För din skull, inte för någon annans skull. Tillåt honom inte att utnyttja dig mer. X och jag höll också på i ett år tills jag sa stopp. Jag hade gått in i väggen mentalt om jag hade fortsatt hoppas lika intensivt som jag gjorde. Jag VET att det känns omöjligt. jag var nyss där själv. Känslorna är som en drog i kroppen och man tar allt man kan få för att man så gärna vill. Kroppen och själen skriker efter den andre men till slut mår man bara dåligt av det. Då är det inte värt det längre. Jag tänker på X flera gånger om dagen och sörjer det som aldrig blev. Jag är livrädd för att känna så resten av livet, att jag hela livet ska längta efter honom och älska honom. Men jag vill avsluta med att skriva ett citat ur Martina Haags bok Det är något som inte stämmer. Även om hennes bok inte handlar om det vi är med om finns det mycket man kan känna igen sig i. Jag rekommenderar dig även att kolla på filmen Broarna i Madison County. 

    "Jag vill berätta att man klarar sig fastän man faller tusen meter i sorg. Att man tror att man ska dö, men man överlever. Jag hade behövt höra det hundratals gånger. Allt går, på något konstigt sätt så går det till slut. Även om man dör ganska mycket på vägen."

    All styrka till dig!


    Åh så strongt av dig, kämpa på! Mår du inte bra av det så är det inget att hålla fast vid... Jag tror att jag kommer att fundera på hur framtiden med den här mannen skulle kunna se ut, dagligen. Jag älskar honom och trots att han har känslor för mig så är de för familjelivet större. Men vem vet hur det ser ut längre fram??? Jag håller fast vid nåt litet obefintligt hopp eftersom jag vet att det här är mannen jag letat efter, han är perfekt för mig! Tyvärr måste jag lägga honom åt sidan för han är upptagen och precis som alla här skrivit så långa gånger så snackar han bara skit, annars hade han såklart redan lämnat! Det får väl ta den tid det tar antar jag men jag måste över honom!

    Jag förstår att du inte lämnar din man, kul att läsa att ni har det bättre nu!!! Förstår också att du väljer att inte berätta om det som varit, det hade inte jag heller gjort!

    Lycka till med din fortsatta kamp!!!!! Kram
    Jag håller med Molly, du har ju tappat kontakten med verkligheten helt och hållet och lever i en låtsasvärld. Din besatthet av den där snubben är på en sjuklig nivå och du behöver hjälp, på riktigt !!!

    1) Du är helt övertygad om att han känner som du gör, men verkligheten säger något annat

    2) Du tror att han är perfekt för dig, men fattar inte att en man som sviker sin fru och barn med frugans väninna inte är perfekt för någon för att han inte bryr sig om någon annan än sig själv och kommer göra likadan mot dig som mot frun.

    3) Du säger att han bara snackar skit (ljuger för dig) men tycker ändå han är perfekt för dig, inser du inte hur sjukt det är?

    4) Sluta hyckla, både du och YUP vet att den enda anledningen att ni inte berättar något för den drabbade är för att ni vill skydda er själva, punkt slut. Det är riktigt jävla lågt att först svika/bedra någon och sen dessutom använda personen som en dålig ursäkt för sin egen egoism och feghet. Förstår att det säkert känns skönt att försöka se sig själv som en hjälte som stoiskt offrar sig för andras bästa, men det är bara rent skitsnack och riktigt lågt.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Yup) skrev 2019-06-29 22:00:32 följande:

    Hej TS! 
    Jag skrev i den här tråden då den var ganska nystartad och beskrev då att jag var i en liknande situation med den enda skillnaden att både han och jag är gifta med barn. Jag har följt tråden hela tiden och har sett hur du mår och vill bara berätta för dig hur jag har gjort. 

    Jag mådde tillslut så vidrigt dåligt av situationen att jag höll på att explodera. Jag förstod att det bara fanns en enda sak att göra för att JAG skulle må bra. Jag vägrade låta mig utnyttjas känslomässigt av X längre. Jag hade kommit till insikten att den enda som kan göra något åt situationen är jag och ingen annan. Jag var beredd att ge upp mitt äktenskap, men för honom har jag bara varit en leksak, ett tidsfördriv och jag hatar det. HATAR. Jag älskar honom av hela mitt hjärta men har nu sagt upp bekantskapen med honom. Det gör så ont, så vidrigt jävla fruktansvärt ont. Men jag vet att det är enda sättet att komma till rätta med problemet. Min man och jag har tack vare det kommit varandra lite närmare och jag har i dagsläget inga planer på att lämna honom. Kanske jag lämnar honom om 2 år, kanske om 5 år eller inte alls. Men just nu måste jag må bra, iaf så bra det går. 

    Jag har raderat X ur mitt liv så mycket det går men eftersom vi har så många gemensamma vänner kan jag inte ta bort honom på facebook då folk skulle börja undra. Det enda jag kan göra där är att avfölja honom för att slippa se hans inlägg. Första 2 veckorna fick jag total panik i kroppen så fort jag påmindes om honom. Det kändes som att nån skar en kniv i mig. Nu känns inte kniven lika ofta även om jag vill lägga mig ner och gråta lite då och då. Men jag är fullständigt livrädd inför att träffa honom igen vilket jag oundvikligen kommer att göra pga div saker. Fullständigt livrädd för att alla känslor ska blossa upp till max igen. 

    Det jag vill säga iaf... För din skull, inte för någon annans skull. Tillåt honom inte att utnyttja dig mer. X och jag höll också på i ett år tills jag sa stopp. Jag hade gått in i väggen mentalt om jag hade fortsatt hoppas lika intensivt som jag gjorde. Jag VET att det känns omöjligt. jag var nyss där själv. Känslorna är som en drog i kroppen och man tar allt man kan få för att man så gärna vill. Kroppen och själen skriker efter den andre men till slut mår man bara dåligt av det. Då är det inte värt det längre. Jag tänker på X flera gånger om dagen och sörjer det som aldrig blev. Jag är livrädd för att känna så resten av livet, att jag hela livet ska längta efter honom och älska honom. Men jag vill avsluta med att skriva ett citat ur Martina Haags bok Det är något som inte stämmer. Även om hennes bok inte handlar om det vi är med om finns det mycket man kan känna igen sig i. Jag rekommenderar dig även att kolla på filmen Broarna i Madison County. 

    "Jag vill berätta att man klarar sig fastän man faller tusen meter i sorg. Att man tror att man ska dö, men man överlever. Jag hade behövt höra det hundratals gånger. Allt går, på något konstigt sätt så går det till slut. Även om man dör ganska mycket på vägen."

    All styrka till dig!


    Ok att du blev kär och var otrogen, det är illa nog, men det minsta du kan göra är att stå för det du gjort och fortsätter göra (beröva din man chansen att välja) utan att komma med en massa löjliga lögner om att du försöker skydda honom när både du och alla här vet att den enda du skyddar är dig själv. Så jävla lågt och fegt att använda någon man bedragit som täckmantel för sin egen feghet och egoism.....
  • Anonym (suck)
    molly50 skrev 2019-07-02 11:52:46 följande:
    Ja,det känns lite som att hon försöker leta halmstrån för att få fortsätta träffa den här sk mannen.
    Även om hon ändå verkar ha kommit till viss insikt i de senaste inläggen.
    Ja, hon är helt ute i det blå, bara en sån grej som att hon verkar fatta att han ljuger henne rakt i ansiktet men ändå tycker att han är perfekt för henne och hoppas på en framtid med honom är ju totalt irrationellt och bisarrt.
  • Anonym (suck)
    molly50 skrev 2019-07-02 11:58:21 följande:
    Ja,det där är lite svårt att förstå. TS väninna,hans sambo,tycker säkert att han är helt perfekt för henne också.
    Men vet inte hur han behandlar henne i smyg.
    Och vad är dte som säger att han inte kommer att behandla TS på samma sätt om de skulle bli tillsammans?
    Han har ju redan visat att han inte är någon att hålla i handen när åskan går.
    Ja, det är väl just sånt som visar hur irrationellt hon tänker. En person som tänker rationellt skulle fatta att ett sånt asshole inte är "perfekt" för någon, gör han så mot sina barns mamma så kommer han garanterat göra likadant mot en brud som han bara har som sexleksak och inte betyder ett skit för honom annat än ett skönt knull för att variera sig.

    Men hon fattar ju inte det utan har byggt upp världens fantasivärld där hon är centrum i hans universum och han är världens goaste kille som aldrig kommer svika henne för just hon är så värdefull för honom.... riktigt sjukt. Hon behöver helt klart hjälp.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Yup) skrev 2019-07-02 16:53:57 följande:
    Jag känner igen mig i mkt du skriver. Jag älskar X och han har känslor för mig med. Han har haft känslor för mig flera år innan det faktiskt hände något. Men, ett jäkligt viktigt men, när det väl kom till kritan så väljer han sin familj och han har bara använt mig för sin egen vinnings skull. Han har haft tryggheten i sitt sexlösa och tråkiga äktenskap och fått leva ut när han varit med mig. Och jag vägrar vara hans leksak längre. Jag ville ha hela paketet. Jag har precis som du greppat varje halmstrå jag fått tag i och hoppas och hoppats och hoppats. Men till slut blev jag bara förbannad. Och tack vare min terapeut lyckades jag bryta. Jag tror att du någonstans inom dig ser att du också måste bryta även om det känns omöjligt. Jag vet, det tog mig 5 månader att ta det steget från att jag tänkte den tanken första gången. Varför bryta ned någon man älskar och vill ha liksom...

    Jag rekommenderar verkligen att du söker hjälp hos en terapeut. Jag har träffat min regelbundet i 6 månader nu och det är otroligt skönt att få ventilera hos en opartisk person som inte moraliserar utan bara jobbar med att få mig att må bättre.
    Om du sökt hjälp så beror det förmodligen på att du insett att du tänkte och agerade fel, annars hade du inte behövt hjälp. Då är det kanske inte så konstigt att även andra påpekar att du tänker och agerar fel (det du kallar moralisera). Och på tal om moral så kan du ju fråga dig om din man har några moraliska betänkligheter angående ditt agerande? Men just ja, du tänker ju inte berätta något för honom för att försäkra dig att han aldrig får chansen att "moralisera".

    Intressant att du enbart tar hänsyn till att du mår bättre men struntar i hur andra drabbas av ditt agerande, tex din man som lever i en lögn och inte får chansen att välja. Är det så olikt den andre mannen som använde dig som leksak? Han tänkte väl precis som du och tog enbart hänsyn till sina egna behov?
  • Anonym (suck)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-07-10 09:14:42 följande:

    Jag hatar verkligen att jag tycker om den här mannen, hatar! Jag hoppas kommande semester (då vi inte kan höras av, bara ses som vänner) får mig att tänka på annat!!!


    Och du fattar inte att det aldrig kommer gå över så länge du fortsätter umgås med honom?

    Och du tycker inte alls det är lite smått vidrig att umgås som "vänner" med hans tjej som ni båda hjälps åt att bedra? Varför vill du umgås med henne för, du är ju inte hennes vän? Om det inte är henne du vill umgås med så är det ju bara honom du är ute efter att umgås med eller hur?
  • Anonym (suck)
    molly50 skrev 2019-07-10 11:48:26 följande:
    Det du måste förstå är att så länge du fortsätter träffa honom,även om det bara är som vänner,så kommer du inte att kunna gå vidare.
    Det gör det bara svårare.
    Varför söker du inte hjälp hos en samtalsterapeut,som du fått som råd flera gånger?
    Jag tror att det kan hjälpa dig att komma till insikt.
    Precis som för Anonym (Yup).
    Vetefan om jag tycker terapin gjort så mycket för YUP. Möjligen har det hjälpt henne att bryta med den andra snubben, men hon verkar fortfarande resonera väldigt egoistiskt och tycka att hennes behov och välmående är det enda som räknas. Hennes mans behov av att känna till sanningen så han får en chans att välja verkar inte vara lika intressant.

    Om hon fortfarande resonerar likadant hur stora är då oddsen att hon kommer göra likadant nästa gång hon får dille på en annan snubbe?
  • Anonym (suck)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-07-10 19:55:04 följande:
    Jag kan tyvärr inte u svika honom, det skulle bli för uppenbart... Vill inte prata med någon!
    Kan inte eller vill inte?
    Kankan du väl, du kan ju hitta på någon ursäkt för att inte komma
  • Anonym (suck)
    Anonym (??) skrev 2019-07-11 17:36:52 följande:

    Men jisses, varför måste hon ha samtalshjälp för att hon ligger med en upptagen man???

    Detta är ju ändå ganska vanligt och inget man direkt behöver psykhjälp med.... har hon nåt vett så avslutar hon till sist


    Alla är ju inte helt samvetslösa, faktiskt är det väldigt få som saknar samvete och empati. TS verkar vara en av dem som faktisk har empati och samvete och mår inte bra av det hon gör.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Yup) skrev 2019-07-16 11:12:38 följande:
    Jag raderar minsta lilla vi skriver till varandra nu. Det gäller bara korta meningar om dag och tid men det viktiga för mig är att det inte får finnas nån messengerkonversation alls. För då kan jag tex gå in och se när han var aktiv senast. Jag är allt annat än stark, men jag har inget val än att hålla honom på så långt mentalt avstånd som möjligt. När jag släpper honom för nära mår jag bara skit.

    Träffade honom igår kväll igen, bara han och jag. Tillät mig själv att sätta på musik som jag förknippar med honom när jag åkte hem. Mådde såklart skit och grät i bilen. Men min terapeut säger att jag måste tillåta mig själv att få pysa ibland. För annars är risken att jag exploderar.

    Jag vet att det är magiskt att läsa allt fint man skrivit till varandra. Men som du själv säger så hugger det i dig när du gör det. Ta ur den där kniven så snart du kan. För din skull. Det är ett självplågeri och ett självskadebeteende att fortsätta. Been there... Och om du är arg på honom, låt honom veta det. Skrik i en kudde. Det gar jag gjort och det är otroligt befriande.

    Jag hatar den här situationen. Jag älskar honom på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt. Och jag är så in i helvete förbannad på hans bekvämlighet och feghet.

    Du kan avfölja honom på insta, det märker ingen annan än du.
    Men varför messar du och träffar honom öht om du sen mår skit över det?

    Du skriver "men jag har inget val än att hålla honom på så långt mentalt avstånd som möjligt"... men ändå väljer du att messa med honom och träffa honom? Hur går det ihop?

    Du skriver "been there", men det låter som att du fortfarande är där fast kanske inte i lika hög utsträckning som tidigare?
  • Anonym (suck)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-07-16 08:24:41 följande:
    Kan, och kanske tom borde, men jag är inte där ännu...
    Och det kommer du aldrig bli så länge du väljer att fortsätta träffa honom. Det är ju som en alkis som säger, "nån gång ska jag bli nykter serru.... nä nu tar vi ett glas till, skål på dig!"

    Det är väl klart att nykterheten kommer bara vara en dröm så länge personen inte aktivt börjar GÖRA något åt det.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Yup) skrev 2019-07-16 13:10:54 följande:
    Vi har den kontakten vi har pga ett jobb som ska utföras som endast vi två är involverade i. Våra konversationer ser ut ungefär så här om du behöver veta:

    X: Fått förhinder på tisdag. Fredag?

    Y: Kollar upp. Återkommer.

    Några timmar senare...

    Y: Fredag kl 13?

    X: Ok!

    Sen hörs vi inte alls förrän vi ses då vi bestämt. Det där är alltså maxkonversationen mellan våra träffar, OM nån får förhinder dvs. Annars hörs vi inte alls.

    Ja jag är "there". Men långt ifrån lika mkt.
    Ok, så det är enbart arbetsrelaterad kommunikation och umgänge?

    Det är väl en av anledningarna till varför så många företag avråder från att inleda romantiska relationer med kollegor, det funkar säkert bra så länge det pågår, men när det spricker så kan det ställa till det ganska bra.

    På mitt tidigare jobb inledde två gifta kollegor en affär, alla visste vad som pågick ink chefen, men ingen ville lägga sig i. Det kom fram och kvinnans man kom till jobbet och skällde ut både kollegan och chefen som tillåtit det pågå. Han meddelade oxå kollegans fru om vad som pågått. Det slutade med att han och kvinnan skildes och den manliga kollegan bytte jobb för att bli förlåten av sin fru. Även de skildes något år senare.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-07-18 16:23:24 följande:
    Nej jag har faktiskt inte vågat... Är rädd att de ska upptäcka det och ifrågasätta :(

    Vår kommunikation nu är... Inte vad den borde! Vi har både hörts och setts de senaste dagarna.
    Så med andra ord allt du säger här är bara BS, du kommer förtsätta som du gör oavsett vad någon tycker. Vad var då syftet med din tråd? 
  • Anonym (suck)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-07-18 21:02:30 följande:
    Mitt syfte var ju att få bolla tankar och det har jag fått gjort, det gör jag! Era åsikter och synpunkter är viktiga för mig och trots att jag ibland tar ett steg bakåt så tar jag också många framåt, med er hjälp! Orden ekar liksom i skallen på mig!
    Eller hur, vilka steg fram har du tagit menar du? Inte ett enda, det enda du gjort är att du sagt att du SKA göra si eller så, men du har hittils inte gjort något av det. Du ligger fortfarabde med honom och du gpr fortfarande bakom ryggen på din sk "vän".. inte ett dugg har förändrats.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-10-20 23:05:07 följande:
    Om detta avslöjas blir han utkastad men då tror jag han är ensam ett tag! Sen ses vi nog... Av rätt anledning, på rätt grund!
    Av rätt anledning?  Hur fan tänker du nu? 

    Vad får dig att vara så säker på att han kommer vara ensam ett tag när han vet att han har dig väntandes, villig och kåt?

    Om han blir utslängd så kommer ju han inte till dig för att han ville det utan för att han vart utslängd. Du är fortfarande ett andrahandsval.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-10-20 23:03:14 följande:
    Jag har bestämt mig att inte kasta bort mitt liv på honom trots att jag vill vara med honom. När jag fyller år nästa gång, och det är ganska snart, ska jag låta allt vad gäller gifta män vara! Han vet det så vill han vara med mig är det till att ta tag i saker och ting... Gör han inte det kommer jag undvika honom (och hans sambo) så gott det bara går!!! Vet inte ens vad jag hoppas på längre, vill verkligen ha honom men kan jag stå för konsekvenserna???
    Och du behöver fylla år för att ge fan i gifta män?
    Det är ju bara en massa toma löften som du använder för att blåsa dig själv.
    Om du verkligen hade fattat, på riktigt så skulle du inte vilja ha ett sånt rövhål. Det faktum att du öht vill ha en sån ursäkt till man visar klart och tydligt att du inte har en aning om vad ett verkligt förhållande är.
Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.