• Anonym (norrlänning)

    Hur vet man om hon är intresserad

    Jag är inget vidare på att läsa av tjejer. Dessutom är det ju inte många singeltjejer norr om dalälven så oftast tar man för givet att dom redan är upptagna. 

    Men jag har träffat en tjej genom hennes arbete några gånger. Vi har samtalat och jag vet inte hur jag ska läsa hennes signaler. Troligen är hon bara proffsig i sitt arbete. Har läst på lite vilka signaler man ska kolla efter och en del har hon gjort. 

    Rättat till kläderna några ggr. Tagit i håret men det gör ju alla. Hon har stått rätt nära mig då vi kliver upp och ska skiljas åt. Hon skulle dessutom ge mig sin email  för ett tag sedan och då hann jag se att det var en privatmail men hon kom på att det var bättre att hon fick min eftersom det var hon som skulle maila info. När hon sen mailade var det med jobbmaiilen kan hon ha undermedvetet tänkt ge mig sin privatamail men sen kommit på att det inte hade varit proffsigt.

    Ni som är kvinnor är det inget jag ska läsa in något av?

  • Svar på tråden Hur vet man om hon är intresserad
  • Anonym (norrlänning)

    Fast det är ju det som är så svårt för ofta är kvinnor sådär när dom inte jobbar också hur ska man veta när dom är intresserade.

  • Kjell2
    Anonym (norrlänning) skrev 2019-05-20 20:49:28 följande:

    Fast det är ju det som är så svårt för ofta är kvinnor sådär när dom inte jobbar också hur ska man veta när dom är intresserade.


    Man vet inte och får pröva sig fram försiktigt.
Svar på tråden Hur vet man om hon är intresserad