• Anonym (?)

    Dölja betalningsanmärkningar

    Hej. Det är så att mitt x satte mig i skiten för några år sen med ca 200000 i skulder i mitt namn. Jag har jobbat arslet av mig och lyckats betala av allt osv. Men jag fick 5st bet.anm 3st av dom försvinner nu i juli sen har jag 2st kvar på 180:- vardera som inte försvinner förns i februari-20. Jag är verkligen i extremt behov av att flytta och så klart stämmer dessa till det en hel del. Går det på något vis att få dom dolda innan i samma veva som dom andra försvinner? Det hade ärligt talat Känts så mycket bättre om dom hade varit på större summor men att dessa 180x2 ska ställa till det så mycket känns bara förjävligt :(

    Om det har någon betydelse så har jag inte haft någon skuld eller liknande på 2 år

  • Svar på tråden Dölja betalningsanmärkningar
  • Anonym (Titti)

    Hej ts. Du kan tyvärr inte dölja dem om det görs en UC. Men du kan förklara för din blivande värd varför du fått dem och visa på att du inte dragit på dig någon ny bet.anmärkning. har du betalat nuvarande hyra i tid alltid så kan du också påpeka det. Inte alla värdar är omöjliga och det är dessutom skitsummor. Lycka till.

Svar på tråden Dölja betalningsanmärkningar