• Anonym (Fanta­sy)
    Wed 22 May 2019 07:36
    711 visningar
    9 svar
    9
    711

    Fantasier - delar du med dig eller håller dem för dig själv?

    Hur öppen är du med dina fantasier? Delar du med dig till din partner eller håller du dem för dig själv?

    Eller är det så att du inte har några fantasier?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fantasier - delar du med dig eller håller dem för dig själv?
  • Anonym (BBW)
    Wed 22 May 2019 07:43
    #1

    Berättar inget för min man. Han är inte intresserad och det är säkert mer än 10 år sedan vi hade sex med varandra. Med mina älskar pratar jag mycket om olika fantasier jag vill uppleva.

  • Wed 22 May 2019 15:48
    #2

    Jag önskar att jag vågade prata om mina fantasier - men jag är för rädd att min partner ska reagera negativt och tycka jag är konstig - dessutom är jag rädd för  att min partner ska känna sig otillräcklig. 

  • Wed 22 May 2019 17:28
    #3

    Vi pratar öppet om våra fantasier.

  • Anonym (K berätt­ar en del)
    Wed 22 May 2019 17:32
    #4

    Jag är kvinna och berättar en del fantasier för min man, mest typ sådana som jag vet eller tror att han gillar.
    Men sedan har jag mycket "värre och hemskare" fantasier som jag inte kan berätta för min man eller för någon. Har dock hänt att jag skrivit med någon på ett forum. Skönt att veta att man inte är helt ensam och helt knäpp. De värsta och hemskaste fantasierna kommer och går, ibland upptar de en hel del av mina fantasier och under andra perioder är de nästan borta.

  • Anonym (Mr. Fantas­y)
    Wed 22 May 2019 18:04
    #5
    Anonym (K berättar en del) skrev 2019-05-22 17:32:57 följande:

    Jag är kvinna och berättar en del fantasier för min man, mest typ sådana som jag vet eller tror att han gillar.

    Men sedan har jag mycket "värre och hemskare" fantasier som jag inte kan berätta för min man eller för någon. Har dock hänt att jag skrivit med någon på ett forum. Skönt att veta att man inte är helt ensam och helt knäpp. De värsta och hemskaste fantasierna kommer och går, ibland upptar de en hel del av mina fantasier och under andra perioder är de nästan borta.


    Man här, men jag känner igen mig!

    Jag berättar de flesta av mina fantasier för min partner, men inte alla. Det jag vet (eller tror mig veta) att hon gillar berättar jag om såklart, men de där som jag vet att hon inte går igång på, även om hon involveras i fantasin eller inte, de håller jag för mig själv.

    När jag frågar henne om hennes fantasier får jag bara svaret att hon är nöjd med vårt sexliv. Mycket tack vare att jag vågar berätta så pass mycket om allt jag vill uppleva, och som hon faktiskt väljer att förverkliga med mig. Så vi har testat en massa kul och udda saker den sista tiden, men som sagt, idéerna kommer alltid från mig. Kan det vara så att hon helt enkelt aldrig har några fantasier, eller är hon lite lik dig, håller inne med sina för att hon tror att jag skulle tycka de var för "kinky" eller nåt?

    Hur ser dina "hemska" fantasier ut? Vill och vågar du skriva här?
  • Anonym (Gift kvinna­)
    Wed 22 May 2019 18:12
    #6

    Jag berättade för min man att jag hade en fantasi om att ha med en till man i sängen. Han sa inte nej,utan jag började leta på nätet efter en lämplig man.

  • Wed 22 May 2019 18:23
    #7

    Hur mycket jag berättar om mina fantasier beror på hur väl vi känner varandra och graden av tillit, från att berätta lite till allt.

  • Anonym (K berätt­ar en del)
    Wed 22 May 2019 22:25
    #8
    Anonym (Mr. Fantasy) skrev 2019-05-22 18:04:18 följande:
    Man här, men jag känner igen mig!

    Jag berättar de flesta av mina fantasier för min partner, men inte alla. Det jag vet (eller tror mig veta) att hon gillar berättar jag om såklart, men de där som jag vet att hon inte går igång på, även om hon involveras i fantasin eller inte, de håller jag för mig själv.

    När jag frågar henne om hennes fantasier får jag bara svaret att hon är nöjd med vårt sexliv. Mycket tack vare att jag vågar berätta så pass mycket om allt jag vill uppleva, och som hon faktiskt väljer att förverkliga med mig. Så vi har testat en massa kul och udda saker den sista tiden, men som sagt, idéerna kommer alltid från mig. Kan det vara så att hon helt enkelt aldrig har några fantasier, eller är hon lite lik dig, håller inne med sina för att hon tror att jag skulle tycka de var för "kinky" eller nåt?

    Hur ser dina "hemska" fantasier ut? Vill och vågar du skriva här?
    Nej tyvärr. Av tidigare erfarenhet vet jag att vissa här inte har vare sig vilja eller förmåga att förstå. Vissa kan inte heller skilja på fantasi och verklighet. Jag har till och med sett exempel på någon som trodde att det var olagligt. Alltså att det var olagligt att fantisera om vissa saker. Sådan extrem okunnighet orkar jag inte utsätta mig för
  • Wed 22 May 2019 22:37
    #9

    Tänker att alla fantasier kanske man inte ska dela med sig av till en fast partner, av den anledning att det kan skapa press och förhoppningar som inte kan infrias.. Hos båda parter alltså.
    Bättre att delge fantasier som kanske är ogenomförbara, eller så fantasier som man tror ens partner faktiskt kan leva upp till.
    Däremot kan man så klart vädra fantasier med andra, det tror jag är rätt viktigt. De blir lätt som hemligheter som bara växer inom en annars.

Svar på tråden Fantasier - delar du med dig eller håller dem för dig själv?