• Wed 22 May 2019 19:06
    1127 visningar
    10 svar
    10
    1127

    Är det seriöst mellan oss om jag får träffa han dotter?

    Behöver lite hjälp

    Jag har träffat en man som verkligen är allt det jag vill ha, men det skiljer 12 år på oss.

    Och han har en dotter, han berättade detta för mig efter vi haft 3 dejter. Efter de så har vi setts några gånger till. Jag vet inte om det är seriöst mellan oss? Men igår så bjöd han hem mig till honom och då var hans dotter där, vilket han hade sagt. Jag tycker om han mycket men jag vet fortfarande inte om det är seriöst mellan oss, men jag har ju nu fått träffat hans dotter. Hur ska jag tolka detta?? Är han seriös med mig och vill ha ett förhållande?

  • Svar på tråden Är det seriöst mellan oss om jag får träffa han dotter?
  • Wed 22 May 2019 19:22
    #3

    Tycker också att det är märkligt att han väntade med att berätta de, men var snabb med att jag fick träffa hans dotter. Hans dotter är 3 år, han har henne 3 dagar sedan lämnar han henne hos hennes mamma i 3 dagar sen tillbaka. Han kunde ju valt en annan dag att ses på om han har sin dotter då, är flexibel så för mig kunde vi setts en annan dag. Eller bryr han sig inte om hans dotter träffar mig redan såhär tidigt? Kanske för att kolla hon gillade mig? Väldigt oklart.

  • Wed 22 May 2019 19:36
    #6

    Det är bara bra att man varnar, man får lite tankeställare.

    Han hade tydligen berättat för henne vad jag hette osv. För jag frågade om hon visste vad jag hette haha och det visste hon.

    Han behandlar mig jättebra och men vi har inte träffats så länge så blir ju jätte fundersam över detta. Om han låter sin dotter träffa olika tjejer han dejtat innan, och jag vet inte om jag är den enda han träffar, då detta är väldigt färskt.

Svar på tråden Är det seriöst mellan oss om jag får träffa han dotter?