• Anonym (Nyfik­en)
    Thu 23 May 2019 19:24
    1756 visningar
    15 svar
    15
    1756

    Kvinnor, vad är sexigt med en mans rumpa?

    Som rubriken lyder, på vilket sätt är det sexigt med en mans rumpa?

    Har liksom aldrig förstått grejen.... Vad är anledningen? Jag kan mycket väl förstå att män tycker tjejers motsvarighet är sexiga men inte tvärtom. Och gillar du en liten eller modell större bäst, eller kvittar det?

  • Svar på tråden Kvinnor, vad är sexigt med en mans rumpa?
  • Anonym (Ebb)
    Thu 23 May 2019 19:29
    #1

    Varför förstår du om män kan gilla kvinnors rumpor men inte att kvinnor gillar mäns? Ingen av oss har reproduktionsorgan i skinkorna. Eller menar du att kvinno-objektifiering generellt är lättare att förstå? Varför?

  • Anonym (Inte)
    Thu 23 May 2019 19:36
    #2

    Mansrumpor tilltalar mig inte alls. Finns inget attraktivt över den delen.

    Däremot tycker jag många delar av kroppen kan vara oerhört attraktiva på män (och då tänker jag inte främst på kuken även om jag är mycket förtjust i den delen också;) )

  • Akidok­i
    Thu 23 May 2019 20:16
    #3
    Anonym (Ebb) skrev 2019-05-23 19:29:17 följande:

    Varför förstår du om män kan gilla kvinnors rumpor men inte att kvinnor gillar mäns? Ingen av oss har reproduktionsorgan i skinkorna. Eller menar du att kvinno-objektifiering generellt är lättare att förstå? Varför?


    Det är nog djupt indoktrinerat hos oss alla tyvärr.
  • Anonym (Anony­m7)
    Thu 23 May 2019 20:20
    #4

    Hallå?! En sexig, fast manlig hockeyrumpa! Det är mumma det!

  • Anonym (Ebb)
    Thu 23 May 2019 20:36
    #5
    Akidoki skrev 2019-05-23 20:16:30 följande:

    Det är nog djupt indoktrinerat hos oss alla tyvärr.


    Vad menar du? Djupt rotat hos män att bara se ur sin egen synvinkel? Du tror kvinnor saknar preferenser eller att du vet bättre än de själva?
  • Akidok­i
    Thu 23 May 2019 21:10
    #6
    Anonym (Ebb) skrev 2019-05-23 20:36:32 följande:

    Vad menar du? Djupt rotat hos män att bara se ur sin egen synvinkel? Du tror kvinnor saknar preferenser eller att du vet bättre än de själva?


    Att det är lättare att förstå objektifiering av kvinnor.
  • Anonym (A)
    Thu 23 May 2019 21:14
    #7
    Anonym (Inte) skrev 2019-05-23 19:36:54 följande:
    Mansrumpor tilltalar mig inte alls. Finns inget attraktivt över den delen.

    Däremot tycker jag många delar av kroppen kan vara oerhört attraktiva på män (och då tänker jag inte främst på kuken även om jag är mycket förtjust i den delen också;) )
    Samma här
  • Anonym (l)
    Thu 23 May 2019 21:46
    #8

    En snygg häck i ett par blåjeans!

  • Anonym (...)
    Thu 23 May 2019 21:58
    #9

    Jag har mest fett i min kvinnliga rumpa, min sambo har mest muskler. Dessutom är den liten, right och riktigt fin! Jag älskar min sambos rumpa! Som kvinna gillar jag ju det jag inte själv har, dvs det som är manligt.

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Sat 25 May 2019 12:30
    #10
    Anonym (Inte) skrev 2019-05-23 19:36:54 följande:

    Mansrumpor tilltalar mig inte alls. Finns inget attraktivt över den delen.

    Däremot tycker jag många delar av kroppen kan vara oerhört attraktiva på män (och då tänker jag inte främst på kuken även om jag är mycket förtjust i den delen också;) )


    Lite så tänkte jag också, därav frågan... Får ofta kommentarer om att jag har en snygg bakdel men tycker jag har andra kroppsdelar som är mycket snyggare men de får jag inga kommentarer om :D
  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Sat 25 May 2019 12:33
    #11
    Anonym (...) skrev 2019-05-23 21:58:29 följande:

    Jag har mest fett i min kvinnliga rumpa, min sambo har mest muskler. Dessutom är den liten, right och riktigt fin! Jag älskar min sambos rumpa! Som kvinna gillar jag ju det jag inte själv har, dvs det som är manligt.


    Bra förklaring, så är det kanske. Stämmer bra på mig för jag gillar ju allt som är "kvinnligt" på en tjej.
  • Anonym (mmums­elimum­s)
    Sat 25 May 2019 13:03
    #12

    Svarta killars rumpor måste vara något av de snyggaste en man kan ha. Slanka och fasta med ett par sexiga jeans som hänger lite lätt åtsmitande runt ett par fulländade höfter får en att drömma:) Aj aj så sexigt!

  • Anonym (Är det sant)
    Tue 22 Jun 2021 12:42
    #13

    Ärr det sant tittar kvinnor på män som har fasta  rumpor  kvinnor spanar väl inte in män?

  • Anonym (Kvinn­a 39)
    Tue 22 Jun 2021 12:53
    #14
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-05-23 19:24:32 följande:

    Som rubriken lyder, på vilket sätt är det sexigt med en mans rumpa?

    Har liksom aldrig förstått grejen.... Vad är anledningen? Jag kan mycket väl förstå att män tycker tjejers motsvarighet är sexiga men inte tvärtom. Och gillar du en liten eller modell större bäst, eller kvittar det?


    Ingenting. Absolut ingenting. Men hellre lite form än ett platt eller hängande arsle.
  • Anonym (mmums­elimum­s)
    Tue 22 Jun 2021 13:00
    #15
    Anonym (Är det sant) skrev 2021-06-22 12:42:43 följande:

    Ärr det sant tittar kvinnor på män som har fasta  rumpor  kvinnor spanar väl inte in män?


    Kollar in män hela tiden och kan bli avundsjuk på hur snyggt brallor och kläder sitter på en manskropp. Hade gärna haft en sådan själv. Älskar deras proportioner och att de består av så lite fett och bubbliga partier.
Svar på tråden Kvinnor, vad är sexigt med en mans rumpa?