• Anonym (Är jag i själva verket känslokall?)

    Hur mycket bryr ni kvinnor om en man som visar sympati till enbart visa människor?

    Jag känner att jag är en känslig person men jag kan vara väldigt känslokall för vissa typer av människor. Framförallt när det kommer till människor som mer eller mindre gnäller och pratar mycket om sig själva. Det var någon människan för bara någon dag sedan som sa att denne var sur och att jag ''hatade'' henne. Det stämmer inte alls och jag frågade inte ens vad hon var sur över.

    Jag orkade helt enkelt inte lägga någon energi över hennes uttalade.

    Kvinnor - Jag bryr mig mer om hur mycket ni bryr er och tänker om en man som kanske är känslokall för vissa människor och är sympatisk för andra människor.

  • Svar på tråden Hur mycket bryr ni kvinnor om en man som visar sympati till enbart visa människor?
  • Anonym (I)

    Empati är den viktigaste egenskapen en människ kan besitta

  • Anonym (Sess)

    Människor som är jättetrevliga mot vissa utvalda personer och väldigt otrevliga mot andra, oftast utifrån status och popularitet?

    Det har jag inte mycket för. Det är värsta sortens rövslickare. Sorry men du låter som en väldigt otrevlig och osäker person.

  • Anonym (A)
    Anonym (I) skrev 2019-05-23 23:20:01 följande:
    Empati är den viktigaste egenskapen en människ kan besitta
    Så är det
Svar på tråden Hur mycket bryr ni kvinnor om en man som visar sympati till enbart visa människor?