• Anonym (Fundersam)

    Slutat med mini-pe, ingen mens, ingen graviditet

    Hej. Slutade med mina mini-pe för en månad sedan. Fick liiiiite mens den 20 april, sedan började jag blöda rikligt den 23 april på dag 28 i cykeln. Slutade med mini-pe någon gång innan mensen kom. Skulle haft mens någon gång mellan 17-22 maj (har varit lite oberäknelig med mini-pe). Fick en liten blödning med klarrött blod den 21 maj och har haft flytningar med blodstrimlor i sedan den 21 maj. Idag ingenting. Tog ett gravtest i eftermiddags som visade negativt. 
    Jag har 3 barn sedan tidigare och är 35 plus. Är det något som är fel? Borde jag ringa och kolla upp detta? Har inte haft så här någonsin tidigare. Har ätit mini-pe i ca 6-7 månader. Dessförinnan kopparspiral. Har mensvärk och är illamående men så mår jag även vid mens...

  • Svar på tråden Slutat med mini-pe, ingen mens, ingen graviditet
  • Esofe

    För mig, 23, tog det ett år efter stopp innan jag blev gravid.. Fick ingen mens under året. Så det kan dröja tyvärr ;(

  • Anonym (Fundersam)
    Esofe skrev 2019-05-24 19:58:40 följande:

    För mig, 23, tog det ett år efter stopp innan jag blev gravid.. Fick ingen mens under året. Så det kan dröja tyvärr ;(


    Jag har haft regelbunden mens under dessa 6-7 månaderna. Kommit mellan dag 28-30.

    Och slarvat med pillerna mycket.
Svar på tråden Slutat med mini-pe, ingen mens, ingen graviditet