BIM juli 2019
Hej! Har skuggat här ett tag, tänkte det var dags att hoppa in! Försök 1 med barn nr 3, BIM på måndag.
Hej! Har skuggat här ett tag, tänkte det var dags att hoppa in! Försök 1 med barn nr 3, BIM på måndag.
Jag är gravid! Ni som har läst mina inlägg vet att jag först trodde jag hade en kemisk graviditet, sen att ägglossningen var kraftigt försenad, och till slut fattade noll. Jag förstår fortfarande inte när ägglossning var, men min temp ligger högt och stickan visade ett svagt plus nyss!
Nu hoppas jag att det går vägen, även om jag har låga förväntningar pga ev sent plus...
Nu är min mens försenad med 3 dagar, har ilningar i magen och känsliga bröstvårtor men det är allt. Kanske lite tröttare än vanligt men inga andra känningar. Testade idag men visade inte ens en skugga till plus och är nu väldigt förvirrad.
Ska man bara vänta tills imorgon eller på måndag och se om det ändras? Min mens har aldrig varit försenad så är väldigt förvirrad.. Några tips på hur man ska göra?
Jag har en fråga till proffsen här :) Jag hade senaste mensen 22/6, brukar vara ca 5 dagar. Har en cykel som är runt 30 dagar (har varit de dom senaste 2 månaderna) men i min kalender står det att den ska vara beräknad till 28 nu... min fråga är: har jag missat ägglossningen denna månad om vi hade sex den 7/7? Vet att ett försök är liten chans men är de ens någon mening att hoppas denna månad? Har försökt googlat och alla visar olika när jag hade ägglossning... vad tror ni?
Har antagligen BIM imorgon. Igår morse vaknade jag av rejäl mensvärk, så att jag t o m räknade med tidig mens och tog en värktablett. Efter det försvann det bara. Ff ingen mens (skulle kunna bli imorgon eller tis). Någon som varit med om nåt liknande?
Hjälp mig. Stirrar ihjäl mig. BIM-2
BIM + 2, ingen mens och inget plus..

Jag blir knäpp.. är säker på att äl var 1/7, och mens ska väl komma 14 dagar efter äl?
Generellt säger man då men det beror helt på di. Egen kropp, jag har 10 dagar mellan äl och mens.
Jag har fattat det som att det kan variera 10-16 dagar mellan ÄL och nästa mens. Men tycker det är så olika från person till person.