Inlägg från: Anonym (Bim 1 Juli) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bim 1 Juli)

BIM juli 2019

Espresso skrev 2019-06-24 20:35:32 följande:

Nu då

Men jösses vad din kurva va lik min! Nu fick jag upp hoppet riktigt mycket! Längtar tills jag kan testa!! Även fast jag har barn sedan innan känns de inte som en självklarhet att bli gravid. :( bara för att man vill de så mycket!
  • Anonym (Bim 1 Juli)

Temperaturen ligger fortfarande högre än de andra temperaturerna efter ägglossningen :O Tänk om de är sådan trifasisk kurva! Jag vill så gärna plussa!!

• Anonym (Bim 1 Juli)
    Espresso skrev 2019-06-25 07:57:49 följande:

När jag fick denna kurva visste jag att jag var gravid. Tog ett test på CD13 som blev ett starkt plus, dagen efter fick jag 2-3 veckor på CB digitalt. Detta var vårt 12 försök, frustrationen på topp haha.

Nu med syskonförsök känner jag mig faktiskt lugnt. Jag har ett barn och är inte lika desperat, det får väll ta lite tid då. Nu är jag på tredje försöket, tänkte testa på måndag som är min första semesterdag. Fast kanske på lördag om kurvan är lovande och jag inte kan hålla mig haha

Tror du jag också är gravid? Hur tidigt visste du att du va de när de såg ut såhär? Jag va så nervös när jag skulle somna.... drömde om trifasiska kurvor och temperaturer xD min första graviditet tog 8 månader och min andra tog 2 månader!
  • Anonym (Bim 1 Juli)
    Mima93 skrev 2019-06-25 09:32:25 följande:

Plussade du med gravtest på cd13? Måste ju varit precis efter ÄL då? Eller menar du ÄL+13?

Med tanke på kurvan hon la upp så va de äl+13 :P där står de även cd27! :)
  • Anonym (Bim 1 Juli)
    Daphodil skrev 2019-06-25 09:58:32 följande:

Ett graviditetstest på torsdag bör kunna visa plus om du är gravid.

Jösses jag är så nervös! Vill sååååå gärna! Tur att vi ska iväg nu efter lunch o inte komma hem förrän ikväll så ska jag bara överleva morgondagen med haha.
  • Anonym (Bim 1 Juli)
    Espresso skrev 2019-06-25 10:00:12 följande:

När tempen hållit sig hög minst tre dagar började jag misstänka att det skulle gå vägen. Sedan kan jag vara lite party pooper också och säga att förra månaden fick jag en stegring på äl+8 som höll i sig två dagar för att sedan sjunka igen och mensen kom på bim. Kanske bara en tillfällig stegring eller att ägget fäste och släppte igen. Ingen aning.

De vore så tråkigt :( usch så jag kommer bli ledsen i sådana fall! Hoppas den är hög i morgon med! Kommer vara så nervös kommande dagar. Hur ska jag överleva. Hur är din temp denna månaden?
  • Anonym (Bim 1 Juli)
    Daphodil skrev 2019-06-25 12:49:43 följande:

Ett bra inflikande tycker jag, så vi inte alla hejar på någon till den grad att denna blir övertygad att hon är gravid, när ingen av oss vet detta. Det finns ju även ihållande trifasiska kurvor som inte inneburit graviditet.

De är lugnt! Kommer bli besviken oavsett men förstår hur ni tänker! :) hoppas man på något tillräckligt mkt blir man nere hur som känner jag xD men hoppas jag slipper bli besviken denna månaden!!
  • Anonym (Bim 1 Juli)

Idag sjönk tempen lite! Hoppas den ökar i morgon igen :O någon som vet om tempen kan påverkas av att man gråter kraftigt i 2 timmar innan man går o lägger sig? Va utmattad pga detta när jag somnade :O

• Anonym (Bim 1 Juli)
    Daphodil skrev 2019-06-26 16:33:54 följande:

Fast din kurva är nästintill identisk med min pluskurva. Testa imorgon!

Jag ska prova o testa i morgon! Hoppas de inte betyder något dåligt för att tempen sjönk idag!
  • Anonym (Bim 1 Juli)
    Daphodil skrev 2019-06-26 16:33:54 följande:

Fast din kurva är nästintill identisk med min pluskurva. Testa imorgon!

Vilken dag plussade du på?
Svar på tråden BIM juli 2019