• Anonym (Jag vill hjälpa)

    Vilken typ av kuk har du haft skönast sex med?

    Frågan handlar alltså inte om vilken storlek du föredrar utan enbart vilken erfarenhet du har hittills. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken typ av kuk har du haft skönast sex med?
  • Pussan
    Anonym (Igen och igen) skrev 2019-09-07 17:15:43 följande:
    Ett förtydligande som kanske kan hjälpa dig att inte bli så irriterad:
    Vare sig jag eller någon annan kvinna jag någonsin mött
    Läs gärna en gång till så ser även du att jag har begränsat mig till ett ytterst litet fåtal kvinnor i jämförelse med "alla kvinnor i välden", så som du felaktigt påstår.
    Hoppas du kan vara lite mindre irriterad nu?
    OK jag läste för fort där, så vi kan väl mötas halvvägs då?

    Fast du har väl i ditt liv mött mer än ett ytterst litet fåtal kvinnor förmodar jag. Beror på vad du menar med mött. Men hur vet du vad alla du har mött tycker?

    Skit samma, min inställning är att var och en ska själv tala för sig och sin uppfattning.
    Vad jag vet har vi aldrig mötts, så jag ingår ju inte i din stödtrupp, men våra uppfattningar skiljer sig redan när du skriver
    ¨Vare sig jag eller någon annan kvinna jag någonsin mött vill vara med en kuk, inte ens för ett ons¨. Det har jag varit många gånger. Har du verkligen aldrig bara velat knulla och sedan säga tack o hej?
  • Anonym (Igen och igen)
    Pussan skrev 2019-09-12 00:27:29 följande:
    OK jag läste för fort där, så vi kan väl mötas halvvägs då?

    Fast du har väl i ditt liv mött mer än ett ytterst litet fåtal kvinnor förmodar jag. Beror på vad du menar med mött. Men hur vet du vad alla du har mött tycker?

    Skit samma, min inställning är att var och en ska själv tala för sig och sin uppfattning.
    Vad jag vet har vi aldrig mötts, så jag ingår ju inte i din stödtrupp, men våra uppfattningar skiljer sig redan när du skriver
    ¨Vare sig jag eller någon annan kvinna jag någonsin mött vill vara med en kuk, inte ens för ett ons¨. Det har jag varit många gånger. Har du verkligen aldrig bara velat knulla och sedan säga tack o hej?
    Nu kanske du läste för fort, igen?
    Jag har haft ett antal ons och det har hänt att jag har bara velat knulla (kanske inte bokstavligen för att sedan bara säga tack och hej, men ändå...).

    Men jag har aldrig någonsin valt att knulla med bara en kuk.
    Ingen kvinna jag någonsin mött (och pratat om detta och liknande ämnen) har heller valt att knulla med bara en kuk.
    Jag och alla (nästan?) har valt att knulla med en MAN. 

    Jag tillåter mig tvivla på att du skulle välja att knulla med en kuk, alldeles oavsett mannens egenskaper.
    T ex om du mötte den absolut mest vidriga och mest oattraktiva typ av man du någonsin kan tänka dig, skulle du verkligen göra valet att knulla med hans kuk???
  • Anonym (.)

    Det många män inte har fattat är att man inte knullar med kuken, man knullar med hjärnan.

  • Aikido
    Anonym (Igen och igen) skrev 2019-09-07 17:20:19 följande:
    Erigerad eller inte spelar ingen roll när man mäter längden.
    Om man tar tag om ollonet och sträcker ut en icke erigerad penis så blir den precis lika lång som den kan bli i erigerat tillstånd.
    Därför är det så enkelt mäta längden, för det blir samma längd erigerad eller slak.
    Penis kan självfallet aldrig bli längre än vad dess ligament, senor o dyl tillåter när man sträcker ut den.

    Omkretsen/grovleken däremot är en annan sak då svällkropparna blodfylls och gör den grövre.
    Var hittar du senor och ligament i den genomsnittliga (mänskliga) penisen?
  • Anonym (Igen och igen)
    Aikido skrev 2019-09-16 17:55:05 följande:
    Var hittar du senor och ligament i den genomsnittliga (mänskliga) penisen?
    Förlåt mig så mycket, det kanske inte var helt korrekt beskrivet.
    Men spelar det någon roll? Vad är din poäng? Är det bara att finna fel, eller?

    Oavsett detta så gäller att erigerad eller slak spelar ingen roll när man mäter längden. Sträck ut den slaka penisen så långt dess anatomi tillåter och mät längden. Det blir samma längd som när den är erigerad.
  • Aikido
    Anonym (Igen och igen) skrev 2019-09-16 19:20:16 följande:
    Förlåt mig så mycket, det kanske inte var helt korrekt beskrivet.
    Men spelar det någon roll? Vad är din poäng? Är det bara att finna fel, eller?

    Oavsett detta så gäller att erigerad eller slak spelar ingen roll när man mäter längden. Sträck ut den slaka penisen så långt dess anatomi tillåter och mät längden. Det blir samma längd som när den är erigerad.
    När vi rör oss inom en så pass viktigt intressesfär som penisstorlek tycker jag det är bra om alla fakta på bordet är korrekta och inte framtagna genom egna fantasier eller semiempiriskt utvunna kunskaper från den lokala intresseföreningen för såväl faktisk som önskad längd, omkrets, färg, densitet, textur m.m. på den egna schnabeln.
  • Anonym (Igen och igen)
    Aikido skrev 2019-09-16 20:05:46 följande:
    När vi rör oss inom en så pass viktigt intressesfär som penisstorlek tycker jag det är bra om alla fakta på bordet är korrekta och inte framtagna genom egna fantasier eller semiempiriskt utvunna kunskaper från den lokala intresseföreningen för såväl faktisk som önskad längd, omkrets, färg, densitet, textur m.m. på den egna schnabeln.
    Ja, det var ju därför jag skrev:
    Sträck ut den slaka penisen så långt dess anatomi tillåter och mät längden. Det blir samma längd som när den är erigerad.

    Ang ditt förra klagomål på det jag skrev tidigare, hur ändrar det längden???

    Och ur kan dy tycka att det är "viktig intressesfär"? Är du fixerad vid kukar och dess storlekar?
  • Anonym (Bi killen)

    Jag före drar en större kuk vid både oralt som analt

  • Aikido
    Anonym (Igen och igen) skrev 2019-09-16 20:49:12 följande:
    Ja, det var ju därför jag skrev:
    Sträck ut den slaka penisen så långt dess anatomi tillåter och mät längden. Det blir samma längd som när den är erigerad.

    Ang ditt förra klagomål på det jag skrev tidigare, hur ändrar det längden???

    Och ur kan dy tycka att det är "viktig intressesfär"? Är du fixerad vid kukar och dess storlekar?
    Vi är nog inte riktigt på samma våglängd du och jag. Du får sätta dig ner och fundera på vilken del av det förra inlägget som innehöll svaret på frågan och vilken del som bara författad med avsikt att smäda dig.
  • Pussan
    Anonym (Igen och igen) skrev 2019-09-16 17:39:09 följande:

    Nu kanske du läste för fort, igen?

    Jag har haft ett antal ons och det har hänt att jag har bara velat knulla (kanske inte bokstavligen för att sedan bara säga tack och hej, men ändå...).

    Men jag har aldrig någonsin valt att knulla med bara en kuk. O

    Ingen kvinna jag någonsin mött (och pratat om detta och liknande ämnen) har heller valt att knulla med bara en kuk.

    Jag och alla (nästan?) har valt att knulla med en MAN. 

    Jag tillåter mig tvivla på att du skulle välja att knulla med en kuk, alldeles oavsett mannens egenskaper.

    T ex om du mötte den absolut mest vidriga och mest oattraktiva typ av man du någonsin kan tänka dig, skulle du verkligen göra valet att knulla med hans kuk???


    Ok, vi möts varken halvvägs eller någon annanstans. Jag ger mig inför ditt lysande exempel om världens vidrigaste man. Du har rätt, det är det enda som är viktigt, och du talar för alla kvinnor du har mött i ditt liv.
  • Anonym (Ann)

    Det bästa sex jag haft är med min nuvarande och hans är kortare än medel så det blir min röst.

  • Anonym (Hellre..)

    Hellre en hård än en halvhård.. min erfarenhet är att större kukar inte blir riktigt lika stenhårda som de av medelstorlek.

    En man med för liten penis har jag inte ännu stött på.

    Hade säkert funkat fint för mig det med beroende på hårdhet då..

    Jag väljer däremot mannen först -penisen får man på köpet. Jag skulle inte välja bort en man pga hans penisstorlek eller hårdhet. Däremot får man ha fantasi och jobba med det som erbjuds. Sex kan man ha på så många olika vis.

  • sexposed

    Som par då har vi snackat mycket om det där och senast i går kväll, som kille har vi diskuterat min kuk, skulle såklart vilja ha större. Och hon vill absolut ha större bröst bara sådär som jämförelse.

    Men jag har ganska liten kuk, har hygglig koll på hur jag skall göra det bästa av den, och kan lyckligtvis "go bananas" vaginalt, analt och oralt. Passar bra när man har en sambo som gillar hårt och djupt överallt. Men skulle ändå lätt vilja vakna en morgon med ett jävla monster mellan benen.

    Så hon tycker min är "precis lagom" ha ha...ni vet det där ingen kille vill höra

    I porrfilm och visuellt vill hon definitivt ha större kukar, och i vår dildolåda väljer hon då och då någon av de riktigt grova...men påfallande ofta mindre än vad jag själv hade gissat. Hon tycker vi kan ha mer "action" med lagom löskuk. Hon kommer dock snabbare med stor löskuk.

    Så diskutionen i går kväll mynnade ut i samma svar som alltid, visuellt stora kukar går före mindre, in action så är det helt upp till den som styr

    Bäraren är nog den som har mest funderingar, för motparten är det nog av mindre betydelse, egot ni vet

    Fuck it, skulle vilja ha monsterballe, men bara om hon kan ta emot

  • Anonym (Akademikerkvinna)

    Stor afrikansk kuk har varit "bäst" därför att jag flera gånger blivit så närmast chockerad av storleken (glöm dock myten om att var och varannan svart man har jättesnopp).

  • aeg

    Den typ av kuk jag haft skönast med är . . . .


    Min egen, utan undantag! Vems annars?


     


    Sorry. . .kunde inte låta bli. . . tihi Baby


     


    Mvh / Barnslig man

Svar på tråden Vilken typ av kuk har du haft skönast sex med?