• magizmaka

    Otroligt mkt flytning, konstant blöt!!

    Hej!

    Någon mer som har besvär med mycket (!!!) flytningar? Jag är konstant blöt i trosorna och inne i underlivet känns det bara varmt och kladdigt. Det här är så jobbigt och vet inte längre vad jag ska göra? Jag måste ha trosskydd dagligen. Jag har varit i kontakt med gyn men de säger att de inte behandlar detta om det inte är några bakterier eller att det luktar illa. Det luktar mer sött och kan vara både vita och genomskinliga.

    Någon som vet om det finns något man kan göra för att minska mängden flytning? Använder babyolja när jag duschar.

    Tacksam för svar!!!

  • Svar på tråden Otroligt mkt flytning, konstant blöt!!
  • magizmaka

    Jag är 37 år. De är ofta genomskinliga eller vita mjölkaktiga. Har lite mer innan mens. Jag måste byta trosskydd efter halva dagen. Är otroligt jobbigt!!

  • Roe Deer

    Enda gångerna jag haft detta och då någon enstaka dag har varit när jag fått i mig mer socker än vanligt den dagen och då är även frukt inräknat! 


    Jag har inga andra problem. Men kan bli en "lätt candidakänning/jäsprocess" om för mkt socker finns i systemet. 

  • magizmaka

    Det sambandet har jag inte hört, frukt äter jag ju dagligen så det är om det kan bidra till mina besvär. Tar gärna emot fler tips/förslag.

Svar på tråden Otroligt mkt flytning, konstant blöt!!