• Sat 15 Jun 2019 13:46
    595 visningar
    1 svar
    1
    595

    Byta lägenhet i Stockholm

    Var byter man lägenhet på bästa/enklaste sättet i Stockholm? Jag har haft annons ute på flera sajter i omgångar, men noll intresse. Måste ju finnas vissa sajter som är bättre (större) och ger bättre utdelning. Eller funkar Facebook kanske bättre?

    Jag har haft annons uppe på Bytbostad.se, verkar tyvärr inte gå att aktivera annonser så jag kan inte prova där igen just nu.

    Brukar skriva så här i mina annonser, och ha lite bilder med.


    SMEDSHAGEN - HÄSSELBY VILLASTAD
    Mysig lägenhet i lugnt och grönt område. Balkong med morgonsol och plats för 2 personer. Parkettgolv (-19) ivardagsrum, linoleum i hall (-19), sovrum och kokvrå. Nya tapeter 2013, förutom sovrum som målades 2018.
    I sovrummet finns 3 garderober.

    I kokvrån finns kyl/frys och spis med två ugnar, allt i rostfritt. I trapphuset finns ett rymligt förråd.

    Bra bussförbindelser till Vällingby och Barkarby. Nära Åkermyntas centrum.

    P-platser och carportar finns (separat kö).








    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Svar på tråden Byta lägenhet i Stockholm
  • Sat 15 Jun 2019 15:49
    #1

    genhetsbyte.se och björnsbytare.se är väl de vanligaste bytessajterna. Sen som du säger finns det flera olika bytesgrupper på fb. Min erfarenhet är dock att många som vill byta är väldigt kräsna därför kan det ta lång tid innan man hittar ett byte. Sen kan man ju sätta in en annons i lokaltidningen eller sätta upp lappar i området man vill byta till.

Svar på tråden Byta lägenhet i Stockholm