• Anonym (Lo2)

    Gift man jaga mig på jobbet

    Han började jaga mig från första ögonkastet. Och förtsätt med det mer än 3 mån.

    Han hade inte ring från början och nu han har en och försökt visa mig det. Vad säger ni om det här och hur ska jag göra. Jag tänkte att hämna och låt honom komma till mig. Jag var inte intresserad från början och när jag blev så visade han ringen.

  • Svar på tråden Gift man jaga mig på jobbet
  • Anonym (Lo2)
    Fiona M skrev 2019-06-15 21:33:30 följande:

    Jag fattar inte vad du skriver.


    Ursäkta men skrev inte hieroglyfer.
  • Anonym (Lo2)

    Orkade inte skriva mer, jag var lite slarvig.

    En man på jobbet visade intresse, han kommer nära mig och tränga sig. Han tittar på mig mycket.

    Jag började blir intressad av honom. Vi har inga direkt kontakt på jobbet.

    I början hade han inga ring i handen, men igår hade han en. Och försökt visa mig det. Hur ska jag hantera denna situation??

    Hoppas att det är tydligt nu.

  • Anonym (...)

    Låter som en player som ville kolla om han fortfarande är attraktiv på marknaden men han vill inte vara otrogen. Han behövde en liten egoboost bara. Ignorera.

  • Anonym (Tyvärr)
    Anonym (Lo2) skrev 2019-06-15 22:10:38 följande:

    Orkade inte skriva mer, jag var lite slarvig.

    En man på jobbet visade intresse, han kommer nära mig och tränga sig. Han tittar på mig mycket.

    Jag började blir intressad av honom. Vi har inga direkt kontakt på jobbet.

    I början hade han inga ring i handen, men igår hade han en. Och försökt visa mig det. Hur ska jag hantera denna situation??

    Hoppas att det är tydligt nu.


    Det är tyvärr väldigt svårt att förstå vad du menar. Vad är problemet? Vad vill du ha hjälp med? Vad är det för situation du vill hantera?

    Om han har en ring på fingret är han kanske gift/förlovad, så då är det väl bara att glömma honom.
  • Anonym (L)
    Anonym (...) skrev 2019-06-16 01:59:48 följande:

    Låter som en player som ville kolla om han fortfarande är attraktiv på marknaden men han vill inte vara otrogen. Han behövde en liten egoboost bara. Ignorera.


    Det här.

    När det händer mig så kan jag bli lite irriterad faktiskt, tycker inte man leker med andras känslor för mkt som vissa gör. Ibland har jag därför tagit det längre så att playern blir kär i mig, sen är det tydligen inte lika kul längre. Tja...vad hade hen väntat sig...?
  • Anonym (Lo2)
    Anonym (L) skrev 2019-06-16 07:29:50 följande:

    Det här.

    När det händer mig så kan jag bli lite irriterad faktiskt, tycker inte man leker med andras känslor för mkt som vissa gör. Ibland har jag därför tagit det längre så att playern blir kär i mig, sen är det tydligen inte lika kul längre. Tja...vad hade hen väntat sig...?


    Precis tack!!! Han spelade med mina känslor för länge. Jag vill hämna av honom och att han blir kär, men hur??
  • Anonym (X)
    Anonym (Lo2) skrev 2019-06-16 14:56:42 följande:

    Precis tack!!! Han spelade med mina känslor för länge. Jag vill hämna av honom och att han blir kär, men hur??


    Har ni alls samtalat och träffats utanför jobbet..?
Svar på tråden Gift man jaga mig på jobbet