Inlägg från: Danjonsen |Visa alla inlägg
  • Danjonsen

    Efter tvillingraviditet !! Ångest!

    Jag förstår intw hur jag vågar visa detta ... men jag har sån ångest över hur min kropp har förändrats . Innan träna kag flera gånger i veckan å hade synliga magmuskler.

    Nu är de katastrof . Massor bristningar , lös hud och valkar. Naveln är långt långt borta . När jag tittR ner på degen så förstår kag inte hur de kan vara min ... tvillingarna är 10 månader nu men bara lyckats gå ner 6 kg ... de står bara still...

    Jag vågar inte visa mig på stranden i år... kan inte längre ha min navelpiercing ... kan knappt dölja magen i XL kläder ... kläder sitter jätte obekvämt å trycker å gör valkarn värre...

    Har haft ätstörningar innan och ska då inte hårdbanta . Men har så lust med de ... nen ska inte ..

    Är de någon mer som har fått en helt förändrat kropp ? Hur står man ut ? Hur struntar man i cad andra tycker ?

    Från platt mage till detta ... jag förstår inte ens hur kroppen kan förändra sig så mycket ... att jag måste leta efter min navel under en massa valkar .... jag mår illa ....

    Samtidigt vill jag bara gå toll stranden och strunta i vad andra tycker ...

    www.bilddump.se/bilder/20190615213458-90.226.103.141.jpeg

    www.bilddump.se/bilder/20190615213536-90.226.103.141.jpeg

    www.bilddump.se/bilder/20190615213611-90.226.103.141.jpeg

  • Svar på tråden Efter tvillingraviditet !! Ångest!
  • Danjonsen

    Tack för era snälla svar ... jo det är sant att jag hR två underbara barn nu och det är värt det . Men mår ändå dåligt över de . Jag hår promenader varje dag och unnar mig något gått en gång i veckan . Jag har inte riktigt tid att gå på gym nu :(

Svar på tråden Efter tvillingraviditet !! Ångest!