• Anonym (Calle)

    Hur ska jag förbättra mig

    Hej!

    Jag skulle behöva få hjälp/ tips på en grej som jag har mått dåligt över en längre tid.

    Jo det är så att jag är en 22 årig kille som i vanliga fall har jätte lätt att få kontakt med andra personer. Men när det kommer till tjejer som är i ens egen ålder som man träffar på fester så har jag fruktansvärt svårt att kunna få bra kontakt med. Det känns som om tjejerna inte ser mig. I vanliga fall så tycker folk att jag är trevlig, rolig, moge och lätt att ha o göra med, och jag är alltid mig själv.

    Men så fort det är tjejer med så ser dom mig inte. Mina vänner får liksom mer uppmärksamhet. Men det som stör mig är att mina vänner leker att dom är någon dom egentligen inte är. Dom leker pajasar och är jätte roliga, dom låsas vara svärmorsdrömen m.m. Men jag som känner dom på riktigt vet ju att dom är så sjukt omogna, tråkiga och alltid så hetsiga. Men dom lyckas få tjejer på detta sätt!

    Jag själv tror att mycket ligger i att jag själv har så dåligt självförtroende. Jag känner mig aldrig bekväm när jag ska ut på stan. Mina vänner ser kanske snäppet bättre ut än jag, men jag har ändå haft snyggare tjejer än dom på dejter.

    Vad borde jag göra för att synas mer? Mina vänner tar mycket plats, ska jag också göra det?

    Mvh

  • Svar på tråden Hur ska jag förbättra mig
  • Anonym (Anal-fabet)

    Mitt första råd är prova inte att skriva till dem, jag tror jag fick en mindre hjärnblödning av ditt språk.

    Mitt andra råd är att inte härma dina polare. Det funkar säkert för att få ligga med korkade tjejer i er ålder, men är det något seriöst du är ute efter så är det inte vägen att gå. Samtidigt så kan man ju ta lite större plats och initiativ utan att låtsas vara någon helt annan.

Svar på tråden Hur ska jag förbättra mig