• Anonym (BC)
    Tue 16 Jul 2019 16:54
    4494 visningar
    72 svar
    72
    4494

    Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?

    Konservativ skrev 2019-06-20 14:43:12 följande:

    Vill bara ha sex med min fru eftersom jag är gift. Sen tycker jag inte att man kan bortse från svartsjuka alls och som jag förstått det var just svartsjuka en stor del till att såna saker försvann förra gången man var "frigjord" på 60-talet. 


    Nu har det knappast försvunnit, finns ju avsevärt fler klubbar idag än på 60-talet, och internet har gjort det mycket lättare att träffa andra med samma intresse.

    Svartsjuka är inget problem för de som tänder på att sex tillsammans med andra. Det är tvärtom något som bara stärker relationen.
  • Anonym (BC)
    Wed 24 Jul 2019 19:00
    #23
    Giftskåneman skrev 2019-07-24 08:59:09 följande:

    Hur många har erfarenhet av flerkanter?


    Haft 4-, 6- och 8-kanter

    6 är precis lagom. 3 kvinnor, 3 män.
  • Anonym (BC)
    Thu 25 Jul 2019 00:15
    #29
    Giftskåneman skrev 2019-07-24 19:53:45 följande:

    Vad händer med fler? Hinner inte med alla?


    Precis, upplevde att det funkar mycket bättre med 3 par än 4. Men det kan ju iof bero lite på paren också. Är bara en gång jag varit med om att vi var 8.

    Rätt gött i vart fall att ha sex med 4 olika tjejer på samma kväll.
  • Anonym (BC)
    Fri 26 Jul 2019 00:43
    #32
    Anonym (jenny) skrev 2019-07-25 23:15:12 följande:

    Saknar alternativet "aldrig någonsin!"


    Syftet med tråden är nog mer vilken form vi som gillar sex på fler föredrar, inte om man gillar det eller inte, även om rubriken är lite missvisande.

    Men "man ska aldrig säga aldrig..."
  • Anonym (BC)
    Fri 26 Jul 2019 13:09
    #34
    Anonym (Snälla frun) skrev 2019-07-26 10:57:10 följande:

    Det är bara härligt med sex på fler. Mer intensivt.

    Som mest har det varit 10-kant om man kan säga så? 5 par var vi som hade sex tillsammans. Sedan har jag haft sex med 1 tjej och 7 killar samtidigt. (Så samtidigt man kan, alla kan ju inte deltaga samtidigt då killarna var straight)


    Låter hur gött som helst!
  • Anonym (BC)
    Sat 27 Jul 2019 00:31
    #36
    Pussan skrev 2019-07-26 22:19:52 följande:

    Så är det, i min höga ålder åtminstone, har jag haft benen brett särade en stund så vaggar jag fram som en anka till att börja med. Men det är det väl värt!?

    Det beror ju mera på hur länge jag har legat eller suttit med benen isär än på hur många som har knullat mig. För typ 10-15 år sedan var detta inget problem men kroppen blir ju äldre...

    Om jag får välja tar jag hellre 3 karlar med 10 minuter per man än samma man i en halvtimme. Jag tänder på den grejen att den ene efter den andre använder mig för att bli tillfredsställda.


    Intressant att du skriver i din höga ålder, har alltid uppfattat dig som rätt ung.

    Så fel man kan ha...
  • Anonym (BC)
    Sat 27 Jul 2019 00:31
    #37
    Anonym (BC) skrev 2019-07-27 00:31:06 följande:

    Intressant att du skriver i din höga ålder, har alltid uppfattat dig som rätt ung.

    Så fel man kan ha...


    På ett bra sätt alltså.
  • Anonym (BC)
    Sat 27 Jul 2019 14:16
    #39
    Giftskåneman skrev 2019-07-27 14:05:33 följande:

    Frugan tycker det sämsta är att det är obekväma ställningar, tex vid dubbelmacka


    Det brukar väl inte vara så obekvämt för tjejen, mer killen som står bakom.
  • Anonym (BC)
    Sat 27 Jul 2019 14:51
    #42
    Giftskåneman skrev 2019-07-27 14:22:45 följande:

    Hon är inte vig nog för att rida bakvänt, och vill helst stå på knä vid analsex, nu måste hon ligga på den liggande mannen, obekvämt men går


    Ok, vi kör alltid kvinnan sittandes framåtlutad på en mannen, den andre tar henne analt bakifrån, och det funkar jättebra.

    På Vilket sätt blir det obekvämt?
  • Anonym (BC)
    Sat 27 Jul 2019 17:02
    #44
    Giftskåneman skrev 2019-07-27 15:04:14 följande:

    Så gör vi också, men hon får ju ligga ner på den andra kropp ju


    Men det är väl bara mysigt? Strunt samma, synd att det blir obekvämt, för det förtar kanske lite av det roliga?

    Är ju sjukt skönt med DP liksom, men om man hamnar i en obekväm ställning kan det ju bli lite svårt att njuta ordentligt.
  • Anonym (BC)
    Sat 27 Jul 2019 17:46
    #46
    Giftskåneman skrev 2019-07-27 17:09:22 följande:

    Jo och han inte kan röra sig då hon sitter spetsad


    Ja, det gäller att hitta en ställning som funkar för alla. Brukar dock oftast bli så att den under ligger mest still och den bakom som juckar, men vi har fått till så att båda kunnat köra på ordentligt i varsitt hål.
  • Anonym (BC)
    Sat 27 Jul 2019 23:00
    #49
    Pussan skrev 2019-07-27 22:38:13 följande:

    50. Men jag är minst lika kåt som när jag var yngre och det är lyckligtvis ingen brist på karlar som vill knulla en gammal kärring...!


    Hade inte tvekat en sekund om vi hamnade på samma tillställning...
  • Anonym (BC)
    Sat 27 Jul 2019 23:39
    #52
    Pussan skrev 2019-07-27 23:31:36 följande:

    Hmmm...du har ju faktiskt ingen aning om hur jag ser ut ):--

    Du vet bara att jag är 50 och kåt. 

    Räcker det menar du?


    Har ju läst lite om vad du gillar i olika trådar, och går igång ordentligt på kvinnor som verkligen tar för sig sexuellt.

    Men visst är det så, att om du är otrevlig och dryg som person så fallnar ju intresset, eller om du mot förmodan skulle vara extremt överviktigt/underviktig, men det är så mycket annat som spelar in för att man ska tända till än utseendet.

    Att du är äldre än mig är bara en extra turn-on.
  • Anonym (BC)
    Sun 28 Jul 2019 00:19
    #59
    Pussan skrev 2019-07-27 23:59:57 följande:

    Mmm, det sista kunde jag tänka mig faktiskt. Det är förbluffande så många yngre hanar som tycker att det är hett att knulla gamla kärringar!):--

    Jag är lite överviktig, men inte extremt - men om jag är dryg eller otrevlig kan jag ju inte veta själv. Det finns säkert de som tycker så. 


    Så är det ju alltid, att man kan inte gillas av alla.

    Min fru är också lite överviktig, men jag tänder på henne ändån, för att hon utstrålar sexighet. Bland de bästa sex jag haft var med en kvinna som var kraftigt överviktig. Men hon var likväl självsäker i sin sexualitet, och det gör sjukt mycket.

    Att hon sög som en gudinna gjorde inte saken sämre...

    Sen tycker inte jag 50 är en gammal kärring, mer mogen kvinna som vet vad hon vill ha. Och tar det. Och det är sexigt i sig.
  • Anonym (BC)
    Sun 28 Jul 2019 00:19
    #60
    Giftskåneman skrev 2019-07-28 00:17:53 följande:

    Om du är trevlig kvittar det hur du ser ut, är du otrevlig kvittar det hur du ser ut.


    I princip är det så jag, finns ju alltid ytterligheter.
  • Anonym (BC)
    Sun 28 Jul 2019 00:37
    #62
    Spaceman skrev 2019-07-28 00:26:37 följande:

    Jag tycker mest synd om de personer som jag måste ha sex på... skönare att knulla i en säng då, kan man tycka.


    hihi... Så rolig man kan vara.

    Hur länge filade du på den...
  • Anonym (BC)
    Sun 28 Jul 2019 12:25
    #66
    Pussan skrev 2019-07-28 11:51:39 följande:

    Det du skriver är precis mina erfarenheter också, jag har förstått att många lyckligtvis tycker att jag är sexig i och med att jag är oblyg och rätt utmanande med klädsel och språk, och det är ju saker som kommer med växande ålder och självsäkerhet. 

    Så klart var jag smalare och såg jag bättre ut för 30 år sedan, men då vågade jag inte ha så korta kjolar som nu och vågade inte heller tala om för killen att jag ville ses och knulla.


    Har dock hört ifrån en kvinna i din ålder att hon noterat att en inte alls liten andel av män faktiskt har svårt för en kvinna som är tydlig och tar initiativ. De har liksom ett behov av att vara de som för och tar initiativ och kunde slakna direkt när hon var lite bossig och styrde upp hur hon ville ha det.

    Själv föredrar jag att en kvinna är tydlig och talar om hur hon vill ha det, så man slipper att gissa. Speciellt i sammanhang där man är flera, och inte känner varandra så bra.
  • Anonym (BC)
    Sun 28 Jul 2019 16:20
    #68
    Tom Araya skrev 2019-07-28 14:26:02 följande:

    Hmm... inser att jag gärna ser en något motsägelsefull blandning...

    Urringat och korta kjolar i all ära, men jag tänder också på ytlig prydhet.

    Jag fantiserar om den lite nördiga bibliotekarien...

    Däremot får hon gärna vara tydlig med vad hon vill, men inte på ett bossigt sätt, eftersom jag tänder på att hon är undergiven och jag dominant.


    Förstår precis vad du menar, och det funkar bra för mig med frugan som jag känner, men en ny bekantskap där jag inte vet gränserna så föredrar jag tydligheten.
  • Anonym (BC)
    Sun 28 Jul 2019 23:09
    #72
    Tom Araya skrev 2019-07-28 22:30:39 följande:

    Själv tycker jag det är underbart och otroligt upphetsande om hon tydligt visar att hon är kåt. Däremot uppskattar jag inte om det görs på ett sätt jag uppfattar som slampigt. Offentligt bör det ske diskret. Hemma med bara oss två får hon vara hur vulgär hon vill. Alla behöver inte veta hur vi är mot varandra sexuellt och jag tänder som sagt på en ytlig prydhet...att hårt sätta på den lite blyga, pryda och nördiga bibliotekarien.


    Kan bara hålla med!
Svar på tråden Vill ni ha sex på fler än två eller inte? Och hur?