• Anonym (Stor o liten)

    Liten penis/stor slida?!

    Jag har träffat en man, jag känner stor lust till honom.

    Vi har haft sex några gånger men jag känner honom nästan inte när han är i mig.

    Jag antar att det beror på antingen att han är ?liten? och att jag är ?stor? men vad kan vi göra åt det, det är inte inte kul att inte känna...

  • Svar på tråden Liten penis/stor slida?!
  • Anonym (Kort Man)
    Anonym (Samma här) skrev 2019-07-01 01:02:31 följande:

    Ja, jag var otydlig. Nej, längden spelar ingen roll men om hela killen är liten..tex fötter/händer, hela hans kropp, då är kuken med det. 

    Hade en som var 1,83. Hans kuk var lika liten som mitt lillfinger..Hans händer/fingrar var små. 


    Jag har även små och smala fingrar. Trots det har jag en kuk över medel.

    Hur förklarar du det ?
  • Anonym (vad tål man)
    Anonym (Samma här) skrev 2019-07-01 00:59:34 följande:

    Ja men sex ska inte behöva kännas som ett jävla träningspass. " Nu lilla maja, kniper vi i 3 min". 

    Olika punkter? Olika punkter. Är du en man? Slidan har ingen känsel. Det är vibrationerna/stötarna som fortplantar sig upp/bak till nervtrådarna. Testa och ha kul....tills man fattar att storleken har betydelse. 


    Joo med slidan har olika punkter som man kan stimulera och som ger olika slaga orgasmer! Jag har själv experimenterat mycket med det när jag var yngre. Det behövs alls inte att hela slidan är alldeles utfylld för det. Ett finger t ex kan räcka långt ...
  • Anonym (Kopper)
    Anonym (Samma här) skrev 2019-07-01 01:02:31 följande:

    Ja, jag var otydlig. Nej, längden spelar ingen roll men om hela killen är liten..tex fötter/händer, hela hans kropp, då är kuken med det. 

    Hade en som var 1,83. Hans kuk var lika liten som mitt lillfinger..Hans händer/fingrar var små. 


    Jag är 170,har 41 i skostorlek och väldigt små händer förå va kille. Men har "ändå" en 15 cm:are, inte det minsta liten :).
  • Anonym (Agnes)

    Jo det stämmer med det jag också sett, att män med kraftiga händer har större snopp och de med små små händer har små snoppar! Och det spelar ingen roll längden på killen, intressant! :)

  • Anonym (Agnes)
    Anonym (Kopper) skrev 2019-07-02 09:33:11 följande:

    Jag är 170,har 41 i skostorlek och väldigt små händer förå va kille. Men har "ändå" en 15 cm:are, inte det minsta liten :).


    Men är den smal eller grov?
  • Anonym (Niels)
    Anonym (Agnes) skrev 2019-07-02 09:42:52 följande:

    Men är den smal eller grov?


    Min e 13x9
  • Anonym (Kort Man)
    Anonym (Agnes) skrev 2019-07-02 09:42:08 följande:

    Jo det stämmer med det jag också sett, att män med kraftiga händer har större snopp och de med små små händer har små snoppar! Och det spelar ingen roll längden på killen, intressant! :)


    Hur många män har du träffat med små händer?

    Jag är 174 cm och har 42-43 i skorna och mycket små händer som sagt.

    Har en 19 cm och 14 cm runt.
  • Anonym (Agnes)
    Anonym (Kort Man) skrev 2019-07-02 10:00:19 följande:

    Hur många män har du träffat med små händer?

    Jag är 174 cm och har 42-43 i skorna och mycket små händer som sagt.

    Har en 19 cm och 14 cm runt.


    Vet inte hur många, men har märkt att det varit så.
  • Anonym (Kort Man)
    Anonym (Agnes) skrev 2019-07-02 21:29:07 följande:

    Vet inte hur många, men har märkt att det varit så.


    Du måste ha ett väldigt stort underlag för att det ska bli signifikant.

    Den trängsta tjejen jag har letat med var också den minsta. 159 cm och 42 kg.

    Men jag har bara legat med en tjej som varit så liten. Så jag kan ju inte säga att det stämmer på alla korta och nätta tjejer.
  • Anonym (Agnes)
    Anonym (Kort Man) skrev 2019-07-03 10:24:13 följande:

    Du måste ha ett väldigt stort underlag för att det ska bli signifikant.

    Den trängsta tjejen jag har letat med var också den minsta. 159 cm och 42 kg.

    Men jag har bara legat med en tjej som varit så liten. Så jag kan ju inte säga att det stämmer på alla korta och nätta tjejer.


    Men herregud jag säger bara om min erfarenhet och att flera också märkt detta! Sååå allvarligt/ viktigt är det inte och jag håller inte på med någon jätte undersökning, så intressant är det faktiskt inte. Och ang om tjejen, det har ju inte med hennes "leder" o göra som det har med män. Ditt exempel var ju bra mycket mer långsökt.
  • Anonym (Miss)
    Anonym (Agnes) skrev 2019-07-03 15:20:07 följande:

    Men herregud jag säger bara om min erfarenhet och att flera också märkt detta! Sååå allvarligt/ viktigt är det inte och jag håller inte på med någon jätte undersökning, så intressant är det faktiskt inte. Och ang om tjejen, det har ju inte med hennes "leder" o göra som det har med män. Ditt exempel var ju bra mycket mer långsökt.


    En penis är inte direkt en led. Jag har träffat flertalet män som är korta och har små händer och fötter för att vara män och de har haft rejäla kukar.
  • Anonym (Kort Man)
    Anonym (Agnes) skrev 2019-07-03 15:20:07 följande:

    Men herregud jag säger bara om min erfarenhet och att flera också märkt detta! Sååå allvarligt/ viktigt är det inte och jag håller inte på med någon jätte undersökning, så intressant är det faktiskt inte. Och ang om tjejen, det har ju inte med hennes "leder" o göra som det har med män. Ditt exempel var ju bra mycket mer långsökt.


    Men varför skulle mitt exempel vara mer långsökt än ditt?

    Små händer liten kuk enligt dig?

    Alltså det är väl precis samma sak som att säga

    små händer trång fitta?

    Så du tror inte det finns något samband för kvinnor men det finns det för män ? Båda är väl lika sannolika ?
  • Anonym (Agnes)
    Anonym (Miss) skrev 2019-07-03 16:23:37 följande:

    En penis är inte direkt en led. Jag har träffat flertalet män som är korta och har små händer och fötter för att vara män och de har haft rejäla kukar.


    Ja fast det stämmer ju i många fall iaf, sen vad det beror på vet jag inte. Jo korta kan männen vara och har stora men strl på fingrar o händer just diskuterar jag.
  • Anonym (Agnes)
    Anonym (Kort Man) skrev 2019-07-03 18:19:12 följande:

    Men varför skulle mitt exempel vara mer långsökt än ditt?

    Små händer liten kuk enligt dig?

    Alltså det är väl precis samma sak som att säga

    små händer trång fitta?

    Så du tror inte det finns något samband för kvinnor men det finns det för män ? Båda är väl lika sannolika ?


    Nej pga hur man är uppbyggd, stora händer, stora fingrar och stora fötter kanske även en stor kuk då, lemmarna är stora på personerna. Nej det är inte jämförbart med en kvinnas inre underliv, det är liksom inga kroppsdelar som har vuxit ut, det går ju inte att jämföra fingrar med en grop i kroppen.
Svar på tråden Liten penis/stor slida?!