• Anonym (Hotwife??)

    Hur få cuckoldrelation att funka?

    Jag och min sambo har varit ett par i fyra år och har även ett barn ihop. Vi träffades på en dejtingsajt och han berättade tidigt för mig att han önskade vara cuckold/hanrej och är undergiven sexuellt. (En cuckold är en man vars tjej/fru har sex med andra och begreppet brukar användas om män som tänder på det.) Eftersom jag trivs med att ha öppna relationer och var nyfiken på att vara dominant kändes det som något positivt med någon som tänder på det.

    Nu sitter jag här ett antal år senare och har ett nästan obefintligt sexliv med min partner. Ibland träffar jag någon annan för sex men ofta är det svårt att få ihop med småbarn. Han ser inte vårt taskiga sexliv som ett problem utan är rätt nöjd med att runka till sina fantasier och få veta lite detaljer från mina sexuella utflykter. Eftersom jag inte är särskilt dominant (har jag upptäckt) kan jag inte ge honom det han behöver i sexväg och eftersom han inte tar några initiativ kan inte han ge mig det jag behöver i sexväg. Jag har mycket bättre sex med mina älskare, vilket min sambo vet om och tänder på.

    Vad tror ni, är det bara att acceptera läget eller har ni tips på hur vi förbättrar vårt sexliv och stärker vår relation? Vi är goda vänner och har ganska mycket fysisk närhet i form av kramar och pussar men jag saknar att kunna älska med honom.

  • Svar på tråden Hur få cuckoldrelation att funka?
  • Anonym (Crow)

    Vad händer om ni bestämt slutar med cuckold? Verkar som det tagit över eller gått överstyr..

  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Hotwife??) skrev 2019-06-20 20:30:01 följande:

    Jag och min sambo har varit ett par i fyra år och har även ett barn ihop. Vi träffades på en dejtingsajt och han berättade tidigt för mig att han önskade vara cuckold/hanrej och är undergiven sexuellt. (En cuckold är en man vars tjej/fru har sex med andra och begreppet brukar användas om män som tänder på det.) Eftersom jag trivs med att ha öppna relationer och var nyfiken på att vara dominant kändes det som något positivt med någon som tänder på det.

    Nu sitter jag här ett antal år senare och har ett nästan obefintligt sexliv med min partner. Ibland träffar jag någon annan för sex men ofta är det svårt att få ihop med småbarn. Han ser inte vårt taskiga sexliv som ett problem utan är rätt nöjd med att runka till sina fantasier och få veta lite detaljer från mina sexuella utflykter. Eftersom jag inte är särskilt dominant (har jag upptäckt) kan jag inte ge honom det han behöver i sexväg och eftersom han inte tar några initiativ kan inte han ge mig det jag behöver i sexväg. Jag har mycket bättre sex med mina älskare, vilket min sambo vet om och tänder på.

    Vad tror ni, är det bara att acceptera läget eller har ni tips på hur vi förbättrar vårt sexliv och stärker vår relation? Vi är goda vänner och har ganska mycket fysisk närhet i form av kramar och pussar men jag saknar att kunna älska med honom.


    I vårt fall är det tjejen som tappat lusten. Jag ska börja leta efter nån hemlig älskare
  • Tukt

    Låter ju onekligen som ni måste prata. Massor!
    Du, ni, måste ju komma till klarhet med om det inte finns något annat sätt för honom att få tillfredställelse än just att förnedras på det där viset.
    Du själv måste ju fundera på vad för sex du behöver. Som undergiven borde han ju kunna ge dig oralsex regelbundet. Kan det räcka en bit på vägen?
    Är det ett alternativ att du skickar i väg honom för att få sig den omgång han kanske behöver, men som du inte kan ge?
    Kan du träna dig i att dominera honom? 
    Kan ni sätta en tidsgräns på ett par år, där ni lägger detta åt sida, för att i stället fokusera på att få det praktiska runt barnen att fungera?

  • Linus60

    Stackars du.....
    Det låter som om han har stelnat i sin fantasi.
    Min erfarenhet är att människor som lever ut fantasier, gör det ett tag, och sen förändras fantasin. Många av dom som har haft swing-bloggar som varit väldigt öppna, och levt med flera partners, försvinner efter nåt år, och förhoppningsvis hittar varandra igen, sin riktiga kärlekspartner och bästa vän.
    Men för en del blir fantasin för stark, och cuckold-fantasin är nog den ultimata undergivenheten. Det är en fantasi som man kan sjunka och drunkna i. Din man behöver professionell hjälp, och det kanske är så illa att han behöver att du lämnar honom för att han ska vakna.
    Men jag tror att det är så att när man känner sig lämnad, så är man lämnad, och då måste man bestämma sig för om det finns något att kämpa för, och i så fall, hur.

    Från hjärtat
    Linus

  • Anonym (Hotwife??)
    Anonym (Crow) skrev 2019-06-20 21:58:33 följande:

    Vad händer om ni bestämt slutar med cuckold? Verkar som det tagit över eller gått överstyr..


    Det skulle vara en stor besvikelse för honom och kanske även innebära en försämring för mig då den lilla spillran av sexliv vi har nu bygger så mycket på cuckolding.
  • Anonym (Hotwife??)
    Tukt skrev 2019-06-20 22:50:19 följande:

    Låter ju onekligen som ni måste prata. Massor!

    Du, ni, måste ju komma till klarhet med om det inte finns något annat sätt för honom att få tillfredställelse än just att förnedras på det där viset.

    Du själv måste ju fundera på vad för sex du behöver. Som undergiven borde han ju kunna ge dig oralsex regelbundet. Kan det räcka en bit på vägen?

    Är det ett alternativ att du skickar i väg honom för att få sig den omgång han kanske behöver, men som du inte kan ge?

    Kan du träna dig i att dominera honom? 

    Kan ni sätta en tidsgräns på ett par år, där ni lägger detta åt sida, för att i stället fokusera på att få det praktiska runt barnen att fungera?


    Tack för intressanta förslag! Tyvärr gillar min sambo inte att ge oralsex men om han känner sig ordentligt dominerad kan han tända på det. Det har jag som sagt lite svårt med men det har funkat någon gång ibland.

    Jag skulle gärna låta honom få en ?ordentlig omgång? med någon annan men det verkar svårt att få kontakt med dominanta tjejer. Han blev totalt uppslukad när han chattade med en dominant tjej för ett par år sedan men hon ville ha pengar så det blev inget.
  • Anonym (Hotwife??)
    Linus60 skrev 2019-06-21 00:09:04 följande:

    Stackars du.....

    Det låter som om han har stelnat i sin fantasi.

    Min erfarenhet är att människor som lever ut fantasier, gör det ett tag, och sen förändras fantasin. Många av dom som har haft swing-bloggar som varit väldigt öppna, och levt med flera partners, försvinner efter nåt år, och förhoppningsvis hittar varandra igen, sin riktiga kärlekspartner och bästa vän.

    Men för en del blir fantasin för stark, och cuckold-fantasin är nog den ultimata undergivenheten. Det är en fantasi som man kan sjunka och drunkna i. Din man behöver professionell hjälp, och det kanske är så illa att han behöver att du lämnar honom för att han ska vakna.

    Men jag tror att det är så att när man känner sig lämnad, så är man lämnad, och då måste man bestämma sig för om det finns något att kämpa för, och i så fall, hur.

    Från hjärtat

    Linus


    Tack för ditt svar. Jag har inte tänkt att det är något fel på min sambo eller att han skulle behöva professionell hjälp. Troligtvis har jag tänkt så eftersom han varit öppen från början med vad han ville och att det i princip är en sorts läggning för honom. När det gällde mitt ex, som efter att vi börjat swinga blev ointresserad av sex utanför swingersklubbar, såg jag annorlunda på det och lade mer problemet hos honom. Kanske är de här fallen mer lika än jag tänkt. Kanske är något fel när man har så svårt att ha vanligt sex med sin partner. Som det är nu har jag dock också svårt att ha sex med honom eftersom han tappat så mycket av sin sexuella attraktionskraft i mina ögon.
  • Anonym (felix)

    Ni är grundläggande sexuellt inkompatibla eftersom han är utpräglat undergiven/masochistisk och du i varje fall inte har en dominant sida. Jag tror inte ni nånsinn kan lära er att ha sex tillsammans som tillfredställer båda genom någon slags kompromiss. Man kan inte göra om på sin grundläggande sexuella läggning. Män med stark masochistisk läggning har svårt att finna kvinnor som reelt tänder på det. 

    Antingen fortsätter ni som nu, så länge det går, och trivs med det eller så avslutar du relationen. 

  • Tukt
    Anonym (Hotwife??) skrev 2019-06-21 21:26:38 följande:
    Tack för intressanta förslag! Tyvärr gillar min sambo inte att ge oralsex men om han känner sig ordentligt dominerad kan han tända på det. Det har jag som sagt lite svårt med men det har funkat någon gång ibland.

    Jag skulle gärna låta honom få en ?ordentlig omgång? med någon annan men det verkar svårt att få kontakt med dominanta tjejer. Han blev totalt uppslukad när han chattade med en dominant tjej för ett par år sedan men hon ville ha pengar så det blev inget.
    Gillar? Gillar! Hehe. Ja du är nog inte så dominant,
    Är han undergiven och du vill bli slickad så ska han ju slicka så klart. I timmar! 
    Men finns det inte utrymme i budgeten för att dominera honom ibland då? Eller kan en man som dominerar vara alternativet?
  • Anonym (Nyfiken)

    Jag lever i ett förhållande där hon tappat lusten. Har försökt få henne berätta vad som saknas. Erbjudit henne att skaffa en älskare eller fler. Har även erbjudit henne att vi kan testa swing. Jag har väl varit den dominant så att testa cuckold vore intressant. Skulle gärna se henne bli knullad av en eller flera och bara titta på och runka. Dom kunde även få använda mig som knullobjekt.

  • Anonym (Hotwife??)
    Tukt skrev 2019-06-22 14:42:33 följande:

    Gillar? Gillar! Hehe. Ja du är nog inte så dominant,

    Är han undergiven och du vill bli slickad så ska han ju slicka så klart. I timmar! 

    Men finns det inte utrymme i budgeten för att dominera honom ibland då? Eller kan en man som dominerar vara alternativet?


    Ja, det händer att jag dominerar honom ibland men jag har oftast inte inspiration till det. Kanske skulle göra en lista på saker jag kan göra för att påminna mig själv.

    En man som dominerar kan absolut vara ett alternativ. Gäller bara att hitta rätt...
  • Anonym (Hotwife??)
    Gbgkillen73a skrev 2019-06-22 16:31:46 följande:

    Kan ni testa att ha en trekant där din man får vara med? Eller han sitter intill och tittar. Testa sig fram är bra.


    Vi har testat det du föreslår och det har funkat bra. Tyvärr har vi små möjligheter att göra sådant nu då vårt barn är litet och vi har långt till våra föräldrar. Vi kanske skulle försöka fråga våra vänner om barnpassning lite mer. Samtidigt tänker jag att det viktigaste för oss är att få det mer vardagliga sexlivet att funka bättre.
  • Gbgkillen73a

    Okej. Jag förstår. Barn kan döda sexlivet totalt genom att det är svårt att fokusera på varandra. Försök med allt. Så vet ni i alla fall att ni har gjort vad ni kunnat. Dildos, nakenbad, sex i naturen etcetera är härliga ingredienser.

  • Giftskåneman

    Ni skulle kanske bjuda hem nån man som tillfredställer dig medans din kille ser på? Nog bättre än att smyga bakom hans rygg

Svar på tråden Hur få cuckoldrelation att funka?