• Anonym (Natta)

    Varför mår jag så dåligt? :(

    Jag mår verkligen inte bra och fet har pågått ett längre tag nu.

    Jag har två små barn som båda är under 3 år, men jag känner mest irritation till dem. Har även en sambo som jag tidigare känt kärlek till men som jag numera inte ena klarar av att han rör mig. Jag vantrivs även i vår bostad och bostadsorten. Åker jag bort så mår jag inte bra där heller pga att jag tycker att det är äckligt och smutsigt överallt vilket ger mig klåda över hela kroppen. Är över lag väldigt irriterad på allt vilket går ut över barnen. Jobbet hatar jag och flera gånger om dagen måste jag stänga in mig på rummet för att andas djupt då jag annars hade sagt nåt dumt till chefen eller kollegorna. Ibland lyckas jag inte hålla inne med det ändå.

    Jag känner flera gånger om dagen att jag bara vill fly från mitt liv.

    Men varför mår jag såhär? Jag förstår verkligen inte... :(

  • Svar på tråden Varför mår jag så dåligt? :(
  • Andiie87

    Användaren Duppedu kan vara ngt på spåren. Har du ingen aning för egen del vid självrannsakan vart felet kan ligga?

  • Andiie87

    Användaren Duppedu kan vara ngt på spåren. Har du ingen aning för egen del vid självrannsakan vart felet kan ligga?

  • Anonym (Natta)
    Andiie87 skrev 2019-06-20 22:59:22 följande:

    Användaren Duppedu kan vara ngt på spåren. Har du ingen aning för egen del vid självrannsakan vart felet kan ligga?


    Nej, faktiskt inte. :/ men det kanske stämmer som Duppedu skriver...
  • Anonym (Natta)
    Duppedu skrev 2019-06-20 22:57:43 följande:

    Kanske för att du tar hand om allt utom dig själv?


    Ja, kanske
  • Anonym (doggo)

    Kan vara någon form av hormonell obalans, ppiller etc eller att du helt enkelt är deprimerad 

  • Anonym (Natta)
    Anonym (doggo) skrev 2019-06-22 22:54:39 följande:

    Kan vara någon form av hormonell obalans, ppiller etc eller att du helt enkelt är deprimerad 


    Min mens är inte tillbaka ännu efter senaste förlossningen och jag använder inget p-medel. Däremot har jag sköldkörtelbesvär och fick nyligen sänka min levaxindos något, om det nu påverkar.
  • Anonym (doggo)
    Anonym (Natta) skrev 2019-06-22 23:20:16 följande:
    Min mens är inte tillbaka ännu efter senaste förlossningen och jag använder inget p-medel. Däremot har jag sköldkörtelbesvär och fick nyligen sänka min levaxindos något, om det nu påverkar.
    Kanske kroppen håller på att starta upp inför kommande mens och så. Jag tycker du ska gå till vc, ta blodprover och be att få träffa en psykolog och reda ut vad som kan vara fel. Jag mådde jättedåligt efter barn nummer 2. 4 år av sömnbrist, att ställa upp på alla andra och aldrig få någon egentid slet ut mig totalt.
Svar på tråden Varför mår jag så dåligt? :(