• Anonym (Bebis­kulan)
    Sat 22 Jun 2019 09:50
    380 visningar
    2 svar
    2
    380

    Sex och gravid

    Ni som är gravida hur ofta brukar ni ha sex? Och vilka ställningar kör ni. Dela med er utav era tips. Skulle behöva ligga nu.

  • Svar på tråden Sex och gravid
  • Anonym (Blomm­isen)
    Fri 28 Jun 2019 19:45
    #1

    Hej just nu får vi inte ha sex pg att min moderkaka ligger långt ner. Läkarens order. Men innan hade vi mycket sex jag låg på sidan den ställningen är bekväm och dogy style. Men när jag var gravid föra göngen så körde vi på som vanligt. Nu funkar det inte då jag har ont i foglossningen och så. Men vi ska på ultraljudet i slutet av denna månad så vi får se om moderkakan flyttat upp sig om det gjort det så får vi va sex igen.

  • Anonym (Blomm­isen)
    Fri 28 Jun 2019 19:47
    #2
    Anonym (Blommisen) skrev 2019-06-28 19:45:06 följande:

    Hej just nu får vi inte ha sex pg att min moderkaka ligger långt ner. Läkarens order. Men innan hade vi mycket sex jag låg på sidan den ställningen är bekväm och dogy style. Men när jag var gravid föra göngen så körde vi på som vanligt. Nu funkar det inte då jag har ont i foglossningen och så. Men vi ska på ultraljudet i slutet av denna månad så vi får se om moderkakan flyttat upp sig om det gjort det så får vi va sex igen.


    Innan vi fick reda på att moderkakan låg långt ner så hade vi sex offta två gånger om dagen ca men ibland kunde det gå flera, dagar
Svar på tråden Sex och gravid