• Anonym (Kaffedraken)

    Satt i damernas bastu och kollega kom in

    Idag när jag skulle basta efter träningen så blev jag upplyst om att det bara finns en bastu i omklädningsrummen. Det finns regler för när det är damernas och när det är herrarnas, baserat på veckodag.

    Finns INGEN information kring detta i herrarnas omklädningsrum!! Jag sitter och ångar på ensam och rätt vad det är så dyker en kvinnlig kollega upp. Hon vänder i dörren och sen berättar hon om dessa regler. Jag dyker ut och frågar sen genom dörren var reglerna står. De står tydligen inne hos damerna, men inte hos herrarna.

    Det är en kollega som jag har mycket kontakt med och kommer bra överens med. Jag har extrem fobi för att visa mig naken och är aldrig naken ens i omklädningsrummet om någon annan är där (byter om i duschrum med enskilda duschar).

    Det kan väl inte bara vara jag som gjort det här misstaget? Oj vad jag skäms, vill byta jobb. Nu. Igår. Förra månaden. Jag tror att jag har dött lite.

  • Svar på tråden Satt i damernas bastu och kollega kom in
  • Anonym (Kaffedraken)

    Misstag o misstag? Det fanns ingen information och vad ni råkade ut för beror ju på det. Inget att göra nåt väsen av. Strunt i den där händelsen. Lägg den bakom dig och ignorera skammen för den känslan är fel tycker jag. 

Svar på tråden Satt i damernas bastu och kollega kom in