• Anonym (Kaffedraken)

    Varför diskuterar ni här?

    Varför sitter ni och diskuterar här? Varför har ni inte syjunta eller kafferep så ni ser dem som ni diskuterar med?

  • Svar på tråden Varför diskuterar ni här?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-22 16:30:09 följande:

    Varför sitter ni och diskuterar här? Varför har ni inte syjunta eller kafferep så ni ser dem som ni diskuterar med?


    Svårt att vara anonym då när det gäller känsliga ämnen.
  • Anonym (Kaffedraken)
    smulpaj01 skrev 2019-06-22 16:34:58 följande:

    Svårt att vara anonym då när det gäller känsliga ämnen.


    Då får man skriva brev då eller skriva in anonymt till en tidning.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-22 16:36:34 följande:
    Då får man skriva brev då eller skriva in anonymt till en tidning.
    Fast det behöver man ju inte eftersom man kan skriva här, betydligt smidigare än att vänta på svar i en tidning eller genom snigelpost
  • Anonym (Kaffedraken)
    kioskvältare skrev 2019-06-22 16:39:51 följande:

    Fast det behöver man ju inte eftersom man kan skriva här, betydligt smidigare än att vänta på svar i en tidning eller genom snigelpost


    Det är WT att surfa på Internet och välja det framför traditionell brevväxling.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-22 16:52:26 följande:

    Det är WT att surfa på Internet och välja det framför traditionell brevväxling.


    Då är du lika wt som oss andra nu då, välkommen i klubben!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Pierott skrev 2019-06-22 16:54:08 följande:

    Då är du lika wt som oss andra nu då, välkommen i klubben!


    Nope. Jag skriver bara i denna tråden och det är första gången på 3 år som jag är ute på Internet.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-22 16:52:26 följande:
    Det är WT att surfa på Internet och välja det framför traditionell brevväxling.
     

    Jösses alltså. De ämnen jag diskuterar mest här finns det ingen irl jag kan diskutera med. Känner nämligen ingen med den problematiken. Eller diskutera och diskutera- jag kallar det prata om det så är bara i skrift. Kan jag bidra med nåt genom min erfarenhet och kunskap till nån så är jag tacksam.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Därför) skrev 2019-06-22 16:57:11 följande:

     

    Jösses alltså. De ämnen jag diskuterar mest här finns det ingen irl jag kan diskutera med. Känner nämligen ingen med den problematiken. Eller diskutera och diskutera- jag kallar det prata om det så är bara i skrift. Kan jag bidra med nåt genom min erfarenhet och kunskap till nån så är jag tacksam.


    Undrar hur man klarade sig förr innan Internet uppfanns.. folk pratade privat då också.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-22 16:58:30 följande:

    Undrar hur man klarade sig förr innan Internet uppfanns.. folk pratade privat då också.


    Njae, många saker diskuterades inte alls, och du kunde varken hitta information eller någon att diskutera dina tankar med.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-22 16:55:14 följande:

    Nope. Jag skriver bara i denna tråden och det är första gången på 3 år som jag är ute på Internet.


    Du diskuterar fortf och är ute på Internet=wt
Svar på tråden Varför diskuterar ni här?