• Liwslust

    Tips om bra sexställen

    Har ni något bra tips på ställen att ha sex på bara för några timmar när man inte kan vara hemma och att det känns för mycket att ta in på ett hotell?

    Utomhus fungerar ju mest för snabbisar...Men om man vill ha lite mer avancerat och utdraget sex, vart kan man ta vägen då? Barnvakt har vi men ingenstans att vara. Någon som har lite bra idéer? ??


    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Svar på tråden Tips om bra sexställen
  • KimLinnefeldt

    En idé jag fick för många år sen när barnen var små var att byta sängkammare med några grannar några timmar. Skulle kännas spännande och förbjudet för båda paren, ändå "ofarligt". Måste ju vara med riktigt goda vänner om det ska funka.

    Gratis vore det också.

  • Arboga
    BlåFisk skrev 2019-07-08 02:28:53 följande:

    Jag saknar soffan som stod i replokan förr...


    Oj vilka minnen som kommer fram om vad som har hänt i sofforna vi hade i våran replokal/studio.
    Haha, jag sätter mig aldrig i en soffa i en replokal
  • Krillestoffer

    Spontant tänker jag mig att man kör mer utförligt utomhus bara.
    Planera en trevlig picknick någonstans väldigt enskilt, åk en bit, ta en vandring i skogen och slå er till ro någonstans en bra bit från närmsta gångväg.

    Ta med en stor filt och en korg med lite vin och ost eller liknande.
    Låt det gå sakta och njut av att långsamt tappa plagg efter plagg tillsammans.
    Det kanske tar en stund innan ni slappnar av helt men börja inte ha sex innan ni smält att ni faktiskt är ostörda där ute tillsammans.

  • Liwslust
    Krillestoffer skrev 2019-07-08 18:17:11 följande:

    Spontant tänker jag mig att man kör mer utförligt utomhus bara.

    Planera en trevlig picknick någonstans väldigt enskilt, åk en bit, ta en vandring i skogen och slå er till ro någonstans en bra bit från närmsta gångväg.

    Ta med en stor filt och en korg med lite vin och ost eller liknande.

    Låt det gå sakta och njut av att långsamt tappa plagg efter plagg tillsammans.

    Det kanske tar en stund innan ni slappnar av helt men börja inte ha sex innan ni smält att ni faktiskt är ostörda där ute tillsammans.


    Tack för tipsen! På våren/höstkanten tycker jag utomhus inne i skogen fungerar bra men inte mitt i sommaren. Det är då för mycket folk i rörelse. Bil är ju ok för en snabbis men inte mer. Replokal är ju bra om man spelar ngt.

    Vandringsled-stugor kan nog fungera vår och höst?
    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Krillestoffer

    Har ni möjlighet att ta en liten båt så är det ju bara att lägga till vid någon mindre ö, tycker själv det vore riktigt hett men har inte provat.

  • Marre1989

    Boka tvättstugan , förutsatt att det inte finns insyn

    Gå långt in i skogen och utforska varandras kroppar i djurisk miljö ;)

  • KimLinnefeldt
    Krillestoffer skrev 2019-07-10 12:35:16 följande:

    Har ni möjlighet att ta en liten båt så är det ju bara att lägga till vid någon mindre ö, tycker själv det vore riktigt hett men har inte provat.


    Jag har provat flera gånger, i skärgården. Det är härligt att känna solen på ryggen och magen. Gäller att ha en stor filt med sig så man håller myrorna borta. En och annan fluga eller mygga får man stå ut med. Och spännande med risken för upptäckt. Även om ön ligger öde så kan det dyka upp tysta seglare eller paddlare. Det har hänt...
  • Pussan
    Marre1989 skrev 2019-07-11 03:48:59 följande:

    Boka tvättstugan , förutsatt att det inte finns insyn

    Gå långt in i skogen och utforska varandras kroppar i djurisk miljö ;)


    Hos oss är det inte så att det bara är en lägenhet som tvättar åt gången, haha...
    Jag skulle inte alls ha något emot att knulla bland tvättande grannar men är inte säker på att alla skulle uppskatta det och man vill ju inte bli anmäld för förargelseväckande eller störande av ordning eller vad det nu kan kallas.
    Fan, varför kan vi inte vara lite mera naturbarn? Det vore väl härligt!
  • Anonym (vakt)

    vi kallar på en väninna som går ut med barnen och leker och håller vakt ett par timmar  :)

  • Liwslust
    Anonym (vakt) skrev 2019-07-13 22:46:40 följande:

    vi kallar på en väninna som går ut med barnen och leker och håller vakt ett par timmar  :)


    Är ni ärliga med vad ni gör så hon inte kommer in med ett nedkissat barn mitt i allt...?

    Båttipset är bra!
    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Oschlaka
    Liwslust skrev 2019-07-18 14:00:17 följande:
    Är ni ärliga med vad ni gör så hon inte kommer in med ett nedkissat barn mitt i allt...?

    Båttipset är bra!
    barnen är ca 10 åringar så de klarar sig utan kissa minst ett par timmar men det gör inte frugan för hon "kissar" på sig :) under den tiden 
  • Jojjekåt
    Pussan skrev 2019-07-13 21:09:06 följande:

    Hos oss är det inte så att det bara är en lägenhet som tvättar åt gången, haha...

    Jag skulle inte alls ha något emot att knulla bland tvättande grannar men är inte säker på att alla skulle uppskatta det och man vill ju inte bli anmäld för förargelseväckande eller störande av ordning eller vad det nu kan kallas.

    Fan, varför kan vi inte vara lite mera naturbarn? Det vore väl härligt!


    Mmmm jag skulle gärna vilja knulla dig hårt i tvättstugan. Jag är mycket kåt på att knulla dig när någon annan kan se oss
  • älskamigmucho

    Jag är en riktig outdoorslyna. Många kan boka konferensrum på jobbet, källar o vindsförråd brukar du va rätt ensam i. En man jag träffade ofta hade inrett källarförrådet m madrass o speglar batteridrivna produkter att leka i mig med men även ljuskällor då lampan släcktes efter typ 20 Bilen både i o utanför. Jag har haft mycket bra sex inne i bilar. Hyrsläp, mörkt o hårt m man kan ju ha öppet om man vill o ta med liggunderlag och tillbehör för en skön stund. Många badhus kan man boka pool och bastu

  • Liwslust
    älskamigmucho skrev 2019-07-21 08:32:59 följande:

    Jag är en riktig outdoorslyna. Många kan boka konferensrum på jobbet, källar o vindsförråd brukar du va rätt ensam i. En man jag träffade ofta hade inrett källarförrådet m madrass o speglar batteridrivna produkter att leka i mig med men även ljuskällor då lampan släcktes efter typ 20 Bilen både i o utanför. Jag har haft mycket bra sex inne i bilar. Hyrsläp, mörkt o hårt m man kan ju ha öppet om man vill o ta med liggunderlag och tillbehör för en skön stund. Många badhus kan man boka pool och bastu


    Tack för alla tipsen! Ja antar det bara är att vara lite fantasifull och busig i sinnet som gäller...
    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
Svar på tråden Tips om bra sexställen