• Anonym (Trött)

    Någon mer som är trött på allt hat på FL?

    Bara jag som som blir så matt och trött av allt hat här på FL?

    Kvinnohat, har mot manliga oskulder, hat mot oliktänkande, hat mot problemfamiljer, hat mot barnlösa, har mot you name it.

    Varför har det blivit så?

  • Svar på tråden Någon mer som är trött på allt hat på FL?
  • Anonym (-)

    Kvinnohatet lyser igenom i varannan tråd men det finns inget hat mot manliga oskulder. Att man inte vill har vare sig sex eller en relation med dem betyder inte att man hatar dem.

    Vad ser du för har mot barnlösa?

  • Konservativ

    Har inte sett så mycket hat. däremot uppriktiga inlägg som inte tas så väl emot. Till exempel nån ts som lyder "var det fel att suga av min mans bror?" Kan få mothugg.

    Dock är det nån användare som kallar andra nazist vilket tolereras av moderatorer. Märkligt.

  • Limajo
    Anonym (Trött) skrev 2019-06-23 16:09:31 följande:

    Bara jag som som blir så matt och trött av allt hat här på FL?

    Kvinnohat, har mot manliga oskulder, hat mot oliktänkande, hat mot problemfamiljer, hat mot barnlösa, har mot you name it.

    Varför har det blivit så?


    Obefintligt, inkonsekvent moderering och möjligheten att skriva anonymt.
  • Anonym (Neill)
    Anonym (-) skrev 2019-06-23 16:31:17 följande:

    Kvinnohatet lyser igenom i varannan tråd men det finns inget hat mot manliga oskulder. Att man inte vill har vare sig sex eller en relation med dem betyder inte att man hatar dem.


    Inte mycket sympati heller, helst ska de tryckas ner, så att de mår sämre än de redan gör. Manliga oskulder ses som värdelösa.
    Jag kommer få skit för den kommentaren.
    Denna tråden kommer bli fylld av hat.
  • Anonym (q)
    Anonym (Neill) skrev 2019-06-23 16:35:22 följande:
    Inte mycket sympati heller, helst ska de tryckas ner, så att de mår sämre än de redan gör. Manliga oskulder ses som värdelösa.
    Jag kommer få skit för den kommentaren.
    Denna tråden kommer bli fylld av hat.
    Jag tycker att de trådarna mest spårar ur pga hur oskulderna uttrycker sig. Så många pratar om kvinnor som att de är hål som männen har rätt till.
  • Anonym (Neill)
    Konservativ skrev 2019-06-23 16:32:11 följande:

    Har inte sett så mycket hat. däremot uppriktiga inlägg som inte tas så väl emot. Till exempel nån ts som lyder "var det fel att suga av min mans bror?" Kan få mothugg.

    Dock är det nån användare som kallar andra nazist vilket tolereras av moderatorer. Märkligt.


    Det är mycket gotta sig åt andras misslyckanden, pekpinnar, besserwissers och allmän elakhet. Medmänsklighet och ödmjukhet är i minoritet. Tyvärr.
Svar på tråden Någon mer som är trött på allt hat på FL?