• Anonym (Känner mig oskuld igen)

    Hur våga träffa en ny?

    Flera år sedan jag hade sex senast .Hur gjorde ni som var ensamma länge och sen träffade en ny partner?Jag vet inte hur det går till.Det känns inte rätt med någon och bara tanken att bli intim med en ny person känns konstigt.Är det ens värd detta?

  • Svar på tråden Hur våga träffa en ny?
  • Twinmom13

    Var ensam och okysst i fem år, men när man väl hittar sin guldklimp så faller det sig naturligt.

    Man behöver inte vara intim det första man gör. Ä han/hon inte villig att vänta på att den andra ska känna sig redo, så är det heller inte mycket att hänga i julgranen om personen har så lite respekt för en och måste rusa in i nåt.

  • Anonym (Känner mig oskuld igen)

    Det lät bra!Fler?

  • Anonym (Övning ger färdighet)

    Du får väl öva lite.. Allt som man inte har rutin på känns ju lite jobbigt. Ge dig ut och dejta, en dag står han där och då kommer det kännas enkelt!

    Pusha dig också lite och var intim med nån, kommer kännas konstigt i början men man vänjer sig snabbt.

  • Anonym (Känner mig oskuld igen)

    Det kanske därför det känns konstig för att inte har träffat nån ny.Att den personen finns inte.Och jag vill inte ha vemsomhelst,och då blir det svårt .

  • Anonym (Alltid)
    Anonym (Känner mig oskuld igen) skrev 2019-06-24 19:01:42 följande:

    Flera år sedan jag hade sex senast .Hur gjorde ni som var ensamma länge och sen träffade en ny partner?Jag vet inte hur det går till.Det känns inte rätt med någon och bara tanken att bli intim med en ny person känns konstigt.Är det ens värd detta?


    Jag har bara legat med en, över 10 år sen.
    Jag vet heller inte hur jag ska träffa nån ny. Till skillnad från dig så vill jag ligga så snart som möjligt, måste inte vara med rätt kvinna. Med rätt kvinna så menar jag den stora kärleken.
    Jag tror absolut att all vånda är värt det. När man träffar rätt. Fast jag behöver som sagt inte träffa rätt. Just nu i alla fall Flört
  • Anonym (Känner mig oskuld igen)

    Nån mer som varit ensam länge ?

  • Anonym (Känner mig oskuld igen)

    Är det svårt att ha sex om man inte minns riktigt hur man gör?Tänk om det inte funkar för mannen?Tänk om jag är ful i kroppen,menar att jag inte är fotomodell .Jag måste nog dricka några glas innan om jag skulle träffa nån intressant.Alla andra verkar ha så lätt att träffa nya partner hit och dit.Alla är inte ens snygga eller rika.

  • Anonym (Sorba)
    Anonym (Känner mig oskuld igen) skrev 2019-07-21 16:37:09 följande:

    Är det svårt att ha sex om man inte minns riktigt hur man gör?Tänk om det inte funkar för mannen?Tänk om jag är ful i kroppen,menar att jag inte är fotomodell .Jag måste nog dricka några glas innan om jag skulle träffa nån intressant.Alla andra verkar ha så lätt att träffa nya partner hit och dit.Alla är inte ens snygga eller rika.


    Skippa alkoholen och var dig själv bara. Se till att vars ute i sociala sammanhang, träffa och umgås med människor.

    Man vågar inte träffa någon ny men så rätt vad det är så gör man det ändå. Fast man inte vågar :)
Svar på tråden Hur våga träffa en ny?