• Anonym (30år)

    Måste berätta en sak

    Hej; jag måste berätta en sak, jg behöver lite råd.. jag hade en flört med en kille för x antal år sen. Vi hade aldrig sex det enda vi gjorde var att jag gav han oral sex och han gav mig fjuttigt förspel och sen inget mer.... Det jg trivdes med var att han och jag kunde prata om ALLT. Hsn fick mig att må bra, känn mig trygg och glad. Jag kunde vara mig själv.. sen blev jag arg en dag för jag inte fick sex och bröt. Däremellan gifte jag mig och fick barn. Han gifte sig med men bröt efter 6 mån. Enligt honom för hon inte ville ha barn. Hur som vi har börjat ses igen för ett år sen ca. Väldigt poröst för jag hinner egentligen inte. Men det är SAMMA sak. Inget har förändrats. Jag har frågat han tänker du aldrig på sex, svaret är ja det gör jag (frågade inte mer) jag har även försökt fråga varför vi inte har sex och han säger bara jag kan inte det är som en spärr?? Han har svårt för nakna kvinnor kroppar var han också uttryckt på nåt vis. Vad är det för typ? Vad ska jag göra? Jag trivs så bra med han för övrigt. Han är 39 jag 30.

  • Svar på tråden Måste berätta en sak
  • Fjäril kär

    Honom kommer du aldrig få ligga med.

    Han har nån spärr som tar emot och så länge han inte aktivt löser det problemet så kommer han aldrig ha sex. Garanterat därför han skilde sig, för att det aldrig blev något sex.

  • Anonym (r)

    Behåll honom som vän enbart? Nåt annat verkar ju inte lönt

  • Anonym (30år)
    Fjäril kär skrev 2019-06-24 20:09:57 följande:

    Honom kommer du aldrig få ligga med.

    Han har nån spärr som tar emot och så länge han inte aktivt löser det problemet så kommer han aldrig ha sex. Garanterat därför han skilde sig, för att det aldrig blev något sex.


    Jag frågade honom hur det kunde gå så fort med henne han sa att hon gav honom ingenting och därför ville han ha henne mer?? Hon var iskall och han blev galen. Väldigt mycket omvänd psykologi ?
  • Anonym (Andreas,)

    Mina tankar: Han är inte sexuellt intresserad av dig, han är gay, han har något trauma bakom sig som hämmar honom.

  • Anonym (30år)
    Anonym (r) skrev 2019-06-24 20:10:44 följande:

    Behåll honom som vän enbart? Nåt annat verkar ju inte lönt


    Jag tror ju ändå att jag gillar han :( lite av mitt problem.
  • Anonym (30år)
    Anonym (Andreas,) skrev 2019-06-24 20:13:38 följande:

    Mina tankar: Han är inte sexuellt intresserad av dig, han är gay, han har något trauma bakom sig som hämmar honom.


    Jag tror alt ett eller tre. Men isåfall är det ju väldigt konstigt att han inte säger det. Jag menar han är 39?! Kan man inte bara vara ärlig
  • Solarn

    Hur tänkte han skaffa barn utan att ha sex? Så länge han inte är villig att ta tag i problemet så är han inget att satsa på, om du inte kan tänka dig en sexlös relation såklart?

  • Anonym (r)

    Oavsett vilket är han ju inget relationsmaterial. Eftersom han varken vill arbeta på problemet eller vill vara ärlig. Under ett års tid, så han har ju haft tid på sig liksom..

  • Anonym (Mannen_på_gatan)

    Du gav honom oralsex = ni hade sex! (sex är liksom inte bara att penetrera vaginan med en penis)

  • Anonym (30år)
    Solarn skrev 2019-06-24 20:20:05 följande:

    Hur tänkte han skaffa barn utan att ha sex? Så länge han inte är villig att ta tag i problemet så är han inget att satsa på, om du inte kan tänka dig en sexlös relation såklart?


    Själva sexet är inget jag är besatt av. Mest att jg skulle vilja ha det med honom för jag tror vi kan ha väldigt bra sex.
Svar på tråden Måste berätta en sak