• Anonym (?)

    Visst är detta negativt test ?



    Samma test men ena är orginal bilden detta kom efter tiden då är de negativt eller hur ?
  • Svar på tråden Visst är detta negativt test ?
  • Anonym (?)
    frugr95 skrev 2019-06-25 22:41:45 följande:

    Positivt :)


    Men de kom efter avläsningstiden ?
  • frugr95
    Anonym (?) skrev 2019-06-25 22:49:21 följande:

    Men de kom efter avläsningstiden ?


    Hur lång tid efter?
  • Anonym (?)
    frugr95 skrev 2019-06-25 22:53:41 följande:

    Hur lång tid efter?


    Alltså jag inbillade mig jag såg något svagt la testet i skåpet och tittade på den flera timmar senare så såg den ut så här . Så de måste ju va negativt men blev så förvånad att jag kunde se ett streck
  • frugr95
    Anonym (?) skrev 2019-06-25 22:56:11 följande:

    Alltså jag inbillade mig jag såg något svagt la testet i skåpet och tittade på den flera timmar senare så såg den ut så här . Så de måste ju va negativt men blev så förvånad att jag kunde se ett streck


    Har tagit 100 gravtest och aldrig fått falskt positiv sådär även efter tidsramen! Tycker du ska ta ett till :)
  • Anonym (?)
    frugr95 skrev 2019-06-25 23:03:22 följande:

    Har tagit 100 gravtest och aldrig fått falskt positiv sådär även efter tidsramen! Tycker du ska ta ett till :)


    Ska göra de imorgon blev ju förvirrad min yngsta är ju bara 8 månader och vi har knappast haft sex så detta är ju nästan mirakel då Hahah
  • frugr95
    Anonym (?) skrev 2019-06-25 23:14:22 följande:

    Ska göra de imorgon blev ju förvirrad min yngsta är ju bara 8 månader och vi har knappast haft sex så detta är ju nästan mirakel då Hahah


    Visa testet su tagit idag! Är nyfiken haha :D Ja de förstår jag att du tänker att det vore mirakel men mirakel händer ;)
  • Anonym (D)

    Jag har tagit test (RFSU) som varit solklart negativa och sedan visat solklart positivt efter avläsningstiden. Och jag var definitivt inte gravid.
    Så vänta ett par dagar och ta ett nytt innan du stressar upp dig! :)

Svar på tråden Visst är detta negativt test ?