• Anonym (Orolig)

    Psykopater kan också bli andar

    Jag klev in i en lägenhet med en ond ande.

    Jag blev oerhört överraskad att så starka energier träffade mig. Dessvärre blev den lika överraskad, positivt. Den trodde jag skulle förstå.

    Den här hade alltså ett så aggressivt sätt och blivit så felbehandlad att jag borde sett hjälp vilken stackare.

    Jag såg istället någon som ja... felbehandlad absolut. Elakt bemött.. ja absolut. Men jag såg också vad han gjort som gett detta bemötandet som han skulle.rättfärdiga.

    Att jag läste av honom fick honom att börja söka vägar att nå mig. Jag menar psykopatiska sätt. De har ju alltid rätt. Vad kan ett väsen göra med mig som redan bedömt honom? Personen där han bor är en lammunge. Den verkar inte märka någonting.

    Kan denna bli farlig för mig? Känner av grubblerierna om att få mig på sin sida men det är kört. En mycket hemsk person.

  • Svar på tråden Psykopater kan också bli andar
  • Anonym (Orolig)

    Definitivt någon som bott där och gått bort tidigare. Personen som bor där nu verkar bott där länge helt ovetande om denna/detta aggressiva väsen

    Sa infet till personen heller.

  • Pentra
    Anonym (Orolig) skrev 2019-06-26 01:27:50 följande:
    Ja eller negativ energi?

    Det finns inga andar med negativ energi. Andeformen är ens inre livsgnista och den är ALLTID neutral. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Pentra
    Anonym (Orolig) skrev 2019-06-26 01:30:26 följande:
    Definitivt någon som bott där och gått bort tidigare. Personen som bor där nu verkar bott där länge helt ovetande om denna/detta aggressiva väsen Sa infet till personen heller.

    Det du menar är fluidalkrafter; de osynliga "märken" en person lämnar efter sig medan den lever, och som då avsätts på saker och ting i personens närhet. Känsliga personer, och personer med ett försvagat psykiskt immunförsvar, kan påverkas av dessa fluidalkrafter. Och, ifall det var en ondskefull person som lämnade dessa fluidalkrafter efter sig så kan de slå väldigt hårt mot en mycket kärleksfull person som närmar sig området för dessa fluidalkrafters utbredning. ... Jag känner till en väldigt kärleksfull person. Han besökte ett kloster; där det visade sig att det sedan långa tider företagits väldigt ondskefulla handlingar; och han höll på att dö när han träffades av dessa negativt laddade krafter. Det var precis med nöd och näppe som han kunde ta sig därifrån innan det var för sent. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Pierott
    Pentra skrev 2019-06-26 02:16:35 följande:

    Det finns inga andar med negativ energi. Andeformen är ens inre livsgnista och den är ALLTID neutral. ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Den är inte alls neutral. Hur kan då medium bedöma både sorg, glädje, ilska osv hos en ande om den alltid är neutral.

    Sen har vi demoner som är allt annat än neutrala.
  • Anonym (ds)
    Pierott skrev 2019-06-26 05:38:01 följande:

    Den är inte alls neutral. Hur kan då medium bedöma både sorg, glädje, ilska osv hos en ande om den alltid är neutral.

    Sen har vi demoner som är allt annat än neutrala.


    Hur bedömer du att medium är sanna?
  • Pierott
    Anonym (ds) skrev 2019-06-26 11:46:58 följande:

    Hur bedömer du att medium är sanna?


    Vart skrev jag att dom är sanna?
  • Anonym (ds)
    Pierott skrev 2019-06-26 12:23:16 följande:

    Vart skrev jag att dom är sanna?


    Var en tolkning på...
    Pierott skrev 2019-06-26 05:38:01 följande:

    Den är inte alls neutral. Hur kan då medium bedöma både sorg, glädje, ilska osv hos en ande om den alltid är neutral.

    Sen har vi demoner som är allt annat än neutrala.


    Så du använder medium som "källa" men osäker på om dom talar sanning?
  • Pentra
    Pierott skrev 2019-06-26 05:38:01 följande:
    Den är inte alls neutral. Hur kan då medium bedöma både sorg, glädje, ilska osv hos en ande om den alltid är neutral. Sen har vi demoner som är allt annat än neutrala.

    Anden är ALLTID neutral. Den är det neutral-existerande fragmentet, en ynka liten del av Skapelsen/Universumet som ger dig livsenergin att leva. Anden noterar och lär, bearbetar och evolutionerar. Det är via PSYKET vi upplever känslor och de avsätter sig i vår omgivning via de sk. fluidalkrafterna, vilka sedan kan påverka dem som är känsliga och kommer inom ramarna för deras utvidgning. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Svar på tråden Psykopater kan också bli andar