• Anonym (Viss risk)
    Thu 27 Jun 2019 08:29
    922 visningar
    4 svar
    4
    922

    Avbrutet samlag under ägglossning

    Anonym (Alicia) skrev 2019-06-27 01:11:59 följande:

    Hej, panikslagen tjej här. Har under några veckor kört såkallat ?avbrutet? samlag med min kille. Alltså att han dragit ut den ca 30sek innan han kommit och sprutat nån annanstans. Jag vet att det finns risk för graviditet ändå men unga och dumma (19år) har vi fullständigt skitit i det då vi trott att det är minimal chans. Senaste har jag dock börjat noja ordentligt. Hade penetrerande sex med hnm 2-3ggr i ca 30-40min per gång en dag innan min beräknade ägglossning. Har senaste 2-3 dagarna känner att brösten ömmat och känner mig trött och utmattad konstant. Tror egentligen inte att jag är gravid men undrar hur det sett ut för er som ?lyckats? bli gravida med avbrutet samlag? Samt ni som ?lyckats? slippa det?

    Tack på förhand från nojig brud

    /Alicia


    Jag tror att den största risken är att ni körde flera gånger. Då kan det finnas sperma kvar i urinröret som kommer ut under följande samlag. Jag tror det är en större risk än försatsen. Följde samlagen direkt på varandra eller var han t.ex. på toaletten emellan? Om han kissade mellan samlagen kanske sperman sköljdes ut av det.
Svar på tråden Avbrutet samlag under ägglossning