• Katter1

    Hyra från Galären i Luleå

    Hej,


    Har under den senaste tiden försökt hyra en lägenhet av Galären i Luleå och har ännu inte fått något napp. De lägger regelbundet upp nya lägenheter varje tisdag och torsdag klockan 1500, och påstår sig ha först-till-kvarn (Något jag börjar tvivla på). Jag har fått ner tiden jag tar att ansöka till mindre än en sekund efter publicering men verkar inte vara snabb nog. De verkar inte heller ha någon information om hur många som klickade snabbare, eller ansökte överhuvudtaget.

    Är det någon som har fått en lägenhet via dem? Eller ens en visning?

  • Svar på tråden Hyra från Galären i Luleå
  • Anonym (Svårt)

    Jag prenumererar på lägenhetserbjudanden från dom och försöker hålla koll på när de släpper nya. Har gjort kanske 20 intresseanmälningar men aldrig fått napp heller. Däremot har jag aldrig suttit på sekunden och klickat eftersom jag har en lägenhet i Luleå redan och söker nytt lite sporadiskt. 
    Det är nog så att många gör precis som du, sitter och väntar och försöker vara först. Och med tanke på bostadsbristen så är du nog inte ensam. Galären har många lägenheter centralt, och alla vill ju typ bo centralt. Om det är en lägenhet du är ute efter och det inte spelar någon roll var den ligger så skulle jag sluta lägga energi på att få en hos Galären och söka hos någon av dom andra hyresvärdarna i stan. 

Svar på tråden Hyra från Galären i Luleå