Inlägg från: Fridash009 |Visa alla inlägg
  • Fridash009

    ÄR HAN INTRESSERAD ELLER INTE?

    Hej, jag har gått runt och varit lite orolig. Jag öppnade tinder för några dagar sen och råkade stipendium åt höger på en kille och han hade redan swipet höger till mig ocksp. Vi började prata genom att skoja lite i början sedan ville han ha min snap och jag gjorde det. Han jobbar som tandläkare och jag som uska på sjukhuset. Är intresserad och vill gärna börja träffas med honom. Grejen är att varje gång vi pratar i telefon då ska han fråga va jag har gjort idag ätit och ja inget speciellt egentligen. Men ibland kan han komma spontant med frågor som tex jaha skriver du med många killar nu när du är på tinder osv. Men han kan låta nyfiken om jag skickar snapar och är ute då frågar han vad Jag gör vart jag är. Han har frågat flera gånger om jag vill ha skjuts hem men hn har aldrig frågat om vi ska ses??? Men en gång minns jg att hn ska vi ska låta tiden visa allt hur du är som person och jag med. Ska jag bara ge han tid eller va ska jag göra?? Han kanske vill se först hur jag beteeer mig?? Ingen aning, tar gärna emot eran tips och hjälp ??????

Svar på tråden ÄR HAN INTRESSERAD ELLER INTE?