• Anonym (..)
    Fri 5 Jul 2019 10:39
    394 visningar
    20 svar
    20
    394

    Är jag löjlig som agerar såhär?

    Måste han berätta för dig att han njuter själv? Kan han inte bara hålla det för sig själv så behöver du inte ha dessa känslor. det är normalt att vilja vara själv oxå utan att det är något fel med partnern. Jag är mer än nöjd med min partner men ändå njuter jag själv nästan varje dag, det är inget han vet om men å andra sidan har han sagt att det är lugnt för honom om jag löser min behov på egen hand om jag känner för det.  Men jag hade nog inte gillat att veta om att han njöt själv, då hade jag känt mig otillräcklig..konstigt men sant. Så även om man är ett par och delar allt så kanske man kan undanhålla vissa grejer så länge det inte stör det gemensamma;)

  • Anonym (..)
    Fri 5 Jul 2019 11:29
    #15
    Anonym (Löjlig) skrev 2019-07-05 11:19:11 följande:
    Ska prata med honom om det.

    Ja men det är lite så det har blivit att jag känner mig otillräcklig..

    Precis tack för dina ord <3
    Är säker på att han inte tänker på hur det kan såra dig eftersom att han vet att han är nöjd med dig. Speciellt män tänker ju faktiskt på ett annat sätt. Har de sagt en sak då är det så, medan vi kvinnor oftast vill få Allt bekräftat hela tiden. T ex skulle jag behöva höra från min man varje dag att han älskar mig och tycker att jag är attraktiv, medan han tänker att han vet om det själv och så länge han inte säger något annat då är det det som gäller, varför tjata:)) Men enda sättet att lösa sin oro är att berätta det och varför man tänker som man gör, då förstår de bättre och kan tala om hur de tänker i situationen. Lycka till och försök tänk och överanalysera mindre;)) <3
Svar på tråden Är jag löjlig som agerar såhär?