• Anonym (Festi­valtrå­ngt och ett skrev i baken (man på man))
    Sat 6 Jul 2019 10:18
    311 visningar
    1 svar
    1
    311

    Nu vet jag hur ni tjejjer känner er i festivalvimlet.

    Jag behöver skriva av mig och visa förstpelse för vad ni tjejer behöver utstå.

    Jag älskar att dansa och rocka loss på konserter/festvaler m.m. och Igår var var jag med min sambo på gratisfestivalen putte i parken.

    Det började närma sig sista spelningen och det var sjukt trångt och alla stod tätt inpå varandra. Jag är rätt förlåtande när det kommer till kroppskontakt och det är inte så att jag blir arg eller upprörd om jag känner en hand eller skrev som råkar stöta mot baken på mig när alla dansar och har kul. Men igår fick jag uppleva en kille som uppenbart njöt av att hans privata delar växte sig hårda mot och mellan mina skinkor. Det var som sagt väldigt trångt och som det är så var man givetvis tvungen att hålla i andra, stöta ifrån osv för att inte ramla ihop. Största anledningen till varför inte jag bara flyttade mig var dels för att jag inte kunde, men även att jag står som en bodyguard för min sambo hennes vänner och andra som känner sig utsatta i folkhavet. Men killen som var i baken på mig fattade aldrig vinken, trots tillsägelser att jag inte är intresserad av att tafsa tillbaka (han försökte ofta dra bak och ner min arm mot hans skrev) jag sa att det är trångt utav bara fasen och behöver han hålla i mig för att inte ramla så fine men jag var inte alls intresserad utav något annat. Jag ville inte att han (eller jag) skulle få förstöra stämningen för alla runtomkring genom att starta slagsmål. Det var så vidrigt att känna han växa och han höll sig allt hårdare emot mig... Efteråt när folk började skingra sig och även jag och min sambo skulle gå. Då kunde jag inte hålla tillbaka och armbågade äcklet riktigt hårt i sidan när jag passerade, utan att visa någon som helst avsikt bakom det men han måste ha fattat vinken för det var riktigt hårt på revbenen. Jag orkade inte ens kolla honom i ansiktet. Fysjutton alltså, jag kan nu verkligen förstå vad ni tjejer behöver utstå bara för att ni är i ett löjligt trångt folkhav och bara vill dansa till bra musik med era kompisar.

  • Svar på tråden Nu vet jag hur ni tjejjer känner er i festivalvimlet.
  • Sat 6 Jul 2019 10:42
    #1

    Ja, fy fan, vilka äckel det finns. Bra gjort att tackla honom!

Svar på tråden Nu vet jag hur ni tjejjer känner er i festivalvimlet.