• Sat 6 Jul 2019 19:36
    4875 visningar
    16 svar
    16
    4875

    Tänkte skicka sexig bild till pojkvän

    Anonym (B) skrev 2019-07-06 18:36:35 följande:

    Tänkte skicka en sexig bild till min pojkvän. Aldrig gjort förut. Tog på mig sexiga trosor och la mig i sängen och tog en bild, funkar det tro?


    Det funkar nog, men var försiktig så de inte sprids.
    Litar du på killen?

    Påklädda bilder kan vara nog så sexiga och är underskattat.
    Så här under sommartid hade jag uppskattat att få en bild där hon står i en lång fin sommarklänning, det är både vackert och sexigt och ändå något hon kan visa sig i för vem som helst.
  • Sun 7 Jul 2019 00:19
    #15
    Anonym (blickfång) skrev 2019-07-06 23:58:44 följande:

    Men herregud vad folk är nojiga!!! Jag har skickat hundratals bilder till killar och tjejer jag dejtat, både med ansikte och utan, fått lika många tillbaks minst. Så länge man kan stå för sina bilder och tycker de är estetiska så är det väl inga problem oavsett var de hamnar.. Man förutsätter ju att bilden stannar i personen man dejtars mobil, precis som att deras stannar i min. Skulle däremot aldrig skicka könsbilder eller onanera på film, där går gränsen. Jag vill att det ska vara smakfullt och det borde alla tänka på om de inte vill bli porrstjärnor och förlora sin värdighet.

    Så till TS. Använd fantasin och skicka vad du vill. Han blir säkert glad för det mesta om han tänder på dig!


    Ja, det är ju sannolikt betydligt lägre risk mottagare fular och någon gång sprider bilderna, om denne också skickat liknande bilder, med ansikte och allt.
  • Sun 7 Jul 2019 00:23
    #16
    Anonym (B) skrev 2019-07-06 19:49:26 följande:
    Ja det är min pojkvän sen 1 år tillbaka
    Att lita på någon man är tillsammans med är lätt, men frågan är vad som händer när det är slut...
Svar på tråden Tänkte skicka sexig bild till pojkvän