Inlägg från: Anonym (Nope) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nope)

    De kommer krypande tillbaks

    Anonym (mountfuji) skrev 2019-07-07 09:56:02 följande:

    Du fick nobben, efter några år visar de intresse.

    Vad beror det på?

    De har haft sitt roliga med andra, och när det tog slut, så får de en uppenbarelse: han var nog inte så dum ändå?


    Jag har både blivit nobbad och varit den som nobbat, aldrig har jag kommit krypande tillbaka.

    TS pratar nog om sitt eget liv och försöker applicera det på andra.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (mountfuji) skrev 2019-07-07 12:45:41 följande:

    Du menar till skillnad mot kvinnor, som aldrig velar, och vars känslor inte pendlar upp och ner, bak och fram, lite hursomhelst?


    Tror män är mycket mer känslostyrda än kvinnor med tanke på att de ligger bakom den absoluta majoriteten av våld, trakasserier och ofredanden.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (mountfuji) skrev 2019-07-07 13:07:06 följande:

    Jahapp. Nu ska det ta den vändningen. Utan mig då.


    Det var du som började gapa om att kvinnor är känslostyrda, men ok....
  • Anonym (Nope)
    Anonym (får snällt krypa tillbaks där de kom ifrån) skrev 2019-07-07 13:25:45 följande:

    Kanske det men inte rätt sorts känslor. Inget de kan använda fördelaktigt i sina kontakter med kvinnor uppenbarligen.


    Anonym (får snällt krypa tillbaks där de kom ifrån) skrev 2019-07-07 13:25:45 följande:

    Kanske det men inte rätt sorts känslor. Inget de kan använda fördelaktigt i sina kontakter med kvinnor uppenbarligen.


    Nej aggressivitet är absolut inte fördelaktigt när en man vill ha kontakt med en kvinna. Jag kommenterade bara TS hånfulla åsikt om kvinnors känslor.
Svar på tråden De kommer krypande tillbaks