Inlägg från: Tomatmacka |Visa alla inlägg
  • Tomatmacka

    Kolla på tv2 just nu

    Jimmie talar om gängkriminaliteten just nu. Den som ni blir kränkt av att man tar upp. Lyssna på det innan det är slut så kanske ni lär er nåt.

  • Svar på tråden Kolla på tv2 just nu
  • Tomatmacka

    [quote=79744774][quote-nick]AniieeHär skrev 2019-07-08 20:35:50 följande:[/quote-nick]Ok, så, är det någon som kan återberätta vad han sa lite enkelt? Jag ser ju aldrig på TV..... har inte ens en kanalväljare....

    [/

    Sanningen om att de som byggde det här landet ska omhändertas och att babbarna i gängen ska ut.

    Hur kan det vara gfel?

  • Tomatmacka

    [quote=79744961][quote-nick]Oschlaka skrev 2019-07-08 21:47:33 följande:[/quote-nick]Glöm inte vad som hände nazisterna i tyskland :)[/

    Ja men det här är inga nazister. Babbar som kommer hit och begår brott ska skickas hem på samma flotte de kom hit med. De har förbrukat sin chans

  • Tomatmacka

    [quote=79745000][quote-nick]AniieeHär skrev 2019-07-08 21:58:15 följande:[/quote-nick]Jag har inte skrivitnågot alls om rätt eller fel.

    Följdfråga: Sa han något om hur han vill att detta omhändertagande (båda hållen) ska se ut, finansieras och efterlevas?[/

    Nej men du tycker ju uppenbarligen det eftersom du försvarar de onda och kränker våra hjältar

  • Tomatmacka

    [quote=79745469][quote-nick]AniieeHär skrev 2019-07-09 01:35:55 följande:[/quote-nick]Vad har du rökt, och får jag smaka?[/

    Ingenting, motargumentera eller var tyst. Ni som röstar vänster kan verkligen inte argumentera. Ni är så förbannat känslostyrda och blundar för det faktum att dessa gäng består av babbar som inte har något i det här landet att göra.

    Likadant är ni så förbannat känslostyrda att ni tycker att de som anslutit till IS och halshuggit folk ska få en ny chans.

    Vakna upp! De har förbrukat sin chans, det är vänsterpacket och de rödgröna som är de onda. SD och högern är hjältarna.

  • Tomatmacka

    [quote=79745914][quote-nick]sextiotalist skrev 2019-07-09 10:39:53 följande:[/quote-nick]Upplever att du är väldigt känslostyrd just nu[/

    Kanske, men jag kan iallafall argumentera. Och jag säger det igen, det är FAKTA att de här gängen består av invandrare, hur kan man ens argumentera mot det?

    Sen pissar de på invandrare som kommer hit och försöker bidra med nåt, de är en belastning för alla.

  • Tomatmacka

    [quote=79746581][quote-nick]Oschlaka skrev 2019-07-09 14:54:41 följande:[/quote-nick]Jag brukar rösta på sd men nu efter att ha sett dina kommentarer så lämnar jag sd ochjag är inte ensam [/

    Trans, du är kommunist och is-sympatisör

  • Tomatmacka

    [quote=79747790][quote-nick]Oschlaka skrev 2019-07-09 23:41:44 följande:[/quote-nick]svårt med stavningen? :)[/

    Visste att du skulle kommentera att jag snubblade på tangenterna bara för att du inte hade nåt motargument. Klassisk vänsterpartist. Inga argument. Ingen logik. Bara jävligt känslostyrd.

    Vill flika in en sak till här: Det finns två kön.

  • Tomatmacka

    [quote=79748560][quote-nick]Oschlaka skrev 2019-07-10 12:02:14 följande:[/quote-nick]Särskola? ????[/

    Nej

Svar på tråden Kolla på tv2 just nu