Inlägg från: Anonym (Översättning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Översättning)

"Du verkar inte direkt intresserad"

Anonym (Beliani) skrev 2019-07-09 10:05:06 följande:

Dejt i lördags, vi var hemma hos henne.
    Inget hände, bara en kram när jag skulle gå.
    Jag skrev till henne i söndags men hon svarade först nu.
    "Du verkar inte direkt intresserad" skrev hon. För jag hade inte försökt nåt.

Jag tyckte hon var sexig, såg att hon fixat upp sig, smink, lite urringat.
    Men sånt gör ju tjejer. Ska man bara slänga sig över henne för det?
    Många tjejer vill att killen tar det lugnt.

Hon lät helt klart sval nu när hon skrev, så det var väl det, antar jag.

Översättning: "Du överröste inte mig med hejdlös bekräftelse och trånande så som jag vant mig vid att killar gör. Mitt solipsistiska ego behöver mycket mer än så."

Ibland kan man inte vinna, bara att dra vidare och vara glad att du bara slösade bort en kväll. Men förstår att det känns tråkigt. Nästa gång får du väl frammana lite av "ditt inre svin" haha. 

• Anonym (Översättning)
    Anonym (skit) skrev 2023-02-11 10:07:26 följande:
    Och bara för att man träffas på dejt, så betyder det inte att hon är intresserad. Hon kanske är nyfiken, och vill ta reda på om det kan finnas nåt mer där. Men hur vet man om hon är attraherad?
    Det är såklart inte alltid man VET. Det handlar som draktränaren säger om subtila signaler. Subtila men inte osynliga. Det nämns lite bra tips, flytta lite nära, lägg handen på hennes arm, alternativt "råka" nudda vid henne och kolla av hennes respons, och såklart ögonkontakt. Tänk dig att det är en dans där ni båda låååångsamt närmar er varandra, hon ger lite signaler, du ger lite signaler, och så vidare.

Svar på tråden "Du verkar inte direkt intresserad"