• Anonym (Svår)
    Tue 9 Jul 2019 20:36
    137 visningar
    4 svar
    4
    137

    Kan inte få orgasm utan att man smeker roten

    Jag vet att ollonet ska vara det känsligaste på en kul men för mig har det alltid krävts att roten längst in mot kroppen stimuleras för att jag ska komma och njuta av sex. Med mitt ex så höll hon alltid en hand kanska hårt runt roten och liksom kramade när vi hade sex. Och när jag planerar så har jag alltid gjort likadant. Det är som att den yttre delen är rätt okänslig och inte erogen på samma sätt. Nu när jag börjat dejta andra så inser jag att ingen jag vart med brytt sig om det. Är der unikt för mig? Ska man be om sådant?

  • Svar på tråden Kan inte få orgasm utan att man smeker roten
  • Anonym (Svår) Trådstartaren
    Tue 9 Jul 2019 21:31
    #2
    Anonym (..) skrev 2019-07-09 21:21:06 följande:

    Rent generellt så är ju alla lite olika i sängen, inte minst vad man går igång på mentalt, så det är väl generellt sätt så att man helt enkelt får berätta vad man gillar och inte gillar i sängväg, om man ska få ett bra sexliv.

    Men nej, jag tror inte att det är jättevanligt att man absolut måste känna ett tryck där för att få orgasm. Däremot så förstår jag känslan, och gillar att tjejen håller ena handen där vid avsugningar, just för att det känns som man är "balls deep" inne, trots att jag vet att jag inte är så djupt inne i hennes mun. Men när jag runkar så gör jag inte så, och inte heller vid penetrerande sex.


    Nä då är jag väl unik på nått vis. Hittills har jag försökt ordna det själv men det e ett helvete o köra missionären på en hand. Höhö
  • Anonym (Svår) Trådstartaren
    Tue 9 Jul 2019 23:39
    #4
    Anonym (Be om det) skrev 2019-07-09 23:19:25 följande:

    Jag är kvinna och har inte varit med så många att jag kan avgöra om det är vanligt eller inte. När jag varit med någon ny har jag vid naturligt lämpligt läge bett honom runka för mig så jag kan se hur han gör och sen har jag provat mig fram under vägledning typ. Tycker du ska berätta vad du gillar.


    Ja jag håller med men hittills har det varit engångsligg och jag känner inte att jag riktigt vågar ställa massa krav redan direkt.
Svar på tråden Kan inte få orgasm utan att man smeker roten