• Anonym (Kansk­e)
    Wed 10 Jul 2019 13:05
    3695 visningar
    25 svar
    25
    3695

    Åka på nudiststrand med annan tjej

    Jag är väldigt intresserad av nudist och börja bada/campa som nudist i Sverige men min sambo är inte alls intresserad av det överhuvudtaget.

    Sätt o skrev med en tjejkompis som jag känt i flera år långt innan jag träffade min sambo och vi kom in på ämnet nudism. Och hon berättade att hon och hennes döttrar har vart på sånna stränder innan och har inget emot det. Och nyfiken som jag är så kom man in på tankarna o diskussionen om jag o hon skulle åka iväg på sånna badstränder. Hon har pojkvän som är ok med det men är det fel av mig att åka o bada ihop med tjejkompisen med hennes döttrar utan min sambo? Eller ska jag låsa mig till textilstränder med sambon för det?

  • Svar på tråden Åka på nudiststrand med annan tjej
  • Anonym (Kansk­e) Trådstartaren
    Wed 10 Jul 2019 14:35
    #4

    Detta är en tjejkompis man bastat ihop med innan och vart kk med. Men vi har aldrig rört varann när nån haft partner

  • Anonym (Kansk­e) Trådstartaren
    Wed 10 Jul 2019 15:02
    #6

    Har inte kommit så långt i diskussionen att vi SKA åka. Men ja jag kommer prata med henne att jag vill bada på nudiststrand. Jag o sambon har badat nakna ihop men då var klockan 23 på kvällen och ensamma vid en ganska öde sjö. Men skulle vilja sola och så naken. Men sambon har inte det behöver att gå naken

  • Anonym (Kansk­e) Trådstartaren
    Wed 10 Jul 2019 16:07
    #9
    Anonym (Man) skrev 2019-07-10 15:25:10 följande:

    Åka iväg med fd kk på nudist strand ....

    Ska du bo kvar eller åka hem ??

    Tycker inte det är ok ....

    Om du är öppen sinnad person och känner stort behov att vara naken bland andra så kanske du ska försöka träffa en likasinnad .....istället ...

    Eller avstå om inte din partner gillar det ....

    Min åsikt


    Ne bara över dagen alternativt åker jag vidare ner till kompisar på kvällen. Som sagt hon har pojkvän och jag har sambo. Hennes kille är ok med att hon bastat med kompisar oavsett kön. Osäker vad min sambo skulle säga men hon kanske går med på det.
  • Anonym (Kansk­e) Trådstartaren
    Wed 10 Jul 2019 18:29
    #17
    Anonym (varför inte?) skrev 2019-07-10 18:19:49 följande:

    Din tjej kanske inte är bekväm med att visa upp sig naken inför andra. Har du frågat om hon an tänka sig bada naken med dig på ett ostört badställe?

    Jag gissar att du egentligen förstår att det inte är så populärt. Annars skulle du inte fråga här utan bara köra på, eller hur? Du vet nog mycket väl anledningen till att det inte är så enkelt. Hur skulle du känna om din tjej hade velat nakenbasta med ett gammalt kk utan dig?


    Förstår vad du menar. Därför jag är osäker. Dock vet hon inte att det är en kk och hon har väl inte med o göra vad jag gjort med folk innan anser jag. Lika väl jag inte har nått o görs vad hon gjort med vissa människor det är ju nutiden som betyder nått.

    Och ja, jag o sambon har badat ihop nakna förra sommaren 2018. Men i en icke kommersiell sjö klockan 23 på kvällen. Så hon gillar o bada naken men osäker på sig själv. Där är vi på samma nivå att vi blitt mobbade för våra yttre innan
  • Anonym (Kansk­e) Trådstartaren
    Wed 10 Jul 2019 20:50
    #20
    Anonym (hallå) skrev 2019-07-10 19:55:27 följande:

    Tycker 

    1. Nej, du borde inte åka och bada med din gamla kk och hennes ungar. Mycket märkligt att ni ens umgås. Hade blivit fly förbannad om jag fick reda på att min partner umgås med någon som han haft sex med. Tycker inte det är ok. (Med respekt för att alla tycker olika. Men jag tycker det låter sjukt märkligt.)

    2. Tycker din längtan efter att bada naken med andra låter lite väl stor. Har svårt att tro att det bara handlar om att det är härligare - du tänder på det sexuellt på något vis/vill se andra nakna. Eller hur? Varför inte bara bada naken själv, alternativt med din sambo på kvällen om hon nu inte vill visa sig naken inför andra? Varför i hela friden är detta så viktigt för dig?


    Så du har inte kontakt med någon som helst person du vart med utöver partnern? Vi är jävligt bra vänner helt enkelt

    Anledningen att jag vill åka med nån är för att ha nån o prata med som jag känner. Jag känner inga killkompisar som vill bada på nudiststränder. Men jag känner henne. Handlar inte om nått sexuellt? Fån fick du det ifrån? Allt handlar inte om nått sexuellt. Du verkar ha konstig syn på nudism
  • Anonym (Kansk­e) Trådstartaren
    Wed 10 Jul 2019 22:30
    #22
    Fru Darcy skrev 2019-07-10 21:54:07 följande:

    Varför postar du då i sexforumet?


    Valde fel forum. Fel av mig
  • Anonym (Kansk­e) Trådstartaren
    Thu 11 Jul 2019 00:55
    #25
    +1
    Anonym (Sanna) skrev 2019-07-11 00:09:48 följande:

    Usch jag skulle inte vilja ha dig som pojkvän. Tycker synd om din tjej


    Ne jag har sambo så kommer inte dejta en sån som dig heller
Svar på tråden Åka på nudiststrand med annan tjej