• Anonym (Och)

    Hur länge stannar satsen kvar i er efter sex?

    Har hört så många varianter och nu senast dör hon hävdar att satsen alltid stannar kvar i henne 24h.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge stannar satsen kvar i er efter sex?
  • Sgtwolf

    Det mest "sölet" rinner ut rätt fort men det kan ta typ 1 dygn för den stora mängden att rinna ut.

    Men det kan finnas "rester" kvar i flera dygn.

    Man brukar säga att små mängder spermier kan överleva i musen i 3-4 dygn.

    Så räkna minst på det tar 3-4 dygn innan det du sprutat in, har kommit ut igen.

  • Anonym (Och)
    Sgtwolf skrev 2019-07-10 16:38:20 följande:

    Det mest "sölet" rinner ut rätt fort men det kan ta typ 1 dygn för den stora mängden att rinna ut.

    Men det kan finnas "rester" kvar i flera dygn.

    Man brukar säga att små mängder spermier kan överleva i musen i 3-4 dygn.

    Så räkna minst på det tar 3-4 dygn innan det du sprutat in, har kommit ut igen.


    Jo det där känner jag teoretiskt men skulle vilja höra hur kvinnor uppfattar det just för dem.
  • Anonym (H)

    Det rinner inte ur mig, men jag sätter mig på toaletten och krystat ut allt. När jag var yngre kunde det stanna kvar i 1-2 timmar trots krystandet.. Var ju sådär halvkul när man var uppe och gick och PLASK! Världens pöl i trosan. Nä, nu lyckas jag trycka ut allt på en gång.

  • Anonym (Eli)

    Den mesta brukar rinna ur mig typ så snart jag ställer mig upp. Lite otrevligt men ändå lite härligt med det rinnandes längs benen - så länge jag kan duscha efteråt :P


    Men jag märker att det finns lite kvar i mig typ ett dygn efteråt. Kan känna lite smak av det och lite av den där hala klibbigheten som sperma har.

  • Anonym (Och)
    Anonym (Eli) skrev 2019-07-10 17:35:05 följande:

    Den mesta brukar rinna ur mig typ så snart jag ställer mig upp. Lite otrevligt men ändå lite härligt med det rinnandes längs benen - så länge jag kan duscha efteråt :P

    Men jag märker att det finns lite kvar i mig typ ett dygn efteråt. Kan känna lite smak av det och lite av den där hala klibbigheten som sperma har.


    Min vän säger att det mesta stannar kvar ett dygn. Låter ovanligt eller hur?
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Och) skrev 2019-07-10 17:55:08 följande:

    Min vän säger att det mesta stannar kvar ett dygn. Låter ovanligt eller hur?


    Hennes kille kanske inte kommer så mycket? :D Enda förklaringen jag kan komma på!
  • Anonym (Och)
    Anonym (Eli) skrev 2019-07-10 18:06:31 följande:

    Hennes kille kanske inte kommer så mycket? :D Enda förklaringen jag kan komma på!


    Hennes kk är jag

    Ligger vi på kvällen och sedan på morgonen efter så är det massor kvar kan jag känna. Första gången jag varit med om detta fenomen.
  • Anonym (Gg)

    Först kommer en hel del ut, men 20% kommer senare efter 1-3timmar beroende på.

  • Anonym (Och)
    Anonym (Gg) skrev 2019-07-10 18:21:47 följande:

    Först kommer en hel del ut, men 20% kommer senare efter 1-3timmar beroende på.


    Just så är min erfarenhet från 90% av exen också.
  • Anonym (Gg)
    Sgtwolf skrev 2019-07-10 16:38:20 följande:

    Det mest "sölet" rinner ut rätt fort men det kan ta typ 1 dygn för den stora mängden att rinna ut.

    Men det kan finnas "rester" kvar i flera dygn.

    Man brukar säga att små mängder spermier kan överleva i musen i 3-4 dygn.

    Så räkna minst på det tar 3-4 dygn innan det du sprutat in, har kommit ut igen.


    En gång blev jag gravid efter att ha haft sex 7 dagar innan ägglossning. Det låter otroligt, men jag har alltid haft stenkoll på när jag har ägglossning pga smärta och blödning.

    Jag lider även av hyperimesis och börjar kräkas redan 7 vecka 5...
  • Anonym (Gg)
    Anonym (Eli) skrev 2019-07-10 17:35:05 följande:

    Den mesta brukar rinna ur mig typ så snart jag ställer mig upp. Lite otrevligt men ändå lite härligt med det rinnandes längs benen - så länge jag kan duscha efteråt :P

    Men jag märker att det finns lite kvar i mig typ ett dygn efteråt. Kan känna lite smak av det och lite av den där hala klibbigheten som sperma har.


    Jag tycker det mest svider. Kanske jag inte tål sperma.
  • Anonym (Och)
    Anonym (Gg) skrev 2019-07-10 18:26:54 följande:

    Jag tycker det mest svider. Kanske jag inte tål sperma.


    Har hört att man kan vara mer eller mindre kompatibel med mannens sperma. Vissa kan vara nära nog allergiska mot sperma på individnivå. Obs hörsägen, ingen källa.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Gg) skrev 2019-07-10 18:26:54 följande:
    Jag tycker det mest svider. Kanske jag inte tål sperma.
    Vissa verkar vara mer känsliga mot vissa personer än andras. Jag är rätt känslig mot min kks t.ex. Har han inte kommit på ca en vecka så brukar jag få en lätt rodnad och det kliar lite om han sprutar på mig. Aldrig upplevt att det svidit inuti mig dock, tack och lov =)
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Och) skrev 2019-07-10 18:17:07 följande:
    Hennes kk är jag

    Ligger vi på kvällen och sedan på morgonen efter så är det massor kvar kan jag känna. Första gången jag varit med om detta fenomen.
    Ja jag har aldrig hört om det heller, inte att allt skulle vara kvar. Verkligen inte!
  • Anonym (Och)
    Anonym (Eli) skrev 2019-07-10 18:59:43 följande:

    Ja jag har aldrig hört om det heller, inte att allt skulle vara kvar. Verkligen inte!


    Säkert inte precis allt men den absoluta merparten.
Svar på tråden Hur länge stannar satsen kvar i er efter sex?